• 3
  • 4
2023-11-16, 14:30
Medlem
sparrisjesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Det kan du ju även ha på de sexleksaker som ska föras in i kroppen förstås.

Att du blir upprörd över att det ligger lite koppel och någon flogger eller handfängsel framme på ett loppisbord är ju snarast ett problem hos dig.

Det är varken särskilt ovanligt eller uppseendeväckande.

Att sätt handfängsel på sina sexpartners är verkligen inte vanligt, det är bara ni som är porrskadade.
Citera
2023-11-16, 15:39
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparrisjesus
Tjena! Jag var på loppis för några dagar sedan och där var det en kille som sålde en massa sexleksaker, som saknade förpackning. Jag antar att de är använda?? Det såg ut som vibratorer av olika slag.

Nu är jag som man inte intresserad av att köpa vibrator för kvinnor, men oavsett är det väl inte något man köper på en loppis, framförallt om de inte ligger i originalförpackning? Eller tror ni snubben lyckades sälja dem?

Eeh...

Tror som en användare skrev.. att det är en svensexa eller så är det ett vad som har förlorats.

Vet inte om han lyckades sälja dem. Skiljde det mkt i pris mot för sprillans nya?

Jag hade inte köpt om jag misstänkte dom vad använda, även om det kan rengöras. Vissa saker å kläder går inte att köpa second hand.
Senast redigerad av MissAjDiHiDi 2023-11-16 kl. 15:49.
Citera
2023-11-16, 18:53
Medlem
Rechargeds avatar
Citat:
Nej, jag driver inte med dig. Vad enskilda vuxna kvinnor samtycker till att göra i sina egna sovrum lägger jag mig inte i. Men i offentligheten tycker jag inte att det är lämpligt med föremål kopplade till kink och BDSM. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att sätta handfängsel på kvinnan jag älskar med och ingen har hittills föreslagit det, trots att jag är ganska erfaren.

Men om du själv håller på med kink och BDSM är det ju inte så konstigt att du också träffar tjejer som gillar det.
Citat:
Det kan du ju även ha på de sexleksaker som ska föras in i kroppen förstås.

Att du blir upprörd över att det ligger lite koppel och någon flogger eller handfängsel framme på ett loppisbord är ju snarast ett problem hos dig.

Det är varken särskilt ovanligt eller uppseendeväckande.
Citat:
Att sätt handfängsel på sina sexpartners är verkligen inte vanligt, det är bara ni som är porrskadade.

Haha nej.. det är extremt vanligt!

Du kan nog förutsätta att 9/10 kvinnor som du träffar på ICA har testat bondage, smisk och/eller strypsex.

Jag har pratat med en enda kvinna som inte har testat nåt av det, hon är född 1946.
Min gissning är att du tillhör ungefär samma generation som henne baserat på din inställning kring BDSM.
Kvinnor födda på 60talet och senare brukar vara väl insatta.
Citera
2023-11-16, 22:10
Medlem
Citat:
Tjena! Jag var på loppis för några dagar sedan och där var det en kille som sålde en massa sexleksaker, som saknade förpackning. Jag antar att de är använda?? Det såg ut som vibratorer av olika slag.

Nu är jag som man inte intresserad av att köpa vibrator för kvinnor, men oavsett är det väl inte något man köper på en loppis, framförallt om de inte ligger i originalförpackning? Eller tror ni snubben lyckades sälja dem?

Nice, nu kan du ju köpa buttpluggs med bajs och bögvirus på, go for it.👍
Citera
2023-11-17, 10:37
Medlem
sparrisjesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recharged
Haha nej.. det är extremt vanligt!

Du kan nog förutsätta att 9/10 kvinnor som du träffar på ICA har testat bondage, smisk och/eller strypsex.

Jag har pratat med en enda kvinna som inte har testat nåt av det, hon är född 1946.
Min gissning är att du tillhör ungefär samma generation som henne baserat på din inställning kring BDSM.
Kvinnor födda på 60talet och senare brukar vara väl insatta.

Såklart har ALLA män på flashback haft förnedrande fetisch-sex med en massa unga kvinnor, hahahah säkert Och varför skulle alla dessa kvinnor finnas just på ICA, tror du jag är dum eller?? Jävla troll
Senast redigerad av sparrisjesus 2023-11-17 kl. 10:46.
Citera
2023-11-17, 10:40
Medlem
sparrisjesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Eeh...

