2008-06-01, 16:26
Medlem
Tomte99s avatar
Tjena tänkte höra hur det egentligen är med svamp. Om de skickar pissprovet till labb, ser de att man tagit svamp då? Eller måste de leta efter det?
2008-06-01, 16:50
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte99
Tjena tänkte höra hur det egentligen är med svamp. Om de skickar pissprovet till labb, ser de att man tagit svamp då? Eller måste de leta efter det?
De måste leta efter just svamp, men skickas det till lab så gör de förmodligen det likväl som många andra substanser. Men är jag helt ute och cyklar när jag säger att det bara syns i ett par dygn i pisset, även på lab?
2008-06-01, 16:58
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
De måste leta efter just svamp, men skickas det till lab så gör de förmodligen det likväl som många andra substanser. Men är jag helt ute och cyklar när jag säger att det bara syns i ett par dygn i pisset, även på lab?
Nej. 1-3 dagar brukar man säga.. Fast det testas väldigt sällan för.. Ska behövas starka
misstankar om det..
2008-06-01, 17:10
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Nej. 1-3 dagar brukar man säga.. Fast det testas väldigt sällan för.. Ska behövas starka
misstankar om det..
Då var jag ganska rätt ute ändå, för 3 dagar borde man kunna hålla sig ifrån pisseprov med hjälp av bortförklaringar...
2008-06-01, 18:45
Medlem
wsbs avatar
Synd mephedrone på vanliga pissprov?

Snabba svar ombedes.
2008-06-01, 20:00
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Synd mephedrone på vanliga pissprov?

Snabba svar ombedes.

Är inte det en laglig RC? Då kommer det inte synas på sticka. Men på analys så hittar dom det. Kanske är klassad som hälsofarlig vara, vet inte vad som händer om dom hittar den då, skulle gissa på att inget händer.

Varför viss du veta om den syns när den är laglig? Man kan säkert se hur många Mcfeast du åt igår, men vem bryr sig?
2008-06-01, 20:17
Medlem
Tomte99s avatar
Citat:
misstankar om det..

Okej, men när de haffade mig så var det misstankar om bla syra, så då kanske de kollar efter svamp också?

Föressten är labb och analys två olika saker eller?
2008-06-01, 20:35
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Då var jag ganska rätt ute ändå, för 3 dagar borde man kunna hålla sig ifrån pisseprov med hjälp av bortförklaringar...
Precis, du var alltså inte ute och cyklade.

Citat:
Ursprungligen postat av Tomte99
Okej, men när de haffade mig så var det misstankar om bla syra, så då kanske de kollar efter svamp också?

Föressten är labb och analys två olika saker eller?
Det är inte omöjligt.. Jag kan som du förstår inte säga varken bu eller bä..
"Lycka till". Uppdatera oss.
2008-06-01, 22:48
Medlem
Tomte99s avatar
Citat:
Det är inte omöjligt.. Jag kan som du förstår inte säga varken bu eller bä..
"Lycka till". Uppdatera oss.

Hm, jo det är ju omöjligt för oss att veta, men får se om jag vågar trippa på svamp nu, blir nog isåfall att vänta tills jag bara behöver pissa 1gg/vecka istället för 2gg/vecka som det är nu. Om det nu ändå gick ut på 1-3dagar så borde det ju hinna försvinna om man har 6 dagar på sig.

Aja tack för tid och hjälp!
2008-06-02, 00:34
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Är inte det en laglig RC? Då kommer det inte synas på sticka. Men på analys så hittar dom det. Kanske är klassad som hälsofarlig vara, vet inte vad som händer om dom hittar den då, skulle gissa på att inget händer.

Varför viss du veta om den syns när den är laglig? Man kan säkert se hur många Mcfeast du åt igår, men vem bryr sig?

Haha. Var osäker på om den var laglig.
2008-06-02, 12:37
Medlem
CraigChrists avatar
Hejsan, jag var på en nyannställnings undersökning i fredags och var tvungen att pissa.... Måste läkarna berätta för mig om jag åkte dit på något?
Har snackat med dem idag och dom sa att blodproverna såg bra ut men nämnde inget om drogtestet.
2008-06-02, 15:45
Medlem
kesobollens avatar
Jävlar nu är jag paranoid och är livrädd. Röker väldigt sällan..kanske 2-3 gånger per år max. Rökte en halv joint riktigt stark cb som jag och en kompis däckade totalt av (är oerhört oerfaren ) i mars nån gång, minns ej exakt...sen rökte jag kanske 2-3 bloss av nåt kasst i mitten på april. Och idag, i samband med en tjänst jag sökt här uppe i Stockholm så blev jag skickad till läkarundersökning där dom tog urinprov...tror dom skickar det till karolinska eller nåt...fick skriva på godkännande för att dom skulle göra det iallafall...

är ganska mullig och tränar sällan..men det är ju ett ganska bra tag sen känns det som...har svettats som en gris sen dess i sommarvärmen iallafall

bör jag vara orolig eller? :S

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in