• 1
  • 2
2023-10-31, 21:53
Medlem
Du får tillgång till en knapp som fyller dig med ett supermorfin och på en sekund tar bort allt det onda, men du får heller inget betalt om du trycker innan ett år gått. Är det tillräckligt bra betalt för dig för att inte ge upp någonstans på vägen?
Citera
2023-10-31, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Du får tillgång till en knapp som fyller dig med ett supermorfin och på en sekund tar bort allt det onda, men du får heller inget betalt om du trycker innan ett år gått. Är det tillräckligt bra betalt för dig för att inte ge upp någonstans på vägen?

Självfallet!

Jag kan komma på en miljard anledningar till att inte krokna över smärta i en lilltå!
Citera
2023-10-31, 22:14
Medlem
skoputss avatar
Citat:

Väljer lilltån och finner ut strategier för att hantera outhärdligheten. Ett år borde gå att fixa.

E* Ser nu att inlägget ovanför också förordar lilltån. Det blir tufft för den, men lilltån vinner!
Senast redigerad av skoputs 2023-10-31 kl. 22:16.
Citera
2023-10-31, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurgareCheese
Jag kan komma på en miljard anledningar till att inte krokna över smärta i en lilltå!

Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Väljer lilltån och finner ut strategier för att hantera outhärdligheten. Ett år borde gå att fixa,

Den kommer fortfarande vara som att någon trycker ett brännjärn mot den.
Citera
2023-10-31, 22:19
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Den kommer fortfarande vara som att någon trycker ett brännjärn mot den.

Går att finna ut strategier att hantera brännjärnskänslan. Kroppens endorfiner samt mentala inställning.
Citera
2023-10-31, 22:25
Medlem
JohannesSnajdares avatar
"Outhärdlig" innebär ju att den inte går att stå ut med. Om man kan stå ut med smärtan för en summa pengar är den ju per definition inte outhärdlig.
Citera
2023-10-31, 22:43
Medlem
alla som levt med 3:e gradens brännskador skrattar åt det här.
Citera
2023-10-31, 22:45
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:

En miljard smällar på käften? En miljard bolivar? Innan jag går med på outhärdlig smärta vill jag veta priset, kalla mig jude allt du vill.

Men om vi snackar en miljard Scans delilatessköttbullar kan jag tänka mig att gå med på det. Skulle steka och sälja dem för 12 öre styck.
Citera
2023-10-31, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberepix
alla som levt med 3:e gradens brännskador skrattar åt det här.

Tror du de skulle välja att ha brännskadorna ogjorda eller ta miljarden dock?

Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
En miljard smällar på käften? En miljard bolivar? Innan jag går med på outhärdlig smärta vill jag veta priset, kalla mig jude allt du vill.

Men om vi snackar en miljard Scans delilatessköttbullar kan jag tänka mig att gå med på det. Skulle steka och sälja dem för 12 öre styck.

Tänkte i kronor men din idé att låta det vara ospecificerat är ju roligare
Citera
2023-10-31, 22:49
Medlem
Vad hindrar då en person från att bara amputera bort den kroppsdelen? Som typ vänster ringtå? Varför skulle man inte få behålla miljarden då?
Citera
2023-10-31, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Vad hindrar då en person från att bara amputera bort den kroppsdelen? Som typ vänster ringtå? Varför skulle man inte få behålla miljarden då?

För meningen är att du ska leva med smärtan.
Citera
2023-10-31, 23:01
Bannlyst
Jag hade gjort det för 1 miljon. Vi människor lider för lite i dagens samhälle.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in