2023-10-30, 20:54
Medlem
nickeh84s avatar
Detta program är bara för mycket. Så cringe, man sitter med skämskudden redo hela tiden.

Man hittar nån nolla från ett gammalt youtube-klipp eller dylikt, sedan ska man gå runt med stan med personen och fråga om folk känner igen personen, sedan ska man alltid ta in reportern som gjorde intervjun i det gamla youtube-klippet, sedan ska man ta upp personen upp på någon jävla scen också så en publik ska hylla nollan. Alltid samma jävla cringe-skit.

Vad tycker ni?
Citera
2023-10-30, 21:00
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Jag tycker programmet är onödigt långt.
Citera
2023-10-30, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Detta program är bara för mycket. Så cringe, man sitter med skämskudden redo hela tiden.

Man hittar nån nolla från ett gammalt youtube-klipp eller dylikt, sedan ska man gå runt med stan med personen och fråga om folk känner igen personen, sedan ska man alltid ta in reportern som gjorde intervjun i det gamla youtube-klippet, sedan ska man ta upp personen upp på någon jävla scen också så en publik ska hylla nollan. Alltid samma jävla cringe-skit.

Vad tycker ni?
Haha, satt precis och tittade på ett avsnitt där han letar efter yoghurtmannen.

Lite skämmigt när ett par med en son trodde han var någon snubbe i Harry Potter och barnet tog selfies med honom, men för det mesta är han charmig och får till kul möten.

Tänkte innan starta en tråd om vilka man skulle vilja att han letade upp. Men kände att det kanske skulle bli en listtråd.

Avsnittet jag tittade på innan, var med bland annat kvinnan som vann badsalt i någon tävling, lite kul att få det bekräftat att det var fejk (reklam för Riksgälden).
Citera
2023-10-30, 21:09
Medlem
Midnightcamis avatar
Jag älskar programidén och gillar den humoristiska inramningen men tycker vissa bara blir förlöjligade, fattar inte varför dom ska tvingas göra om klippen osv, inslaget med Johan Palm, han var med i typ 3 min och det enda han gjorde var att sjunga falskt på nån pub? Samma sak med han norska killen, det var fruktansvärt
Citera
2023-10-30, 21:19
Medlem
CoralinesGhosts avatar
Jag såg avsnittet med Laserturken. Programidén är kul men avsnittet var alldeles för långt och man tvingades se en massa onödigt skräp för att till slut komma fram till något intressant. Jag tror att programmet hade passat bättre med kortare avsnitt, som nu verkade det som att de ansträngde sig för att hitta på trams bara för att fylla programtiden.
Citera
2023-10-30, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoralinesGhost
Jag såg avsnittet med Laserturken. Programidén är kul men avsnittet var alldeles för långt och man tvingades se en massa onödigt skräp för att till slut komma fram till något intressant. Jag tror att programmet hade passat bättre med kortare avsnitt, som nu verkade det som att de ansträngde sig för att hitta på trams bara för att fylla programtiden.
Kan hålla med om mycket som kanske är onödigt. Hade hellre sett ett avsnitt per person. Men det hade nog inte gett lika mycket reklamexponering.
Citera
2023-10-30, 21:25
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Haha, satt precis och tittade på ett avsnitt där han letar efter yoghurtmannen.

Lite skämmigt när ett par med en son trodde han var någon snubbe i Harry Potter och barnet tog selfies med honom, men för det mesta är han charmig och får till kul möten.

Tänkte innan starta en tråd om vilka man skulle vilja att han letade upp. Men kände att det kanske skulle bli en listtråd.

Avsnittet jag tittade på innan, var med bland annat kvinnan som vann badsalt i någon tävling, lite kul att få det bekräftat att det var fejk (reklam för Riksgälden).

Det är bara retards som tror dom klippen fortfarande är äkta.
Citera
2023-10-30, 21:26
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoralinesGhost

Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Jag tycker programmet är onödigt långt.

Var första säsongen bara en halvtimmes avsnitt? Eller har jag drömt det? Det hade varit mer lagom.
Citera
2023-10-30, 21:30
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Citat:
Var första säsongen bara en halvtimmes avsnitt? Eller har jag drömt det? Det hade varit mer lagom.

Ja så minns jag det med. Eller typ 25 min kanske?
Citera
2023-10-30, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Ja så minns jag det med. Eller typ 25 min kanske?
Säsong 1 var drygt 20 min/avsnitt. Säsong 2 ungefär det dubbla.
Citera
2023-10-30, 21:44
Medlem
nickeh84s avatar
Vore mycket bättre om de hade intressantare personer, inte nån random tråkmåns som bara råkat säga något i ett youtube-klipp.

Och att det inte var så jävla mycket trams som jag nämnde i trådstarten.
Citera
2023-10-30, 21:46
Medlem
Citat:
Vore mycket bättre om de hade intressantare personer, inte nån random tråkmåns som bara råkat säga något i ett youtube-klipp.
Har du något exempel på en sådan person? Alltså någon som varit kändis en kort tid, och nu är totalt anonym?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in