2023-11-16, 14:08
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellerhur123
Fast det var inte bara den dagen, hon gillar inte mig verhuvudtaget ngon dag. Dessutom menar jag inte bara henne, tog henne som ett exempel. Jag menar tjejer generellt.

Strunta i henne och dom andra d, man kan inte komma verens med alla, fokusera p dina studier bara. r det ens din typ av mnniskor som gr p detta universitet eller som studerar till det som du nu gr? Kan ju vara dr det krockar.
Citera
2023-11-16, 14:43
Citat:
Jag r en tjej j tidiga 20 rsldern som pluggar p universitetet. Ngot jag har mrkt vldigt tydligt r att tjejer inte gillar migom jag tar ett exempel s fick man komma tillbaka till Universitetet efter coronapandemin, och d tyckte jag sjlvklart det var kul att komma tillbaka och trffa massa nya mnniskor. Under rasten p en frelsning gick jag till toaletten och d var det en tjej som stod dr, jag knde igen henne frn distansundervisningen och visste att vi gick samma program (hon hade ven skickat en vnfrfrgan till mig p facebook). Jag gick fram till henne och sa nt i stil med vi gr i samma klass, eller hur? D sa hon jaaa juste och lt vldigt glad. Men p frsta seminariet vi hade med klassen, mrkte jag att hon inte gillade mig alls. Jag sg det p hela hennes kroppssprk och blick. Det var som att efter de dr 30 sekunderna vi pratade med varandra p toa, hade hon bestmt sig att hon inte gillade mig. Efter det blev det bara vrre och hon tyckte inte om mig allshon var kompis och umgicks med alla tjejerna i klassen frut mig. Jag har gnat mnga mnader att tnka p varfr hon inte gillar mig. Egentligen borde jag inte bry mig, men det r klart man blir frustrerad och undrar varfr hon har ngot emot JUST MIG. Jag har bara varit trevlig mot hennemen nd gillar hon inte mig.
Jag har ocks mrkt rent generellt att tjejer/kvinnor inte gillar mig(sjlvklart inte alla) men jag tycker p ngot stt att det r enklare att prata med killar. Killar knns mycket mer avslappnade, obrydda och mycket mindre dmande p ngot vis. P universitetet har jag mest umgtts och pratat med killar. Ett till litet exempel, nr jag skulle prata med min handledare mtte jag tv killar frn min grupp, som sa hej och hlsade trevligt. Jag hlsade p tjejen i gruppen, hon sa hej tillbaka men sg inte s glad ut och gav en liten mrklig blick typ. Jag vill ocks tillgga att jag har samma personlighet och pratar p samma stt med killar och tjejer, s det r inte s att jag flirtar med killarp ngot stt. Men vad skulle anledningen till detta kunna vara? Kan det vara s att tjejer har ngot emot mig?

Vill mest sga att du inte r ensam om att ha det shr.

Gr inte om dig sjlv fr att passa in. Fortstt vara du annars kommer du g vilse och m n smre. Din flock finns, du har bara inte hittat den n.

vertnk inte s mycket. Det drabbar bara dig sjlv. Att tjejerna du mter inte kan bete sig r ju faktiskt ett problem hos dem och inte dig.
Citera
2023-11-16, 14:50
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Du r knappast den frsta kvinnan i vrlden som enklare umgs med snubbar fr att du inte frstr det kvinnliga spelet eller systerskapets gemenskap eller vad man nu ska kalla det.

Om du inte hittar en vninna som kan utbilda dig s fr du vl umgs med snubbar.

Knappast ngon frlust.

This

Jag frstr nog spelet. Men jag vill inte delta och har aldrig gillat det.

Jag var nog som ts nr jag var yngre, slog knut p mig sjlv fr att passa bttre in, det gick frsts inte bra...

Har gett upp lite granna p kvinnor. Men livet har ocks blivit lugnare efter.
Citera
2023-11-16, 14:52
Medlem
Standard transa, alltid kvinnor som inte kan bete sig bland kvinnor och tycker det r mindre "drama" med mn. Nej mn vill inte vara din vn de vill ligga med dig.
Citera
2023-11-16, 15:07
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Standard transa, alltid kvinnor som inte kan bete sig bland kvinnor och tycker det r mindre "drama" med mn. Nej mn vill inte vara din vn de vill ligga med dig.

Du... man kan vara en feminin kvinna med typiskt kvinnliga attribut och typiskt kvinnliga intressen och nd inte gilla drama, prestige, skvaller, revir, jmfrande, allianser, hierarki och allt annat som ingr i kvinnors spel.

