2007-09-02, 22:10
Medlem
Berg måste bara vara med i nästa trupp. Vilken pondus vid det andra målet!
Citera
2007-09-02, 23:14
Medlem
Frejssons avatar
Helt sjukt. Marcus vinner luftduellen mot Jaap Stam och gör mål... Så snyggt.
Citera
2007-09-03, 11:51
Medlem
Kul att det går bra för Berg.

synd att han är anfallare bara. Det är ju nya backar och framförallt mittfältare vi behöver.

Zlatan och Elmander kan ingen röra de kommande fem åren om nu inte någon av dem blir skadad.
Citera
2007-09-03, 12:05
Medlem
erikbes avatar
Att Prica får fortsatt förtroende istället för Berg är verkligen pinsamt
Citera
2007-09-03, 13:35
Medlem
Don Cribiaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Ok, ja han spelade från start i alla fall men mer vet jag inte.

Kennedy blev utbytt i halvlek. Var väl inte speciellt bra, eller dålig.

Rasmus Lindgren gjorde sitt jobb i det tysta. Sidledspassade mest, slog bort bollen några gånger när han försökte sig på offensiva initiativ, skötte sig bra defensivt.

Marcus Berg sprang mycket och var alltid i närheten, beredd att hugga, när inlägg och instickare kom. Resultat: två mål!
Citera
2007-09-15, 18:32
Medlem
Elmander verkar ha satt en balja igen! Går han i vinter kanske om han fortsätter så här i både landslag och klubblag?
Citera
2007-09-15, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abdariv
Elmander verkar ha satt en balja igen! Går han i vinter kanske om han fortsätter så här i både landslag och klubblag?

Gör han säkert. Som han kämpar, ger aldrig upp.

Här kommer målet.

http://www.dailymotion.com/video/x2zf7i_but-de-elmander-marseille-02-toulou_extreme
Citera
2007-09-15, 22:02
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chayim
Gör han säkert. Som han kämpar, ger aldrig upp.

Här kommer målet.

http://www.dailymotion.com/video/x2zf7i_but-de-elmander-marseille-02-toulou_extreme
Haha, vilken lekstuga för älgen Elmo!
Citera
2007-09-15, 22:40
Medlem
P.Gs avatar
Ytterligare ett härligt kämpamål av Elmander, dock så är ju frågan varför han slår frisparkar? Har de ingen bättre i Toulouse?
Citera
2007-09-15, 22:50
Medlem
http://www.dailymotion.com/search/toulouse/video/x2zh4h_emana-om-01-tfc-marseille-toulouse_sport

Här kommer hans känsliga framspelning till 1-0 målet
Citera
2007-09-16, 08:25
Medlem
Nowhere Hills avatar
Trodde jag aldrig skulle säga detta men....Elmander håller riktigt hög klass, en av dom bästa svenska spelarna jag har någonsin sett. Svider att säga detta om en fd dif men faktum kvarstår, Elmander är ett proffs.
Påstår att Elamnder är bättre nu än Henke någonsin varit, skulle vara kul att se honom i PL eller serie A snart.
Citera
2007-09-16, 10:37
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nowhere Hill
Trodde jag aldrig skulle säga detta men....Elmander håller riktigt hög klass, en av dom bästa svenska spelarna jag har någonsin sett. Svider att säga detta om en fd dif men faktum kvarstår, Elmander är ett proffs.
Påstår att Elamnder är bättre nu än Henke någonsin varit, skulle vara kul att se honom i PL eller serie A snart.

Jag vill nog påstå att han aldrig kan bli lika bra eftersom han saknar henkes blick för spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in