Herregud vad alla är negativa då...ja okej avsnitten är lite för långa och hade absolut vart bättre i kortare 30min avsnitt men börjar man kolla på avsnitten så vet man väl förhoppningsvis vem Mauri är sen förut, han är awkward men han är också skön och det gör ju också att han har en bra kemi med de personer han möter.
Det är ett kul program och det är ändå imponerande att de har lyckats övertyga så många att vara med i programmet när många av dem uppenbarligen har valt att försöka hålla sig borta från rampljuset och vill försöka "leva ett normalt liv".
Däremot tycker jag att det är lite pinsamt med deras koncept av att återskapa allt som personerna blev kända för...det är tex uppenbart att Johan Palm har skaffat skägg för att försöka dölja sin identitet och inte vill förknippas med sitt förflutna men då ska Mauri komma och övertyga honom om att återskapa sin stil han hade när han var 15 och ställa sig på en scen på lokala haket och sjunga...blir lite för mycket.
Lite off-topic: Kanske jag som har levt under en sten men "Grill-Anders" och den "vuxne 8-åringen", bara jag som aldrig har hört talas om de innan?
De ska tydligen vara "Sveriges största virala Youtube kändisar" och jag har fan aldrig hört talas om de förut