• 1
  • 2
2023-11-15, 22:09
Medlem
sparrisjesuss avatar
Tjena! Jag var på loppis för några dagar sedan och där var det en kille som sålde en massa sexleksaker, som saknade förpackning. Jag antar att de är använda?? Det såg ut som vibratorer av olika slag.

Nu är jag som man inte intresserad av att köpa vibrator för kvinnor, men oavsett är det väl inte något man köper på en loppis, framförallt om de inte ligger i originalförpackning? Eller tror ni snubben lyckades sälja dem?
Citera
2023-11-15, 22:13
Medlem
....och bakom honom satt hans polare och gapflabbade för att de tvingat honom att göra det på sin svensexa !
Citera
2023-11-15, 22:16
Medlem
sparrisjesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
....och bakom honom satt hans polare och gapflabbade för att de tvingat honom att göra det på sin svensexa !

Joooo så kan det vara. Men han hade en massa annat också, kanske två flugor i en smäll?

Men tror du han lyckades sälja nåt?
Citera
2023-11-15, 22:19
Medlem
Eponumoss avatar
Om man har psyke nog att bortse från att någon annan kan ha använt dem så går de att tvätta rekorderligt om man bara vet vad det är för material.

Jag tror inte han sålde några.
Citera
2023-11-15, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparrisjesus
Joooo så kan det vara. Men han hade en massa annat också, kanske två flugor i en smäll?

Men tror du han lyckades sälja nåt?

Polarna köpte säkert tillbaks sina flickvänners leksaker för "en öl på krogen" så de inte skulle sakna dem...

Det är väl på den nivån kan jag tänka mig !

Vad var det mer han sålde ? Var det några begagnade flugsmällor, en öppnad majonästub och ett däck till en Skoda från -87 så vet du att det var ett spex/youtubeinspelning/svensexa eller liknande.

(om inte hela trådstarten är fejkad som en silicondildo, men jag anklagar inte dig för att trolla )
Citera
2023-11-15, 22:29
Medlem
sparrisjesuss avatar
Citat:
Polarna köpte säkert tillbaks sina flickvänners leksaker för "en öl på krogen" så de inte skulle sakna dem...

Det är väl på den nivån kan jag tänka mig !

Vad var det mer han sålde ? Var det några begagnade flugsmällor, en öppnad majonästub och ett däck till en Skoda från -87 så vet du att det var ett spex/youtubeinspelning/svensexa eller liknande.

(om inte hela trådstarten är fejkad som en silicondildo, men jag anklagar inte dig för att trolla )

Han sålde en del kläder (både herr och dam), köksredskap, muggar och tallrikar, nån klocka, smycken och sånt. Ganska normala grejer ändå. En stackars tant stod och vred och vände på en och verkade inte veta vad det var för något att snubben inte sa något.
Citera
2023-11-15, 22:47
Medlem
Dille24s avatar
Haha. Varför skulle det egentligen vara något problem? Jag har aldrig råkat ut för att någon sålt liknande på loppis och jag skulle nog inte ha mod nog att gå fram för att titta på dem. Men moraliskt och medicinskt skulle jag absolut inte ha några problem att köra upp dem i öppningarna på frugan - väl rengjorda innan förstås!

Gillar det cirkulära tänket och har själv ett par sexleksaker som jag skulle vilja sälja vidare...
Citera
2023-11-15, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparrisjesus
Han sålde en del kläder (både herr och dam), köksredskap, muggar och tallrikar, nån klocka, smycken och sånt. Ganska normala grejer ändå. En stackars tant stod och vred och vände på en och verkade inte veta vad det var för något att snubben inte sa något.

Okej, jag tycker hela grejen känns lustig (på ett dåligt sätt). Vet inte vad som skulle vara värst egentligen, att någon KÖPER eller att någon seriöst tycker det är en bra idé att SÄLJA !

Rent tekniskt är det kanske ingen smittspridare på så sätt att det går att lösa med desinfektionsmedel, men seriöst...en del saker har inget andrahandsvärde, sexleksaker spelar i den ligan tillsammans med dagstidningar och SBB-aktier.
Citera
2023-11-15, 22:54
Medlem
sparrisjesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Haha. Varför skulle det egentligen vara något problem? Jag har aldrig råkat ut för att någon sålt liknande på loppis och jag skulle nog inte ha mod nog att gå fram för att titta på dem. Men moraliskt och medicinskt skulle jag absolut inte ha några problem att köra upp dem i öppningarna på frugan - väl rengjorda innan förstås!

Gillar det cirkulära tänket och har själv ett par sexleksaker som jag skulle vilja sälja vidare...

Jag vet inte, känns lite... Konstigt bara? Asså att man skulle vilja använda något på sig själv eller sin partner som nån man inte känner kan ha gjort vad som helst med!!
Citera
2023-11-15, 22:57
Medlem
sommarlovs avatar
De har provexemplar framme, så man kan känna på dom.
Vill du köpa tar de fram en ny som ligger i förpackning!

-Vem vill köpa en mega delux butt-plugg, som tusen män redan tafsat på?
Citera
2023-11-15, 23:01
Medlem
Rechargeds avatar
Citat:
Okej, jag tycker hela grejen känns lustig (på ett dåligt sätt). Vet inte vad som skulle vara värst egentligen, att någon KÖPER eller att någon seriöst tycker det är en bra idé att SÄLJA !

Rent tekniskt är det kanske ingen smittspridare på så sätt att det går att lösa med desinfektionsmedel, men seriöst...en del saker har inget andrahandsvärde, sexleksaker spelar i den ligan tillsammans med dagstidningar och SBB-aktier.

Man kan väl ändå inte dra alla sexleksaker över samma kam?
Gör du ingen skillnad på en buttplug och ett par handbojor tex?

Saker man för in i kroppen skulle jag aldrig köpa begagnat.
Men andra saker, tex handbojor ser jag inget problem med.
Citera
2023-11-15, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Recharged
Man kan väl ändå inte dra alla sexleksaker över samma kam?
Gör du ingen skillnad på en buttplug och ett par handbojor tex?

Saker man för in i kroppen skulle jag aldrig köpa begagnat.
Men andra saker, tex handbojor ser jag inget problem med.

Jag tänkte kanske mest på saker som förs in i kroppen, sedan om handbojor hör till kategorin sexleksaker så...

Ja, det är som ett begagnat armband, sånt kan jag köpa begagnat.

Nu avslutar jag min delaktighet i den här tråden
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in