2024-09-01, 11:20
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grim_Reaper
Utöver henne så är det S**n B***n, G**an H***lund, G**an G***der, M**ael N***ist och J**l K***aman (i den ordningen).
Du glömde rockbandet M*st**ch.

Det enda skådisen Micke N (RIP) gjort var att "hålla i skojiga fester".
Citera
2024-09-01, 11:25
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ryktet säger (knark, of course, och) köpt prostituerade, slagit prostituerade. Hoppas hoppas det är en illvillig lögn.
För att parafrasera GW Persson skulle jag säga att det statistiskt sett är osedvanligt osannolikt att en kvinna köper och slår prostituerade. Att hon dragit en och annan lina och rökt en och annan spliff håller jag däremot som troligt.
Citera
2024-09-01, 11:31
Medlem
Citat:
Ryktet säger (knark, of course, och) köpt prostituerade, slagit prostituerade. Hoppas hoppas det är en illvillig lögn.

Vart läser du att hon skriver att M har betalt för henne? ( det kan ju någon annan ha gjort) jag ser bara dra ladd från fittan
Citera
2024-09-01, 11:40
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
För att parafrasera GW Persson skulle jag säga att det statistiskt sett är osedvanligt osannolikt att en kvinna köper och slår prostituerade. Att hon dragit en och annan lina och rökt en och annan spliff håller jag däremot som troligt.
Ja precis.

Det om Maggio är också det enda riktiga ryktet. Att en fd prostituerad blivit köpt är inte konstigt. Att man nämner alla sina torskar som är kändare än vädernissen på tv är lite konstigt dock.

Kvinnan ifråga, Anna, menar på Instagram annalidenförfattare eller liknande, att hon inte släppt någon lista, att det inte finns någon lista. Men hon säger samtidigt att hon har informationen (om torskarna) lagrad. Och i maj skrev hon att släppet skulle vara nära förestående. Och att det skulle medföra fara för henne...

Tvetydigt.
Citera
2024-09-01, 11:42
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Vart läser du att hon skriver att M har betalt för henne? ( det kan ju någon annan ha gjort) jag ser bara dra ladd från fittan
Hon skriver ju i hela listan att folk köpt henne och hon träffat Maggio första gången 2006. Hon skriver också att hon fått en blåtira av Maggio.
Citera
2024-09-01, 11:44
Medlem
Citat:
Hon skriver ju i hela listan att folk köpt henne och hon träffat Maggio första gången 2006. Hon skriver också att hon fått en blåtira av Maggio.

Hon skriver inte att M har köpt henne, men hon skriver att hon har dragit ladd.
Det kan ju vara en man som har köpt henne för att knulla henne och M
Citera
2024-09-01, 12:21
Citat:

knark är väl inte så farligt utan ganska standard men det där andra låter sjukt. bevis?
Citera
2024-09-01, 13:48
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Jag är så äcklad av det jag hört om miss M på tiktok.
Visst kan allt vara spekulationer. För, fasen, vad psykiskt sjuk hon måste vara om det är sant.
Hoppas det är påhitt, för musikSverige behöver hennes talang.
Hon är tydligen ute på turné nu, så jag hoppas det är något litet as med stjärnor i ögonen och dollarbehov som hittat på hela skiten. Kanske någon tidigare "anställd" som surnat till?

Med miss M, menar du Veronica Maggio?
Citera
2024-09-01, 14:04
Medlem
Knut-Annes avatar
Jag har svårt att höra vad hon sjunger, mumlar till och med värre än sångaren i Kent gjorde.
Synd för att hennes texter anses vara ganska bra.
Citera
2024-09-01, 17:46
Medlem
Citat:
Ja precis.

Det om Maggio är också det enda riktiga ryktet. Att en fd prostituerad blivit köpt är inte konstigt. Att man nämner alla sina torskar som är kändare än vädernissen på tv är lite konstigt dock.

Kvinnan ifråga, Anna, menar på Instagram annalidenförfattare eller liknande, att hon inte släppt någon lista, att det inte finns någon lista. Men hon säger samtidigt att hon har informationen (om torskarna) lagrad. Och i maj skrev hon att släppet skulle vara nära förestående. Och att det skulle medföra fara för henne...

Tvetydigt.

Hon verkar vara en bedragare, utpressare och allmän knäppskalle. Glöm vad hon påstår.
Citera
2024-09-01, 17:48
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Hon verkar vara en bedragare, utpressare och allmän knäppskalle. Glöm vad hon påstår.
De senaste 3 åren har hon tjänat under 5000-8000 kr/månad, går nog inte så bra för henne.
Citera
2024-09-01, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamakMinasazi
De senaste 3 åren har hon tjänat under 5000-8000 kr/månad, går nog inte så bra för henne.

I tråden om henne så påstår hennes kusin att hon främst försörjer sig på att få folk att swisha henne och betala saker åt henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in