2023-11-15, 23:07
Medlem
sparrisjesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recharged
Man kan väl ändå inte dra alla sexleksaker över samma kam?
Gör du ingen skillnad på en buttplug och ett par handbojor tex?

Saker man för in i kroppen skulle jag aldrig köpa begagnat.
Men andra saker, tex handbojor ser jag inget problem med.

Som man och feminist skulle jag nästan reagera starkare på handbojor, sånt där kinky och kvinnoförnedrande tycker jag inte hör hemma i offentligheten. Skulle också kunna tänka mig att vissa kvinnor blir obekväma av det med tanke på att det är en man som säljer. Ja, det känns inte hygieniskt att sälja vibratorer, men de är iaf gjorda för kvinnor, inte män som vill kontrollera dem.
Citera
2023-11-15, 23:14
Medlem
Rechargeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparrisjesus
Som man och feminist skulle jag nästan reagera starkare på handbojor, sånt där kinky och kvinnoförnedrande tycker jag inte hör hemma i offentligheten. Skulle också kunna tänka mig att vissa kvinnor blir obekväma av det med tanke på att det är en man som säljer. Ja, det känns inte hygieniskt att sälja vibratorer, men de är iaf gjorda för kvinnor, inte män som vill kontrollera dem.

Hahaha driver du med mig?! "Kvinnoförnedrande"??
Först och främst finns det ingenting som säger att det måste vara kvinnan som har de på sig. För det andra finns det mååååånga tjejer där ute som tycker sex är värdelöst utan inslag av BDSM. Jag har hittills inte träffat någon tjej/kvinna som tackat nej till det.
Citera
2023-11-15, 23:20
Moderator
VitKallas avatar
Erotik och sexualitet --> Sextekniker och sexhjälpmedel
/Moderator
Citera
2023-11-15, 23:21
Moderator
VitKallas avatar
Med tanke på att män tror att man vill använda begagnade sexleksaker dom använt på andra så förvånar det mig inte om någon både säljer och köper begagnade.

Vidrigt är det.
Citera
2023-11-15, 23:46
Medlem
Livssynslurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitKalla
Med tanke på att män tror att man vill använda begagnade sexleksaker dom använt på andra så förvånar det mig inte om någon både säljer och köper begagnade.

Vidrigt är det.

Då det finns en marknad för smutsiga underkläder så förvånar det mig heller inte om använda och otvättade sexleksaker till och med skulle säljas extra dyrt… instämmer, sunkigt.
Citera
2023-11-16, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
men seriöst...en del saker har inget andrahandsvärde, sexleksaker spelar i den ligan tillsammans med dagstidningar och SBB-aktier.

Sybian kanske har ett visst andrahandsvärde. En ny Sybian kostar en bra bit över 10000 kr. Och det går att köpa nya tillsatser så den som köper en begagnad Sybian behöver inte stoppa in samma sexleksak i sin kroppsöppning som en okänd person redan gjort.
Citera
2023-11-16, 00:49
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitKalla

Vidrigt är det.

Om det är så att tjejen är begagnad och har använts av andra är det knappast rimligt att hon ställer krav på att allt annat ska vara nytt och orört. Om killen accepterar begagnat, varför ska inte tjejen göra det?
Citera
2023-11-16, 00:54
Moderator
VitKallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Om det är så att tjejen är begagnad och har använts av andra är det knappast rimligt att hon ställer krav på att allt annat ska vara nytt och orört. Om killen accepterar begagnat, varför ska inte tjejen göra det?
Vilken incel-jämförelse.
Citera
2023-11-16, 01:41
Medlem
Är väl inga problem att köpa beggade grejer, bara att köra i en diskdesinfektor så försvinner alla baciller och skit. Efter varje användning av mina "instrument" så kör jag dom i diskdesinfektorn så är de helt rena och bacillfria till nästa användning
Citera
2023-11-16, 01:50
Medlem
Ställde frågan när jag var ung till ett par tjejkompisar om hur de hade reagerat om någon drog fram en begagnad dildo (rengjord) vid ett intimt sällskap alla svara att de hade garanterat blivit "blockera" kontakt på äcklet.

Själv tycker jag det är vidrigt att dricka läsk efter någon annan, att någon köper begagnade sexleksaker är bara sjukt.
Citera
2023-11-16, 02:03
Medlem
Manginazs avatar
Förut så fanns det en riktigt nasty porrbutik i Stockholm som hade en korg med second hand sexleksaker, har sett det själv.
Citera
2023-11-16, 03:09
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Själv tycker jag det är vidrigt att dricka läsk efter någon annan, att någon köper begagnade sexleksaker är bara sjukt.

Dricker du ur begagnade glas?

För du in gafflar i din munöppning som inte är nya ur kartong?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in