Citat:
Det kommer säkert funka första gången i alla fall.
Ursprungligen postat av Paskiii
Det vet jag inte om jag vill berätta, du hänger misstänkt mycket i drogtesting tråden
Nä, men det är ganska enkelt faktiskt. Jag knarkar på tisdag efter mitt UP, på fredag går jag dit efter kl 3 och lämnar mitt UP för dom skickar sina tester till SKL(?) kl 3. Så när jag pissar på fredag så förstör jag bara provet så det är oanvändbart vilket dom kommer få reda på, på tisdagen. Men då har jag hunnit bli ren och jag förnekar givetvis att jag vet något om att provet blivit förstört och lämnar ett nytt prov där jag är ren.
Nä, men det är ganska enkelt faktiskt. Jag knarkar på tisdag efter mitt UP, på fredag går jag dit efter kl 3 och lämnar mitt UP för dom skickar sina tester till SKL(?) kl 3. Så när jag pissar på fredag så förstör jag bara provet så det är oanvändbart vilket dom kommer få reda på, på tisdagen. Men då har jag hunnit bli ren och jag förnekar givetvis att jag vet något om att provet blivit förstört och lämnar ett nytt prov där jag är ren.

När jag hade lvu så hade jag alltid up på morgonen och då gick jag upp typ 30min innan provet. Jag brukar vanligtvis vara en "morning-bitch" och zombie och gör allt instinktivt, det vill säga att jag går och urinerar, vilket är min morgonrutin. Så när jag precis var klar med urineringen så kom jag på att jag har up om en halvtimme. Då spred sig den rys-artade paniken genom kroppen med en obehaglig fart.
Jag tänkte att fan shit shit nu kommer jag åka in på låst hem igen i flera månader etc etc..
Hur som helst så ville jag ändå gå där ifrån med ett lämnat prov i alla fall så jag drack några stora glas vatten. Fort som fan. Sedan åkte jag dit och försökte pissa men det gick inte, jag försökte lugna nerverna och tänka på något annat som gör mig lugn. Brukar blunda och tänka att jag är en vägarbetare och att det är helt naturligt att dra fram snorren och pissa på beställning.
Detta tog minst 20 minuter i alla fall tills det äntligen släppte och jag kände den välbekanta känslan av avslappnad och låta urinet flöda.
Dagen efter tror jag det var ringde min soc och sade att jag har spätt ut mitt urin med vatten vilket inte är tillåtet. Jag nekade till att jag har spätt ut det med vatten utan bara drack lite vatten innan för att vara tillräckligt kissenödig. Hon sa som tur var att det var okej en gång men inte fler, en gång är ingen gång. Sedan dess har jag aldrig glömt att komma ihåg att det är up-dagen.
För att göra en kort historia lång.