Tror som en användare skrev.. att det är en svensexa eller så är det ett vad som har förlorats.

Vet inte om han lyckades sälja dem. Skiljde det mkt i pris mot för sprillans nya?

Jag hade inte köpt om jag misstänkte dom vad använda, även om det kan rengöras. Vissa saker å kläder går inte att köpa second hand.

Jag frågade faktiskt inte om pris, skulle tycka det var lite pinsamt haha... Men det borde jag kanske gjort.
Citera
2023-11-17, 23:32
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Jag frågade faktiskt inte om pris, skulle tycka det var lite pinsamt haha... Men det borde jag kanske gjort.

Aha ok tänkte om det stod nåt. Men ja, det skulle jag med tyckt 😅
Citera
2023-11-18, 12:36
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Såklart har ALLA män på flashback haft förnedrande fetisch-sex med en massa unga kvinnor, hahahah säkert Och varför skulle alla dessa kvinnor finnas just på ICA, tror du jag är dum eller?? Jävla troll
Du borde läsa en bok eller någon forskningsrapport kring kvinnliga sexfantasier eller åtminstone någon artikel som kvällspressen brukar publicera minst en gång var i kvartalet om ”topp tio erotiska saker kvinnor vill ha i sängen”.

För att svara på din fråga. Ja, de flesta tror du är dum.
Citera
2023-11-18, 13:11
Medlem
sparrisjesuss avatar
Citat:
Du borde läsa en bok eller någon forskningsrapport kring kvinnliga sexfantasier eller åtminstone någon artikel som kvällspressen brukar publicera minst en gång var i kvartalet om ”topp tio erotiska saker kvinnor vill ha i sängen”.

För att svara på din fråga. Ja, de flesta tror du är dum.

Hahah om du nu har en massa "forskning" så kan du ju länka den men förväntar mig inte direkt ett svar, kvällstidningar är inte direkt vetenskap. Vem är det egentligen som är dum? lol
Citera
2023-11-18, 17:21
Medlem
Rechargeds avatar
Citat:
Hahah om du nu har en massa "forskning" så kan du ju länka den men förväntar mig inte direkt ett svar, kvällstidningar är inte direkt vetenskap. Vem är det egentligen som är dum? lol

Det är du..

Visserligen en tidning, men det är en "expert" i ämnet (sexolog) som svarat.

Citat:
Men vad är de vanligaste fantasierna?

För Amelia listar Tone Haldorsen tre fantasier som hennes kvinnliga klienter ofta har.

Övermannad av en främling.
Enligt Tone Haldorsen är den här fantasierna en av de allra vanligaste – att känna underkastelse. Men sexologen betonar att fantasin inte har något att göra med våldtäkt och att jämförelsen kan vara rent farlig.

https://www.hant.se/nyheter/experten...innigt/9173523

Ingen regel utan undantag, men jag har hittills inte träffat en tjej som aldrig fantiserat om rapeplay.
Citera
2023-11-18, 22:25
Medlem
sparrisjesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recharged
Det är du..

Visserligen en tidning, men det är en "expert" i ämnet (sexolog) som svarat.

Ingen regel utan undantag, men jag har hittills inte träffat en tjej som aldrig fantiserat om rapeplay.

Det betyder inte att det är ok att ha en massa bdsm skit i offentligheten!!! Jag är 100% för att vuxna kvinnor kan samtycka till bdsm-sex, men det betyder inte att samhället ska uppmuntra till det. Att du på riktigt tror att nästan alla kvinnor gillar bdsm beror nog på de kretsar du umgås i.
Citera
2023-11-18, 22:47
Medlem
Rechargeds avatar
Citat:
Det betyder inte att det är ok att ha en massa bdsm skit i offentligheten!!! Jag är 100% för att vuxna kvinnor kan samtycka till bdsm-sex, men det betyder inte att samhället ska uppmuntra till det. Att du på riktigt tror att nästan alla kvinnor gillar bdsm beror nog på de kretsar du umgås i.

Först och främst så umgås jag inte i några speciella kretsar.. jag umgås med alltifrån helttidssjukskrivna bartenders till undersköterskor till egna företagare och ingen av dom har jag lärt känna genom mina sexuella preferenser.

Well.. jag tycker det är mer rumsrent med ett par handbojor på en loppis än dildos..
Sen vet jag inte om jag anser att samhället uppmuntrar till det bara för att du hittat nåt på en loppis?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in