2022-01-15, 22:54
Medlem
Kedoxs avatar
Janne hatar Gudmundsson va?

Annars har jag en frga till er riktigt insnade, vilka r de intressantaste namnen att hlla ett extra ga p som nnu ej gjort landslagsdebut (utver Elanga)? Har vi t.ex ngra backunder p g
Citera
2022-01-15, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox

Annars har jag en frga till er riktigt insnade, vilka r de intressantaste namnen att hlla ett extra ga p som nnu ej gjort landslagsdebut (utver Elanga)? Har vi t.ex ngra backunder p g

Backtalanger har jag noll koll p, men de tv strsta talangerna i svensk fotboll just nu lr vl vara Williot Swedberg och Roony Bardghji. Williot spelar i Bajen och Roony i FC Kpenhamn.
Citera
2022-01-16, 09:42
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Frmodligen inte. Antagligen tycker han helt enkelt att Forsberg och Jesper Karlsson gr fre honom som yttermittfltare.
Citera
2022-01-16, 11:15
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Frmodligen inte. Antagligen tycker han helt enkelt att Forsberg och Jesper Karlsson gr fre honom som yttermittfltare.

Urskta om jag r lite trg men det var vl en gliring t att han som ytterback grna gr rusher hgt i offensiv zon?
Citera
2022-01-16, 12:44
Medlem
Citat:

Den enda bra backtalangen jag kommer p r Ousou.
Citera
2022-01-16, 13:19
Medlem
Citat:
Har vi t.ex ngra backunder p g

Bland de ldre r vl Aiham Ousou nrmast A-landslaget, 22 r. Det finns kanske en del som hller Ekdal(fyller 24 i r) som bttre... men jag r inte en av dom.

Sedan finns det ju yngre frsvarare ocks, dr r vl Tolinsson den som kommit lngst, fyller 19 i r.
Citera
2022-01-16, 14:03
Medlem
Sg nu att Jardell Kanga r nra ett kontrakt med Leverkusen. Kanske inte riktigt lika hypad som Williot och Roony n, dock.

Brommapojkarna har en drs talanger frutom honom med som jag gissar kommer g till strre lag inom ntt/ngra r.
Citera
2022-01-16, 14:44
Medlem
Korders avatar
Citat:

Gudmundsson har inte varit lyckad hittills i Lille, d r det svrt att sl sig in i landslaget. Visst, han borde g fre Martin Olsson nd, men det borde ju typ alla andra svenska vnsterbackar ocks.
Citera
2022-01-16, 14:45
Medlem
Cajuste startar fr Reims
Citera
2022-01-16, 15:20
Medlem
Steff83s avatar
Citat:

Varfr skulle han "hata" en av sina gamla Halmstads-adepters son?

Han fr vl se till att f tillrckligt med speltid i Lille frst? Rtt rimligt va? Annars tycker jag i regel att sdana som spelar mer ska g fre svida det inte rr sig om ngon som r etablerad sen tidigare i landslaget och som man "vet var man har". S brukar det ocks vara. Inget nytt under solen.

Det enda jag kan invnda mot r att han nog borde iaf blivit uttagen tidigare nr han var i Holland. Men d hade vi bra frspnt med spelare gjorde sitt jobb dr sen innan.

Gllande Martin Olsson s fr man inte glmma att han r nyttig truppspelare fr sin mngsidighet. Plus att han r rutinerad och kan landslaget bra.
Citera
2022-01-16, 15:21
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Urskta om jag r lite trg men det var vl en gliring t att han som ytterback grna gr rusher hgt i offensiv zon?
Nope. Ett ppekande att han mestadels spelar yttermittfltare, inte ytterback. S i landslaget r det i frsta hand Jesper Karlsson han konkurrerar med. Vilket en hel del hr verkar ha svrt att se.
Citera
2022-01-16, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Cajuste startar fr Reims

Haha jklar, det gick snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto