• 1
  • 2
2023-11-14, 17:14
Medlem
Kalibreratkontos avatar
Är det ens lagligt att sexa så öppet? Hon stod på knä som en hund med ryggen mot mig och han stod upp. Så ja, det var en avsugning. Byggnaden tvärs över gatan till mig. Såg det från köket av en slump när jag tittade ut.
Senast redigerad av Kalibreratkonto 2023-11-14 kl. 18:05.
Citera
2023-11-14, 17:19
Såvitt jag vet är det lagligt inne i huset även om det syns från fönstret men ej på balkongen
Citera
2023-11-14, 17:26
Om man ser en granne som verkar intresserad är det ju rätt otrevligt att dra igen persiennerna. Lite som att vända bort tidningen från den som sitter bredvid en på tåget.
Citera
2023-11-14, 17:27
Medlem
vitalsignss avatar
Du ställer två helt olika frågor, varav den ena platsar här och den andra i juridikdelen. På frågan i rubriken svarar jag nej, persiennerna åker ner. Om jag vore åtminstone tjugo år yngre med en helt annan muskel/fettfördelning än nuvarande så hade öppna persienner inte varit jättetvunget.
På andra frågan om det ens är lagligt: Nej, det är det inte, det kan räknas som ofredande även om det är hemma. Bor man så att det är insyn så att grannar kan se tydligt vad man gör så är det inte tillåtet.
Citera
2023-11-14, 17:29
Medlem
Kalibreratkontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitalsigns
Du ställer två helt olika frågor, varav den ena platsar här och den andra i juridikdelen. På frågan i rubriken svarar jag nej, persiennerna åker ner. Om jag vore åtminstone tjugo år yngre med en helt annan muskel/fettfördelning än nuvarande så hade öppna persienner inte varit jättetvunget.
På andra frågan om det ens är lagligt: Nej, det är det inte, det kan räknas som ofredande även om det är hemma. Bor man så att det är insyn så att grannar kan se tydligt vad man gör så är det inte tillåtet.

Jag antog faktiskt att det är olagligt. Så tycker tråden hör hemma här.
Citera
2023-11-14, 17:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kalibreratkonto
Är det ens lagligt att sexa så öppet? Hon stod på knä som en hund med ryggen med mot mig och han stod upp. Så ja, det var en avsugning. Byggnaden tvärs över gatan till mig. Såg det från köket av en slump när jag tittade ut.

Trubbel I WT-paradiset eller är det bara lite för mycket olämpligt upp i snoken bara?
Citera
2023-11-14, 17:42
Medlem
Kalibreratkontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Trubbel I WT-paradiset eller är det bara lite för mycket olämpligt upp i snoken bara?

Coolt var det i alla fall. Det var som att se porrfilm i 3D, även om jag bara såg hennes rygg.
Senast redigerad av Kalibreratkonto 2023-11-14 kl. 18:05.
Citera
2023-11-14, 17:44
Medlem
Kalibreratkontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitalsigns

Är det ofredande att vandra runt naken med öppna persienner?
Citera
2023-11-14, 17:45
Medlem
Det är väl självklart att man bjuder grannarna på lite show ibland.
Citera
2023-11-14, 17:49
Medlem
Kalibreratkontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taenok
Länka filmen.

Du tror jag hade vågat ta upp en kamera? Han hade kunnat se det och knacka på hos mig.

Jag vet inte vilken gangster det kan vara. Han blir avsugen med öppna persienner liksom.

och ja han är kung.
Citera
2023-11-14, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalibreratkonto
Du tror jag hade vågat ta upp en kamera? Han hade kunnat se det och knacka på hos mig.

Jag vet inte vilken gangster det kan vara. Han blir avsugen med öppna persienner liksom.

och ja han är kung.

Och du var inte rädd att han hade kunnat se dig utan mobilkamera?

Det här gör dessvärre denna fantastiska, med betoning på (fantastiska) berättelse icke trovärdig
Citera
2023-11-14, 17:56
Medlem
Kalibreratkontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OccultusMysterium
Och du var inte rädd att han hade kunnat se dig utan mobilkamera?

Det här gör dessvärre denna fantastiska, med betoning på (fantastiska)berättelse icke trovärdig

Jag stod inte kvar av just den anledningen.

Hon är grym också för den delen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in