Det r ofta mindre drama med mn, en rakare kommunikation etc. Och det r befriande om man kommer frn just mycket drama.

Sluta anklaga folk fr trans!
Citera
2023-11-16, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson

Fast de killar jag har umgtts med har redan haft flickvnner
Citera
2023-11-16, 16:47
Medlem
Citat:

S naiv kan du vl inte vara?
Fr vrigt s r du vl troligtvis en attraktiv pojkflicka.. Brukar vara dom som inte kommer verens med andra kvinnor. Eller bara sjukt oskn 😅
Citera
2023-11-16, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swurley
S naiv kan du vl inte vara?
Fr vrigt s r du vl troligtvis en attraktiv pojkflicka.. Brukar vara dom som inte kommer verens med andra kvinnor. Eller bara sjukt oskn 😅

Nej jag r ingen pojkflicka, jag r vldigt feminim av mig. Och oskn r jag verkligen inte
Citera
2023-11-16, 17:58
Medlem
LookWhosBacks avatar
Citat:
Nej jag r ingen pojkflicka, jag r vldigt feminim av mig. Och oskn r jag verkligen inte

Jag hller med Radyr i inlgg #26. Jag skulle sjlv alla gnger vlja att dejta en tjej som faktiskt pratar och bidrar till konversationen, hatar nr tjejer r tysta och jag sjlv ska driva hela diskussionen.
Citera
2023-11-16, 18:09
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Jag r en tjej j tidiga 20 rsldern som pluggar p universitetet. Ngot jag har mrkt vldigt tydligt r att tjejer inte gillar migom jag tar ett exempel s fick man komma tillbaka till Universitetet efter coronapandemin, och d tyckte jag sjlvklart det var kul att komma tillbaka och trffa massa nya mnniskor. Under rasten p en frelsning gick jag till toaletten och d var det en tjej som stod dr, jag knde igen henne frn distansundervisningen och visste att vi gick samma program (hon hade ven skickat en vnfrfrgan till mig p facebook). Jag gick fram till henne och sa nt i stil med vi gr i samma klass, eller hur? D sa hon jaaa juste och lt vldigt glad. Men p frsta seminariet vi hade med klassen, mrkte jag att hon inte gillade mig alls. Jag sg det p hela hennes kroppssprk och blick. Det var som att efter de dr 30 sekunderna vi pratade med varandra p toa, hade hon bestmt sig att hon inte gillade mig. Efter det blev det bara vrre och hon tyckte inte om mig allshon var kompis och umgicks med alla tjejerna i klassen frut mig. Jag har gnat mnga mnader att tnka p varfr hon inte gillar mig. Egentligen borde jag inte bry mig, men det r klart man blir frustrerad och undrar varfr hon har ngot emot JUST MIG. Jag har bara varit trevlig mot hennemen nd gillar hon inte mig.
Jag har ocks mrkt rent generellt att tjejer/kvinnor inte gillar mig(sjlvklart inte alla) men jag tycker p ngot stt att det r enklare att prata med killar. Killar knns mycket mer avslappnade, obrydda och mycket mindre dmande p ngot vis. P universitetet har jag mest umgtts och pratat med killar. Ett till litet exempel, nr jag skulle prata med min handledare mtte jag tv killar frn min grupp, som sa hej och hlsade trevligt. Jag hlsade p tjejen i gruppen, hon sa hej tillbaka men sg inte s glad ut och gav en liten mrklig blick typ. Jag vill ocks tillgga att jag har samma personlighet och pratar p samma stt med killar och tjejer, s det r inte s att jag flirtar med killarp ngot stt. Men vad skulle anledningen till detta kunna vara? Kan det vara s att tjejer har ngot emot mig?
Du r antagligen vacker. Mnga kvinnor ogillar vackra tjejer. Umgs du mest med killar ses du som ett dubbelt hot.
Citera
2023-11-16, 18:21
Medlem
Citat:

Hahaha och det tror du stoppar de? De vill ligga med dig, ingen man vill ha kvinnliga vnner och de som har det r cucks och vntar p sin tur.

Vx upp.
Citera
2023-11-16, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radyr
Du... man kan vara en feminin kvinna med typiskt kvinnliga attribut och typiskt kvinnliga intressen och nd inte gilla drama, prestige, skvaller, revir, jmfrande, allianser, hierarki och allt annat som ingr i kvinnors spel.

Det r ofta mindre drama med mn, en rakare kommunikation etc. Och det r befriande om man kommer frn just mycket drama.

Sluta anklaga folk fr trans!

Du gr till en annan vrld dr alla vill ligga med dig, men det r okej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in