2012-01-21, 18:21
Medlem
blidicsss avatar
Ogillar henne starkt nu.
2 Anledningar!
1. Hon har släppt 3 album nu och jag tycker att varje låt mer eller mindre låter fan likadant.
2. Hon vinner alla priser från Tove Styrke..
Citera
2012-01-21, 19:27
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blidicss
Ogillar henne starkt nu.
2 Anledningar!
1. Hon har släppt 3 album nu och jag tycker att varje låt mer eller mindre låter fan likadant.
2. Hon vinner alla priser från Tove Styrke..

1. Precis som 80% av alla artister som inte skriver så mkt själva utan jobbar med en inhyrd producent. Inget nytt under solen. Sen är det rätt bra vidd på hennes låtar om du gett dem en chans. Annars är det kanske inte din typ av musik helt enkelt...
2. Och hennes låtar låter INTE likadant?
Citera
2012-01-21, 23:46
Medlem
blidicsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
1. Precis som 80% av alla artister som inte skriver så mkt själva utan jobbar med en inhyrd producent. Inget nytt under solen. Sen är det rätt bra vidd på hennes låtar om du gett dem en chans. Annars är det kanske inte din typ av musik helt enkelt...
2. Och hennes låtar låter INTE likadant?

Tove har ju bara släppt ett album och har gjort om några låtar på sitt eget sätt.. Återstår att se..
Citera
2012-03-26, 20:12
Medlem
WeraHBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Jaaaa, hon lär inte dragit mer än Deadmau5 iaf.. Den spelningen va bisarr..

Hon var på en större scen än deadmau5 så det är mycket möjligt att hon hade större publik. Men tror Håkan hade flest, som vanligt....

Hon har väl barn med ngn i Hoffmaestro nu?
Citera
2012-08-06, 20:24
Medlem
Frescas avatar
Någon som vet var i sthlm hon bor?
Citera
2012-08-06, 20:31
Medlem
Sveavägen, Sthlm
Citera
2013-08-20, 13:29
Medlem
whatyouknows avatar
Nu är hon tydligen singel igen, med andra ord ensamstående mamma åt en 2-åring. "Det är som att jag alltid behöver en ny förälskelse" säger hon. Skvaller och skvaller men en singel släpptes idag på Spotify, antagligen en som kommer finnas med på nya plattan. Ganska trallvänlig som vanligt, inget utöver det vanliga...

Källa: http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle17320903.ab
Citera
2013-08-20, 15:26
Medlem
ehi1337s avatar
Japp, nu är det bara att lägga in stöten! Är det bara jag som tycker att hennes nya singel (Sergels torg) låter grötig? Känns som instrumenten är alldeles för dominanta och men hör knappt vad hon sjunger...
Citera
2013-08-20, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ehi1337
Japp, nu är det bara att lägga in stöten! Är det bara jag som tycker att hennes nya singel (Sergels torg) låter grötig? Känns som instrumenten är alldeles för dominanta och men hör knappt vad hon sjunger...

Jag har alltid haft svårt att höra vad hon sjunger. Hon artikulerar väldigt dåligt. Som tur är finns texten nedpräntad här:
http://www.youtube.com/watch?v=uxJZH2_qU5Y
Citera
2013-08-20, 21:56
Medlem
Torps avatar
Liiite grötig kanske, men inte så farlig ändå. Gillar Sergels Torg ändå, helt klart lyssningsvärd.
Citera
2013-08-20, 23:52
Medlem
gronken124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmagic
Sveavägen, Sthlm
Mantalsskriven på Bondegatan 8
Citera
2013-08-21, 00:09
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torp
Liiite grötig kanske, men inte så farlig ändå. Gillar Sergels Torg ändå, helt klart lyssningsvärd.
+1 på detta.
Veronica har faktiskt något speciellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in