Jag r en tjej j tidiga 20 rsldern som pluggar p universitetet. Ngot jag har mrkt vldigt tydligt r att tjejer inte gillar migom jag tar ett exempel s fick man komma tillbaka till Universitetet efter coronapandemin, och d tyckte jag sjlvklart det var kul att komma tillbaka och trffa massa nya mnniskor. Under rasten p en frelsning gick jag till toaletten och d var det en tjej som stod dr, jag knde igen henne frn distansundervisningen och visste att vi gick samma program (hon hade ven skickat en vnfrfrgan till mig p facebook). Jag gick fram till henne och sa nt i stil med vi gr i samma klass, eller hur? D sa hon jaaa juste och lt vldigt glad. Men p frsta seminariet vi hade med klassen, mrkte jag att hon inte gillade mig alls. Jag sg det p hela hennes kroppssprk och blick. Det var som att efter de dr 30 sekunderna vi pratade med varandra p toa, hade hon bestmt sig att hon inte gillade mig. Efter det blev det bara vrre och hon tyckte inte om mig allshon var kompis och umgicks med alla tjejerna i klassen frut mig. Jag har gnat mnga mnader att tnka p varfr hon inte gillar mig. Egentligen borde jag inte bry mig, men det r klart man blir frustrerad och undrar varfr hon har ngot emot JUST MIG. Jag har bara varit trevlig mot hennemen nd gillar hon inte mig.
Jag har ocks mrkt rent generellt att tjejer/kvinnor inte gillar mig(sjlvklart inte alla) men jag tycker p ngot stt att det r enklare att prata med killar. Killar knns mycket mer avslappnade, obrydda och mycket mindre dmande p ngot vis. P universitetet har jag mest umgtts och pratat med killar. Ett till litet exempel, nr jag skulle prata med min handledare mtte jag tv killar frn min grupp, som sa hej och hlsade trevligt. Jag hlsade p tjejen i gruppen, hon sa hej tillbaka men sg inte s glad ut och gav en liten mrklig blick typ. Jag vill ocks tillgga att jag har samma personlighet och pratar p samma stt med killar och tjejer, s det r inte s att jag flirtar med killarp ngot stt. Men vad skulle anledningen till detta kunna vara? Kan det vara s att tjejer har ngot emot mig?
Jag har ocks mrkt rent generellt att tjejer/kvinnor inte gillar mig(sjlvklart inte alla) men jag tycker p ngot stt att det r enklare att prata med killar. Killar knns mycket mer avslappnade, obrydda och mycket mindre dmande p ngot vis. P universitetet har jag mest umgtts och pratat med killar. Ett till litet exempel, nr jag skulle prata med min handledare mtte jag tv killar frn min grupp, som sa hej och hlsade trevligt. Jag hlsade p tjejen i gruppen, hon sa hej tillbaka men sg inte s glad ut och gav en liten mrklig blick typ. Jag vill ocks tillgga att jag har samma personlighet och pratar p samma stt med killar och tjejer, s det r inte s att jag flirtar med killarp ngot stt. Men vad skulle anledningen till detta kunna vara? Kan det vara s att tjejer har ngot emot mig?