Citat:
Ursprungligen postat av
sparrisjesus
Nej, jag driver inte med dig. Vad enskilda vuxna kvinnor samtycker till att göra i sina egna sovrum lägger jag mig inte i. Men i offentligheten tycker jag inte att det är lämpligt med föremål kopplade till kink och BDSM. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att sätta handfängsel på kvinnan jag älskar med och ingen har hittills föreslagit det, trots att jag är ganska erfaren.
Men om du själv håller på med kink och BDSM är det ju inte så konstigt att du också träffar tjejer som gillar det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eponumos
Det kan du ju även ha på de sexleksaker som ska föras in i kroppen förstås.
Att du blir upprörd över att det ligger lite koppel och någon flogger eller handfängsel framme på ett loppisbord är ju snarast ett problem hos dig.
Det är varken särskilt ovanligt eller uppseendeväckande.
Citat:
Ursprungligen postat av
sparrisjesus
Att sätt handfängsel på sina sexpartners är verkligen inte vanligt, det är bara ni som är porrskadade.
Haha nej.. det är extremt vanligt!
Du kan nog förutsätta att 9/10 kvinnor som du träffar på ICA har testat bondage, smisk och/eller strypsex.
Jag har pratat med en enda kvinna som inte har testat nåt av det, hon är född 1946.
Min gissning är att du tillhör ungefär samma generation som henne baserat på din inställning kring BDSM.
Kvinnor födda på 60talet och senare brukar vara väl insatta.