2023-11-04, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Okej. Jag trodde diskussionen handlade om palestinier, inte om judiska karikatyrer av muslimer. Palestinier är både muslimer och kristna, och förtjänar naturligtvis inte att svältas, torteras och bombas till döds av israeler bara för att Israel är arga över Hamas hämndattacker. Eller hur?

Att thaifru-SD:arna är i farten blir ganska tydligt när debatten ständigt förskjuts till "muslimer" snarare än palestinier.

Förtjänar även de kristna palestinierna att massmördas av judar?

Du är ju bra dum om du inte förstått att detta är ett religionskrig mellan muslimer och judar.

Palestinier förtjänar inte att bombas men du tycker att tusentals raketer mot israeler är helt okej?
Citera
2023-11-04, 01:54
Medlem
Skogsvattes avatar
Enkel fråga till Israelfetischisterna i tråden: förtjänar också de kristna palestinierna lemlästas och massmördas av Israel?
Citera
2023-11-04, 01:55
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Okej. Jag trodde diskussionen handlade om palestinier, inte om judiska karikatyrer av muslimer. Palestinier är både muslimer och kristna, och förtjänar naturligtvis inte att svältas, torteras och bombas till döds av israeler bara för att Israel är arga över Hamas hämndattacker. Eller hur?

Att thaifru-SD:arna är i farten blir ganska tydligt när debatten ständigt förskjuts till "muslimer" snarare än palestinier.

Nä såklart att ni muslimkramare tycker synd om muslimska terrorister. Sätt på palestinasjalen och våga visa ditt stöd.
Citera
2023-11-04, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Nej jag menar inte. Läs igen.

Men vad hände den 7e då? Om jag inte ska lyssna på "propaganda"?

Tysk/Israeliskan dog ju, och paraderades på ett flak, precis som normala sa.

Hamas försökte trolla dels hennes morsa att hon levde och blev behandlad på ett sjukhus i Gaza.

(Jävligt sjukt, tragikomiskt)

Pallywood är en meme, sett han som dog 5 ggr? HAHA

Kämpa Gaza.
Citera
2023-11-04, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukusevski
Dom får inte det på ett modigt sätt direkt, dom får det på ett fegt sätt, det är så kikes kan kriga. Deras soldater dör som flugor, det har dött minst 50 soldater, du kommer se sifforna på söndag/måndag. Alla kan döda civila, det är enkelt. Men snart kommer du få se hur dom kommer knullas här i europa. Tusentals kommer dö.

Judar får arabkuk varje dag i de andra länderna där nere.

Du säger att israeliska soldater krigar på ett fegt sätt samtidigt som du hyllar kommande terrordåd? Har din hjärna kortslutning på riktigt? Är du en potentiell terrorist?
Citera
2023-11-04, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Men vad hände den 7e då? Om jag inte ska lyssna på "propaganda"?

Tysk/Israeliskan dog ju, och paraderades på ett flak, precis som normala sa.

Hamas försökte trolla dels hennes morsa att hon levde och blev behandlad på ett sjukhus i Gaza.

(Jävligt sjukt, tragikomiskt)

Pallywood är en meme, sett han som dog 5 ggr? HAHA

Kämpa Gaza.

Finns många frågetecken kring 7/10e och vi vet att falska historier om halshuggna babys har spridits. Först fakta på bordet säger jag.
Citera
2023-11-04, 02:00
Moderator
T-80Us avatar
Citat:

Jag skulle tippa på att antalet dödade kristna palestinier är extremt få.

"Muslims comprise 85% of the population of the West Bank, when including Israeli settlers, and 99% of the population of the Gaza Strip"

Så, om vi förutsätter att kristna palestinier dödats i lika stor omfattning som muslimska palestinier (en idiotisk jämförelse, men vi gör den ändå), så har 80-90 kristna palestinier dödats sedan 7 oktober. I realiteten är det, med stor sannolikhet, avsevärt färre.

Vad som sker där nere nu är enkelt. Palestinierna, i form av Hamas och några andra liknande organisationer, har sparkat så pass mycket på getingboet att getingarna nu sticker dem. Dessvärre så använder de sin egen befolkning som mänskliga sköldar för att slippa bli stuckna särskilt hårt.

För, faktum kvarstår: Om israelerna lägger ner vapnen idag, så är Israel och dess befolkning förintat och fördrivet inom 2-3 år. Om palestinierna i Gaza och på Västbanken slutar att begå terrorbrott, så kommer deras situation att successivt förbättras avsevärt.

Vilka tjänar inte på det? Hamas.
Citera
2023-11-04, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Finns många frågetecken kring 7/10e och vi vet att falska historier om halshuggna babys har spridits. Först fakta på bordet säger jag.

Allt är fake. Även Israels bombningar gissar jag?.

Varför bry sig om inget händer?
Citera
2023-11-04, 02:04
Bannlyst
Citat:
Varför gör inte arabiska länderna mer mot Israel just nu? De har judarna omringade, wtf bro?!
för dom är horungar, säkert en del judar som styr i deras parlament och skjuter upp saker och ting. Israel kan förintas på en dag om alla hade gjort en överraskningsattack. Dom döade mursi i egypten och införde militärregering. Riktiga horungar. Det är nåt som inte stämmer, vi behöver kärnvapen krig, oavsett om folk dör. Judarna måste bort från det området, dom ska tillbaka hit för att trakasseras.
Citera
2023-11-04, 02:04
Medlem
Citat:
Allt är fake. Även Israels bombningar gissar jag?.

Varför bry sig om inget händer?
Du menar att du vet allt som händer, eller menar du att du är en idiot som vill avgöra läget baserat på att saker "händer"?
Citera
2023-11-04, 02:14
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukusevski
för dom är horungar, säkert en del judar som styr i deras parlament och skjuter upp saker och ting. Israel kan förintas på en dag om alla hade gjort en överraskningsattack. Dom döade mursi i egypten och införde militärregering. Riktiga horungar. Det är nåt som inte stämmer, vi behöver kärnvapen krig, oavsett om folk dör. Judarna måste bort från det området, dom ska tillbaka hit för att trakasseras.

Både Iran och Hezbollah har övergett er. Kampen är infantil.
Citera
2023-11-04, 02:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Både Iran och Hezbollah har övergett er. Kampen är infantil.
Haha, Iran kan slå sönder alla amerikanska fartyg och positioner runt om kring landet om dom vill med sina ballistiska missiler och hypersoniska vapen.

Jag hoppas Hezbollah lägger sig i om detta fortsätter i en månad till, ingenting uteslöts idag.

Citat:
Du är grek!
Nope.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här