2023-10-31, 23:01
Medlem
[quote=Agoldenage|86256347]Tror du de skulle välja att ha brännskadorna ogjorda eller ta miljarden dock?

ogjorda, tveklöst
Citera
2023-10-31, 23:02
Medlem
Ganonitos avatar
Ja, utan tvekan.
Citera
2023-10-31, 23:07
Medlem
Smugumins avatar
Nej skulle inte försöka mig på detta. Om det är en outhärdlig konstant smärta utan hopp om lindring lär man bryta ihop psykiskt tämligen snabbt till följd av sömnbrist, ångest och stress.
Citera
2023-10-31, 23:09
Medlem
Airwave92s avatar
Det beror väl på vilken kroppsdel vi snackar om? Men sen är det massa nätter man inte kan sova, inga vardagliga sysslor man kan göra för att smärtan tar över?

Jadu. Jag hade gett ett försök om det var en tå eller ett finger.
Citera
2023-10-31, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Den kommer fortfarande vara som att någon trycker ett brännjärn mot den.

Enligt ortoped så har jag väldigt hög smärttröskel, om ”smärtnivån” ställs in efter en klen snorunge född på fel sida om millennieskiftet, så räknar jag kallt hem en miljard!
Citera
2023-10-31, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Om det är en outhärdlig konstant smärta utan hopp om lindring lär man bryta ihop psykiskt tämligen snabbt till följd av sömnbrist, ångest och stress.

Ja. Den är 10 av 10 på smärtskalan och den går inte i vågor som smärta kan göra. Den är konstant.

Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
sen är det massa nätter man inte kan sova, inga vardagliga sysslor man kan göra för att smärtan tar över?

Den kommer störa allt du gör.
Citera
2023-10-31, 23:33
Medlem
Citat:
För meningen är att du ska leva med smärtan.

Jag förstår givetvis det, men tror just att många skulle föredra att bara amputera bort det som gör "outhärdligt" ont, för om det är outhärdligt så är det ju outhärdligt, dvs riktiga jävla ont. De som svarar ja i tråden vet nog inte hur rejäl smärta ens känns. Varje timme lär kännas som en evighet, och ett helt år där smärtan t.o.m. terroriserar en på nätterna? Nej, det skulle aldrig hålla. Man skulle inte ens kunna försörja sig själv, om man nu inte går på bidrag eller lever på någon annan, men inte ens då skulle det nog hålla.

God hälsa > rikedom.
Citera
2023-10-31, 23:47
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurgareCheese
Enligt ortoped så har jag väldigt hög smärttröskel, om ”smärtnivån” ställs in efter en klen snorunge född på fel sida om millennieskiftet, så räknar jag kallt hem en miljard!
Smärtan ska ju vara på en outhärdlig nivå enligt ts så lär inte bli någon miljard för dig.
Citera
2023-10-31, 23:49
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
Du får tillgång till en knapp som fyller dig med ett supermorfin och på en sekund tar bort allt det onda, men du får heller inget betalt om du trycker innan ett år gått. Är det tillräckligt bra betalt för dig för att inte ge upp någonstans på vägen?
Max tänjda leder i hela kroppen av outhärdlig härlighet. Kroppens eget morfin så får jag offra ett år för miljarden.

eller det kanske är roligare att tjäna ihop pengarna själv. hehe
Citera
2023-10-31, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Smärtan ska ju vara på en outhärdlig nivå enligt ts så lär inte bli någon miljard för dig.

Menade inte bokstavligen nödvändigtvis
Citera
2023-11-01, 00:00
Medlem
Triplefaces avatar
Citat:
Ja. Den är 10 av 10 på smärtskalan och den går inte i vågor som smärta kan göra. Den är konstant.

Den kommer störa allt du gör.

10/10? Jag tror inte någon hade klarat det i ett år. Knappt ens om det varit en 7a på skalan. Man hade inte kunnat sova. Även om man lyckats göra det så hade risken varit stor att bli galen. När man var på väg att bli det hade man tryckt på knappen. Hade nog inte ens tagit en vecka innan folk tryckt. Om det varit 10/10 hade folk tryckt inom 1 minut.
Citera
2023-11-01, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripleface
10/10? Jag tror inte någon hade klarat det i ett år. Knappt ens om det varit en 7a på skalan. Man hade inte kunnat sova. Även om man lyckats göra det så hade risken varit stor att bli galen. När man var på väg att bli det hade man tryckt på knappen. Hade nog inte ens tagit en vecka innan folk tryckt. Om det varit 10/10 hade folk tryckt inom 1 minut.

Ja, men många terminators i tråden verkar redo att anta utmaningen ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in