2013-08-21, 20:19
Medlem
vondodenburgs avatar
http://cdon.se/search?category=1769&...o&x=-980&y=-59
så populär är hon nuförtiden..... antingen det eller så är alla hennes fans TPB användare.
Citera
2013-08-21, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vondodenburg
http://cdon.se/search?category=1769&...o&x=-980&y=-59
så populär är hon nuförtiden..... antingen det eller så är alla hennes fans TPB användare.

eller så har de spotify och lyssnar på radio.
Citera
2013-08-21, 20:57
Medlem
Skulle enligt Universal Music norge släppas en låt vid namn "Dallas" igår också. Någon som vet något?

http://www.universalmusic.no/Artiste...Musikk/dallas/
Citera
2013-10-04, 11:32
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehi1337
Japp, nu är det bara att lägga in stöten! Är det bara jag som tycker att hennes nya singel (Sergels torg) låter grötig? Känns som instrumenten är alldeles för dominanta och men hör knappt vad hon sjunger...

VM är en högst medelmåttig sångerska med någon form av talfel. I Sverige brukar det räcka för att ge stjärnstatus.
Citera
2013-10-04, 21:36
Medlem
Ser nu på Skavlan och jag tycker att hon ser lite tärd ut, hon måste sluta med cancerpinnarna för hon har fått gråbruna tänder och tandkött. Det syns ju extra tydligt eftersom att kakhålet alltid är öppet så att säga.

Men bra artist, absolut!
Citera
2013-10-04, 22:09
Medlem
MisterDeluXes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
VM är en högst medelmåttig sångerska med någon form av talfel. I Sverige brukar det räcka för att ge stjärnstatus.

ddu menar som frej larsson å panda da panda?
Citera
2013-10-05, 02:46
Medlem
Hon är iallafall på min topp 3 lista jämte Natalie Portman och Emma Wattson.
Ungen heter väl bosse?
Senast redigerad av Thaiwai 2013-10-05 kl. 03:01.
Citera
2013-10-05, 08:37
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Ser nu på Skavlan och jag tycker att hon ser lite tärd ut, hon måste sluta med cancerpinnarna för hon har fått gråbruna tänder och tandkött. Det syns ju extra tydligt eftersom att kakhålet alltid är öppet så att säga.

Men bra artist, absolut!
Fattar inte vad folk ser i henne. Eller rättare sagt hör. En pipig röst, som knappt hörs, och melodier och texter som är så naivt dåliga att de knappt existerar. Det enda hon gör är att vittna om den svenska musikens förfall.
Citera
2013-10-05, 10:09
Medlem
BringITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
Hon är iallafall på min topp 3 lista jämte Natalie Portman och Emma Wattson.
Ungen heter väl bosse?

Du säger dem 2 mest attraktiva kvinnorna i världen och sen Veronica Maggio..... NOooo
Citera
2013-10-05, 11:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Fattar inte vad folk ser i henne. Eller rättare sagt hör. En pipig röst, som knappt hörs, och melodier och texter som är så naivt dåliga att de knappt existerar. Det enda hon gör är att vittna om den svenska musikens förfall.
Om du tycker hennes texter är 'naivt dåliga' blir jag väldigt nyfiken på vad du skulle framhålla som en välskriven text. Kan du ge exempel?
Citera
2013-10-05, 12:59
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Om du tycker hennes texter är 'naivt dåliga' blir jag väldigt nyfiken på vad du skulle framhålla som en välskriven text. Kan du ge exempel?

Hehe, kul att se dig utanför konspirationsforumet. Jag håller med föregående och tycker att hennes texter är dåliga. En välskriven text som exempel skulle kunna vara "All along the watchtower" eller för all del "Juanita" med Afzelius. Hipster-skiten som skrivs nuförtiden är bara kass. Man skäms.

Mvh
Citera
2013-10-05, 14:38
Medlem
Rimberts avatar
Måste säga att jag aldrig hört henne, då jag aldrig lyssnar på skvalradio eller ser på Skvalan.
Det jag läst om henne, så skulle hon hellre behöva terapi, än att ge ut skivor.
Men hon ser smått sensuell ut dock, när jag googlat på henne, det får man ge henne...

Det var fyndigt med Satan i Gatan, även om hennes låt kom några år efter att det uttrycket blev populärt på olika internetforum, så att det med hennes låt blev ett uttryck hos varenda töntig bilradiolyssnande Svensson med en plötsligt tatuerad arm-tribal...
Senast redigerad av Rimbert 2013-10-05 kl. 15:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in