2008-04-12, 17:57
Medlem
drakflygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosbricka
ska göra frivilliga blodprov på vårdcentralen efter droger 1 g i veckan. jag har utskrivet 0,5 xanor depot av läkaren. kommer det synas på blodprovet fall jag ligger runt 1 mg depot om dagen ???

Spelar det någon roll om du har recept på det? Du får ju visa receptet för dem på Vårdcentralen förstår du väl?
2008-04-12, 18:11
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosbricka
ska göra frivilliga blodprov på vårdcentralen efter droger 1 g i veckan. jag har utskrivet 0,5 xanor depot av läkaren. kommer det synas på blodprovet fall jag ligger runt 1 mg depot om dagen ???

Nej, det är svårt att se eftersom halveringstiden varierar från person till person, så det är lugnt. Det är för övrigt inte olagligt att överdosera sin egen medicin heller, även om det naturligtvis inte är något som din läkare skulle bli glad om han fick reda på.
2008-04-13, 11:47
Medlem
Martors avatar
pissade i dag då stog det

criatine
ph
coc
m-amp
amp
thc
bzp - kan vara någon annan förkorting kommer inte redigt ihåg

vad är det för ämnen?
2008-04-13, 11:56
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckt
Beror ju självklart på hur ofta du har rökt. Så om någon ska kunna svara på den frågan så måste du berätta hur ofta du röker. Sen är det ju bra om du röker på efter varje doping test om du ska röka eftersom det minimerar ju chanserna för att det ska vara ett till direkt efter.
Chansen finns väl att de inte kör med standardtest utan helt enkelt bara kollar efter steroiderna? Kanske ingen risk värd att ta dock.
2008-04-13, 12:13
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martor
pissade i dag då stog det

criatine
ph
coc
m-amp
amp
thc
bzp - kan vara någon annan förkorting kommer inte redigt ihåg

vad är det för ämnen?

Några vilda gissningar:

CRIATINE - kreatin (stavning)
PH - ...ingen aning.
THC - cannabis.
BZP - benso.
M-AMP - metaamfetamin.
AMP - amfetamin.
COC - koks.

...vafan, jag tror de säger vad du är positiv på och inte, svarar kanske rent av om du frågar lite nyfiket.
2008-04-13, 12:19
Medlem
WokaWokis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Några vilda gissningar:

CRIATINE - kreatin (stavning)
PH - ...ingen aning.
THC - cannabis.
BZP - benso.
M-AMP - metaamfetamin.
AMP - amfetamin.
COC - koks.

...vafan, jag tror de säger vad du är positiv på och inte, svarar kanske rent av om du frågar lite nyfiket.

PH - gissar på ph värde :P ( wild guess
2008-04-13, 15:00
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WokaWoki
PH - gissar på ph värde :P ( wild guess
Ja, eller någon relativt vanlig drog som börjar på "F" på svenska... Eller något doping-aktigt.
2008-04-13, 15:13
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Q: Kommer det synas att jag klunkat upp min morsar hostmedicin (cocillana-etylfin) på mitt pissprov?
A: Ja, cocillana-etylfin ger utslag på opiater.

Q: Vilka preparat kollas INTE efter vid vanliga standardtest?

A: ...Tramadol...
Hur går det till att cocillana-etyfin ger utslag på opiater men Tramadol ger inte utslag på någonting. Spelar roll om dom nu har börjar kolla efter Tramadol på pissprov men det är lite konstigt tycker jag bara.
2008-04-13, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckt
Hur går det till att cocillana-etyfin ger utslag på opiater men Tramadol ger inte utslag på någonting. Spelar roll om dom nu har börjar kolla efter Tramadol på pissprov men det är lite konstigt tycker jag bara.
Därför att Tramadol är just inget annat än Tramadol, omvandlas ej till morfin i kroppen.
2008-04-13, 15:38
Bannlyst
felpost
2008-04-13, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
felpost
Nja narkotikaklassat är det väl inte??
2008-04-13, 18:09
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avain
Därför att Tramadol är just inget annat än Tramadol, omvandlas ej till morfin i kroppen.
Aha, hade inte den kunskapen att veta att cocillana omvandlades till morfin i kroppen. Men då fattar jag!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in