2009-08-30, 14:07
Medlem
Don Cribiaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
1 Hugo Lloris
5 Mathieu Bodmer
3 Cris
20 Aly Cissokho
13 Anthony Reveillere
28 Jeremy Toulalan
6 Kim Källstrom
8 Miralem Pjanic
9 Lisandro López
18 Bafetimbi Gomis
7 Michel Bastos

Var Lyons startuppställning. En 4-3-3 eller möjligtvis 4-4-2. Reveillere och Cissokho är ytterbackar så där lirade han inte. Källström spelade innermittfältare eller möjligtvis yttermittfältare.

Just det, det var Reveillere som spelade och inte Clerc, blandar ihop dom... Det ser ut som att han spelade mittfältare ja.
Citera
2009-09-13, 16:23
Medlem
zzwampens avatar
Jag tittade på Ajax match mot NAC Breda som tog slut precis där Kennedy Bakircioglü fick chansen att start för en gångs skull. Och han tog verkligen chansen, han var mycket bra hela matchen och gjorde ett mål och en assist i matchen som slutade 6-0. Matchens gigant var annars Luis Suarez som var helt otroligt bra.
Citera
2009-09-13, 17:09
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Jag tittade på Ajax match mot NAC Breda som tog slut precis där Kennedy Bakircioglü fick chansen att start för en gångs skull. Och han tog verkligen chansen, han var mycket bra hela matchen och gjorde ett mål och en assist i matchen som slutade 6-0. Matchens gigant var annars Luis Suarez som var helt otroligt bra.

Inte Cvitanich då som gjorde hattrick? Suarez känner jag till som tidigare, men Kroatien kanske borde passa på att norpa Cvitanich, då han både har argentinskt och kroatiskt pass som jag förstår det.

Skönt för Kennedy att det går bra för honom när han väl får chansen! Verkar väl vara desto värre för Lindgren som fortfarande är ute i kylan, eller är han skadad?
Citera
2009-09-13, 18:03
Medlem
Nokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Verkar väl vara desto värre för Lindgren som fortfarande är ute i kylan, eller är han skadad?
Läste något igår om att han var nerflyttad till reservlaget. Dock kan man ifrågasätta trovärdigheten i det då det i samma artikel stod att även Kennedy förpassats från a-laget.

Såg en halvlek med Berg i Hamburg. Han gjorde ett väldigt slätstruket intryck och borde nog ha gjort ett mål på någon av de chanser han fick när bollen bara dök ner framför fötterna på honom. Har inte sett han allt för mycket tidigare, men han kändes osäker med boll och de få gånger han fick boll under uppspelsfasen kunde han inte leverera bden vidare i någon konstruktiv utsträckning utan anfallet stannades upp. Tror han får det svårt att slå sig i som startspelare när Guerro kommer tillbaka, dock kan han funka bra att slänga in som super-sub.
Citera
2009-09-13, 18:08
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Inte Cvitanich då som gjorde hattrick? Suarez känner jag till som tidigare, men Kroatien kanske borde passa på att norpa Cvitanich, då han både har argentinskt och kroatiskt pass som jag förstår det.

Skönt för Kennedy att det går bra för honom när han väl får chansen! Verkar väl vara desto värre för Lindgren som fortfarande är ute i kylan, eller är han skadad?
Cvitanich blev serverad av Suarez ett antal gånger men han missade en hel drös med bra chanser. Trots att han gjorde hattrick tyckte jag inte att han imponerade speciellt mycket. Givetvis var han bra, men han saknade kyla i många lägen. Sen var inte målen som han gjorde speciellt svåra, han fick dem på silverfat från Suarez och Bakircioglü, iallafall på två av målen. Jag kommer inte ihåg hans tredje.
Citera
2009-09-13, 19:56
Medlem
Fotzens avatar
Citat:

Varit snack om det där nere väldigt länge och deras förbund har försökt få över honom men inte lyckats.
Tillslut tror jag ändå han lär komma över till kroatien.

Väldigt fint att Kennedy fick sätta en boll. Fortsätter han kanske lagerbäck hör av sig.
Citera
2009-09-13, 19:59
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
Varit snack om det där nere väldigt länge och deras förbund har försökt få över honom men inte lyckats.
Tillslut tror jag ändå han lär komma över till kroatien.

Väldigt fint att Kennedy fick sätta en boll. Fortsätter han kanske lagerbäck hör av sig.

Det hoppas vi verkligen inte på.
Citera
2009-09-13, 20:17
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Det hoppas vi verkligen inte på.

Haha, klart cancerkennedy ska få spela.
Citera
2009-09-13, 20:52
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
Haha, klart cancerkennedy ska få spela.
Grejen med honom är att han inte passar in i den svenska modellen med lite mer defensivt kunniga yttrar. I Ajax har han inget större defensivt ansvar även om han hjälpte till några gånger idag. Jag tror inte han kommer spela något mer i landslaget om inget drastiskt händer.

Sen är han inte bra nog heller, tycker jag.
Citera
2009-09-13, 21:43
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Grejen med honom är att han inte passar in i den svenska modellen med lite mer defensivt kunniga yttrar. I Ajax har han inget större defensivt ansvar även om han hjälpte till några gånger idag. Jag tror inte han kommer spela något mer i landslaget om inget drastiskt händer.

Sen är han inte bra nog heller, tycker jag.
Han var ju riktigt nära truppen innan skador och bänknötandet i Ajax, så helt omöjligt borde det inte vara om han får spela regelbundet.
Citera
2009-09-15, 22:42
Medlem
Mittbacken Jonas Olsson har gjort 2 mål idag för sitt West Bromwich mot Doncaster.
Citera
2009-09-29, 18:27
Medlem
toxicitys avatar
Otur

Petter Anderssons comeback blev tio minuter innan ännu en korsbandskada...
Vilken statans otur.

http://www.sportal.nu/sport/fotboll/ovrigfotboll/eredivisie/109031
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in