2009-01-24, 20:45
  #1033
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anoxida
Nja skulle inte säga att det var den mest uppenbara filmingen jag har sett.. det är mycket möjligt att han tappade balansen där han har haft lite problem med just balansen hittils i matchen. Annars är ju Isaksson fruktansvärt osäker i målet.. helt ärligt så har han fan itne vart något vidare alls i PSV han kan nog bänkas snart. Han är långt ifrån den isaksson vi hade EM 2004. Skadorna har gjort han till en medelmåtta.

Han segnar ju ner på ett skumt sätt när motståndaren glidtacklar, ser verkligen ut som att han söker straffen.

Isaksson, ja... han hängde tvätt något otroligt på Bredas 1-1-mål.
Vet inte om det har med självförtroendet att göra men han har blivit mer och mer flax-gubbe, och då menar jag inte att han har tur.
Citera
2009-01-24, 20:55
  #1034
Moderator
Gromguttens avatar
Aussien som kommenterar är inte nådig mot Degerfôrsar'n.
Citera
2009-01-24, 20:57
  #1035
Medlem
Kommentatorn i psv matchen sågar toivonen lite väl mycket... konstigt när andra spelare är sämre och missar klara målchanser knappt får någon skit.
Citera
2009-01-24, 23:39
  #1036
Medlem
ActionNotWordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Aussien som kommenterar är inte nådig mot Degerfôrsar'n.
Missade matchen tyvärr, berätta gärna hur Toivonen spelade? Var han verkligen så dålig?
Citera
2009-01-24, 23:46
  #1037
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ActionNotWords
Missade matchen tyvärr, berätta gärna hur Toivonen spelade? Var han verkligen så dålig?

Den lilla flickan visade upp sin starkaste sida redan i premiären! Hoppas den jävla fuskaren blir skadad så att vi slipper se honom skämma ut oss!
Citera
2009-01-25, 19:09
  #1038
Medlem
Quartuss avatar
Henok Goitom målskytt igen. Uppe i 5 baljor nu...
Citera
2009-01-26, 13:27
  #1039
Medlem
Rick Derriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quartus
Henok Goitom målskytt igen. Uppe i 5 baljor nu...
Jag tror att det kommer att krävas ganska mycket mer än så för att en blåneger ska ta plats i landslagstruppen. Hur motarbetad har inte Nannskog varit? Eddie G?
Citera
2009-01-26, 13:56
  #1040
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rick Derris
Jag tror att det kommer att krävas ganska mycket mer än så för att en blåneger ska ta plats i landslagstruppen. Hur motarbetad har inte Nannskog varit? Eddie G?

Vi har en bandyspelare med i fotbollslandslaget, så dedär om rasdiskrimnering är en myt.

Henok känns inte aktuell i dagsläget, håller fortfarande med Lagerbäck i hans uttagning av anfallare. Men fortsätter Elmanders skador, och om Henke nån gång slutar, så ska vi nog kunna få in Goitom på nån vänster.
Citera
2009-01-26, 14:22
  #1041
Medlem
erikbes avatar
Marcus Berg måste gå före Goitom. Visst är jag en aning färgad (Precis som Henok )
Citera
2009-01-26, 14:58
  #1042
Medlem
Rick Derriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Vi har en bandyspelare med i fotbollslandslaget, så dedär om rasdiskrimnering är en myt.

Henok känns inte aktuell i dagsläget, håller fortfarande med Lagerbäck i hans uttagning av anfallare. Men fortsätter Elmanders skador, och om Henke nån gång slutar, så ska vi nog kunna få in Goitom på nån vänster.
Henke är - med lite god vilja - lika vit som någon annan i landslaget.

Dessutom är Henke alldeles för bra för att petas pga sina eventuella etiska bördor.
Citera
2009-01-26, 19:43
  #1043
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Marcus Berg måste gå före Goitom. Visst är jag en aning färgad (Precis som Henok )

Du fick mig att fnittra

Men jag tycker faktiskt Goitom ska få en chans i en träningsmatch iaf, Henrik Larsson kanske inte måste starta varje
Citera
2009-01-31, 13:09
  #1044
Medlem
Quartuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joel^_^
Du fick mig att fnittra

Men jag tycker faktiskt Goitom ska få en chans i en träningsmatch iaf, Henrik Larsson kanske inte måste starta varje
En intressant jämförelse (om man nu kan göra en sån...):

Henrik Larssons 1:a säsong i Barcelona 12 matcher 3 mål.
Henok Goitoms 1:a säsong i Valladolid (2:a i La Liga) 14 matcher 5 mål (hittills).

Henok har liksom Henrik gjorde pendlat mellan att vara startman och inhoppare.
Jämför man dessutom lagen: Barcelona har denna säsong petat in 63 mål medans Valladolid gjort 28. Lite tuffare att spela i Valladolid. Inga 7-1 segrar där man får några gratismål i statistiken. Lägg därtill att Larsson var ruggigt mer rutinerad.

Men, som sagt, svårt att göra en rättvisande jämförelse, så ta allt med några kilo salt...
(Håller dock Marcus Berg högre, karln tycks göra mål på allt. Tycker dock Henok är en intressant spelare som det hörs för lite om)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in