2024-01-03, 10:20
Medlem
Kaffemedaffes avatar
https://www.expressen.se/noje/gunill...or-misshandel/

Sämsta artikeln någonsin. Vad är det exakt som Mauri förgiftat maten med? Den viktigaste frågan behandlas inte alls av "journalisten" som skrivit den här smörjan. Vilket skämt.

Gillar också bilden på advokaten. Ser ut som en advokat man hittar i Adidasbyxor mitt i natten på bensinmacken när han står och tankar bilen med kända kriminella. Igen.
Citera
2024-01-03, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Vad är det exakt som Mauri förgiftat maten med?
Från början skulle de till en annan restaurang, men där fick de inte filma. Då valde de helt enkelt en annan, som sedan visade sig ha minst sagt dåligt rykte.

Om en restaurang serverar mat som gör någon magsjuk, så är det väl restaurangen man ska stämma. Inte den som betalat notan.

Sedan anser tydligen TV4 att Gunilla inte kunde vara med i ett planerat program, vad nu det har med Mauri att göra framgår inte. Från TV4:s sida har de dock enligt advokaten sagt,
Citat:
att kanalen och produktionsbolaget hänvisat till ”arbetsmiljöproblem” kring Gunilla.
Kan tänka mig att Gunilla är en rätt svår tant att samarbeta med.
Citera
2024-01-03, 11:03
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Från början skulle de till en annan restaurang, men där fick de inte filma. Då valde de helt enkelt en annan, som sedan visade sig ha minst sagt dåligt rykte.

Om en restaurang serverar mat som gör någon magsjuk, så är det väl restaurangen man ska stämma. Inte den som betalat notan.

Sedan anser tydligen TV4 att Gunilla inte kunde vara med i ett planerat program, vad nu det har med Mauri att göra framgår inte. Från TV4:s sida har de dock enligt advokaten sagt,
Kan tänka mig att Gunilla är en rätt svår tant att samarbeta med.
Vilken är restaurangen?

Det är ju helt uppenbart dödfött projekt att stämma Mauri om "matförgiftningen" bestod i att de gick till en dålig restaurang.
Citera
2024-01-03, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Vilken är restaurangen?

Det är ju helt uppenbart dödfött projekt att stämma Mauri om "matförgiftningen" bestod i att de gick till en dålig restaurang.
Det var ett tag sedan jag såg avsnittet, och det var min tolkning av händelsen. Kommer inte ihåg vad restaurangen hette.

Möjligen Restaurant Drama Queen.

För övrigt, om hon skulle få in några pengar, så skulle det oavkortat gå till fogden, och sedan vidare till staten.
Citera
2024-01-03, 16:12
Medlem
kompjuters avatar
Hur kan den där rödhåriga fjanten få så mycket tv-tid?
Han är ju så inställsam till allt att det blir pinsamt dåligt, en riktig alibimänniska.

Mauri..... vem heter ens det 🙄
Citera
2024-02-17, 23:36
Medlem
kl4sseKocks avatar
Har mauri följt upp modoröv ungen vad gör han idag.är han fortfarande sur på foppa?
https://www.youtube.com/watch?v=SuzSLko-SY0
Citera
2024-02-18, 00:05
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Har mauri följt upp modoröv ungen vad gör han idag.är han fortfarande sur på foppa?
https://www.youtube.com/watch?v=SuzSLko-SY0

den är rätt svårt med tanke på han är död.

https://www.aftonbladet.se/sportblad...-har-gatt-bort
Citera
2024-02-24, 22:13
Medlem
Jag kan inte med honom. En vuxen som beter sig som ett barn. Jag mår fysiskt illa av att se honom. Han är närmast att betrakta som en elefant i en porslinsbutik.
Citera
2024-02-27, 19:11
Medlem
Jag tycker Mauri är skön, hade nog klickat otroligt bra med honom.

Men programmen är för långa och för mycket build-up skit. Kortare och rak på sak hade varit bra!

Då menar jag inte att hela programmet är för långt, utan varje segment. Vad har vi nu typ 4-5 pers på 40min, borde vara 10 pers han träffade på den tiden.
Citera
2024-02-27, 22:51
Medlem
Har träffat Mauri en gång och han var väldigt oskön privat. Riktigt otrevlig fick bara dåliga vibbar. Egot lika stort som han var lång...
Citera
2024-02-27, 23:35
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-man1
Har träffat Mauri en gång och han var väldigt oskön privat. Riktigt otrevlig fick bara dåliga vibbar. Egot lika stort som han var lång...

Det var verkligen inte oväntat. Folk som tycker han verkar trevligt etc. måste vara världens mest naiva och sämsta människokännare.
Citera
2024-08-01, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokSpik
Jag tror inte alla vill ställa upp på någon intervju x-antal år senare. De flesta blev ju faktiskt ofrivilligt berömda/ökända.
Då borde man inte filma, ställa upp på intervjuer eller säga konstiga saker. Man har ett val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in