2010-02-20, 00:07
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Nu blir jag lite brydd här, tar det inte längre tid ju mer frekvent man röker? Några klick på THC Calculator (som visserligen knappast är pålitlig, men...) visar ju snarare 20 dagar förbränningstid istället för 2... Nu är detta inte mitt område heller ska tilläggas.
Det är i blodet vi pratar om. Eller menar du att det visar positivt efter 20 dagar i blodet?
2010-02-22, 01:03
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Med mycket vatten menar jag ca 3 liter några timmar innan provet. Ta ca 3-400% av rdi på vitamin b12 någon timme innan provet. Kreatin kan du köpa på en vanlig hälsokostaffär om du inte hinner beställa från någon shop. På analys mäter man kreatinin-halten för att se hur mycket du har hydrerat.

Ja, finns över disk.
3 dagar ungefär. Sen så tar du några extra skopor innan du skall gå och testa dig.

Ja, med största sannolikhet.

Tack för svaret buddy, allt gick fint!

En följdfråga: Hur länge sitter Klonazepam och Buprenorfin i pisset? Inte intresserad om att det syns på stickor eller ej, utan analys. Söker runt, men det är ju bara jidder om just de substanserna här på FB.
2010-02-22, 04:03
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster

En följdfråga: Hur länge sitter Klonazepam och Buprenorfin i pisset? Inte intresserad om att det syns på stickor eller ej, utan analys. Söker runt, men det är ju bara jidder om just de substanserna här på FB.
kanf inte slrev nur

återmonnoer
2010-02-22, 11:07
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
kanf inte slrev nur

återmonnoer

Hahahah, sköning!

Tack på förhand.
2010-02-22, 13:33
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster

Buprenorfin: 3-5 dagar
Klonazepam: 1-2 veckor
2010-02-22, 14:12
Medlem
OBFKs avatar
Okej, jag ska inte pissa eller något men jag känner att jag behöver bli ren ett tag.
Jag har intagit följande: gräs, alprazolam, metamfetamin och cocillana-etylfin (etylmorfin).
Ungefär hur lång tid tar det för det här att gå ut mig? Gräset kan jag räkna ut själv då jag rökt ganska mycket men de andra grejerna har bara varit engångsgrejer.
Käkade en karta ksalol för 2-3 veckor sen (10mg sammanlagt), metamfetamin en gång, bombade en ganska liten dos, cocillana-etylfin tog jag bara en lite klunk av.
2010-02-22, 14:23
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OBFK
Okej, jag ska inte pissa eller något men jag känner att jag behöver bli ren ett tag.
Jag har intagit följande: gräs, alprazolam, metamfetamin och cocillana-etylfin (etylmorfin).
Ungefär hur lång tid tar det för det här att gå ut mig? Gräset kan jag räkna ut själv då jag rökt ganska mycket men de andra grejerna har bara varit engångsgrejer.
Käkade en karta ksalol för 2-3 veckor sen (10mg sammanlagt), metamfetamin en gång, bombade en ganska liten dos, cocillana-etylfin tog jag bara en lite klunk av.
metamfetamin, alprazolan och etylmorfin går ut på någon till några dagar. Så det är gräset som sitter i betydligt längre än de andra drogerna du har stoppat i dig.
2010-02-22, 20:48
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Det är i blodet vi pratar om. Eller menar du att det visar positivt efter 20 dagar i blodet?
Jag menade självfallet att det kan visa positivt efter 20 dagar i pisset och blev smått förskräckt över ditt lugnande svar. Dear God, jag kan ju fan inte läsa.
2010-02-23, 10:47
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Buprenorfin: 3-5 dagar
Klonazepam: 1-2 veckor

Tack!

Oh jävlar Klonazepamet satt längre än infon jag hade hittat!

Seriöst, det behövs radikal förändring i den här forumsdelen, eller i varje fall i den här FAQ'n! När man söker specifika preparat och ungefärlig tid på hur länge det sitter i pisset kan man få svar som är helt åt helvette fel med flera veckor! Det saknas allt för mycket info om detta på FB överlag.

Det ska inte behöva vara så här. Det ska vara lätt att hitta, och de flesta preparaten ska vara uppradade. Någon som är villig att uppdatera detta eller på begäran göra en ny FAQ? Eller bistå med hjälp, för det kan jag tänka mig själv. (när jag har tid över) SMD FB kanske?
2010-02-24, 21:34
Medlem
Tja, nu är det så att jag har petat i mig ungefär 1,2g Tram totalt mellan den 13-14 Feb och ska lämna prov imorgon (25).
Jag ska pissa på sjukhus och de vet att jag tagit det innan så jag misstänker att de kollar det nu med. Fet nojjig då jag vet att det kan få mindre roliga konsekvenser.
tacksam för svar
2010-02-24, 22:54
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theholygrail
Tja, nu är det så att jag har petat i mig ungefär 1,2g Tram totalt mellan den 13-14 Feb och ska lämna prov imorgon (25).
Jag ska pissa på sjukhus och de vet att jag tagit det innan så jag misstänker att de kollar det nu med. Fet nojjig då jag vet att det kan få mindre roliga konsekvenser.
tacksam för svar
Det är lugnt. Tramadol går ut på några dagar.
2010-02-24, 23:49
Medlem
Citat:
Det är lugnt. Tramadol går ut på några dagar.
Tack! Nu ska ja sova jävligt gott

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in