2022-02-05, 16:00
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuudV
..
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
.
Roony inte ens på bänken idag i mötet mot Halmstad.
Amoo är dock uttagen. Börjar på bänken.
Citera
2022-02-05, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Roony inte ens på bänken idag i mötet mot Halmstad.
Amoo är dock uttagen. Börjar på bänken.

Der er jo ingen tvivl om at FCK har høje forventninger til Roony, men det er også vigtigt at de nye spillere får spillet med holdet.
De har lavet en dokumentar fra den dag Roony skrev den første kontrakt. Han har en fantastisk indstilling og virker 100% fokuseret på fodbold. Bare surt han ikke er dansker.

Del 1 er på youtube og del 2 kommer indenfor et par dage.

https://www.youtube.com/watch?v=N4y0ivDe6vI
Citera
2022-02-05, 16:31
Medlem
Viktor Gökyeres har gjort mål borta mot Southamton i FA cupen. Härligt!
Citera
2022-02-05, 16:43
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Viktor Gökyeres har gjort mål borta mot Southamton i FA cupen. Härligt!
Bra motstånd dessutom, hoppas han hittar formen nu.
Citera
2022-02-05, 16:52
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tveskaeg
Der er jo ingen tvivl om at FCK har høje forventninger til Roony, men det er også vigtigt at de nye spillere får spillet med holdet.
De har lavet en dokumentar fra den dag Roony skrev den første kontrakt. Han har en fantastisk indstilling og virker 100% fokuseret på fodbold. Bare surt han ikke er dansker.

Del 1 er på youtube og del 2 kommer indenfor et par dage.

https://www.youtube.com/watch?v=N4y0ivDe6vI
Tack!
Videon i youtubelänken fungerar endast om jag kör via en dansk vpn-server. Kan vara bra att veta för andra som är intresserade, vid problem.
Senast redigerad av MrArtur 2022-02-05 kl. 16:59.
Citera
2022-02-05, 22:04
Medlem
Flashbackfavoriten (med all rätt förstås) Jesper Karlsson med ett mål idag mot PSV.

Extra glädjande är att Forsberg är tillbaka på planen och har tid att vässa formen inför ödessamlingen i Mars.
Citera
2022-02-05, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Flashbackfavoriten (med all rätt förstås) Jesper Karlsson med ett mål idag mot PSV.

Kul! Inte hans snyggaste kanske men hyfsat stort att sätta avgörande mot PSV. (Och jag missade matchen såklart...)

Målet: https://streamja.com/arky9
Citera
2022-02-05, 22:34
Medlem
Dejan inbytt i 68e! Nån som kollar?

EDIT: Kollade lite själv från 77e. Helt klart godkänt vad jag kunde se. Väldigt nära en snygg assist också men Benayoun lyckades skjuta över mitt framför mål.
Senast redigerad av RuudV 2022-02-05 kl. 22:58.
Citera
2022-02-05, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuudV
Kul! Inte hans snyggaste kanske men hyfsat stort att sätta avgörande mot PSV. (Och jag missade matchen såklart...)

Målet: https://streamja.com/arky9

Han har gjort betydligt snyggare mål men kul att veta att han kan sätta lite mindre snygga också. Ibland räcker en god gammal placering gott och väl.
Citera
2022-02-05, 23:01
Medlem
MrArturs avatar
Ja, av alla lovande svenska talanger är nog Jesper Karlsson den med lägst odds att bli någonting riktigt stort. Han är ju nästan där redan och kurvan verkar fortsatt peka uppåt. Riktigt kul. Och en ok tröst för Elangas straffmiss. Bra match av Karlsson även frånsett målet.
Citera
2022-02-05, 23:51
Medlem
Bergwijn var den som sköt över, och ingen annan.
Citera
2022-02-06, 06:12
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Ja, av alla lovande svenska talanger är nog Jesper Karlsson den med lägst odds att bli någonting riktigt stort. Han är ju nästan där redan och kurvan verkar fortsatt peka uppåt. Riktigt kul. Och en ok tröst för Elangas straffmiss. Bra match av Karlsson även frånsett målet.
Såg inte superljust ut tidigare på säsongen för hans del och jag trodde där och då att han skulle få det kämpigt när AZ harvade i botten men jävlar vad fel jag hade han bär ju nästan laget nu. Är det tredje matchen han avgör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in