Citat:
Ursprungligen postat av
Onebiker
Hur mycket muslimer än kör sina desinformations kampanjer på diverse sociala medior och forum, hur mycket de än gråter och bölar om att juden är dum och juden har gjort si och juden har gjort så, hur mycket man än ältar 1947, hur mycket muslimerna än hävdar att juden har mobbats genom tiderna, hur mycket man än hävdar att juden har dödat islamister sedan 1947. Så påverkar inte dessa hundratals timmar av skrift folket nere i Gaza, när någon skriver något nedvärderande till mig eller om mig så ler jag bara, och får ännu mer förståelse varför muslimer är i konflikt precis överallt de kommer.
För många islamister/muslimer existerar inga mellanlägen. Det finns bara alla i ett kollektivt ”Väst” som ansvariga så så har man lyckats att blanda in Sverige och svenskar i en konflikt som handlar om Mellanöstern och Israel. Man ljuger om att det är europeiska judar (många var återvändande från länder som Marocko efter arabernas etniska rensning på judar från 1920-talet och till 1940) som ”koloniserade” icke-staten Palestina och eftersom det är ”vita” kan man sedan bredda med stora penseldrag för att motivera sitt jihad som ändå hade funnits där oavsett Israel. 1400 år av ”heligt krig” där idolen Muhammed själv drev ut judar och bosatte sig där det tidigare historiskt sett bott judar. Finns ingenting i den här konflikten som musslorna inte själva gjort, och inte skulle tveka att göra om man haft förutsättningarna för det.
Citat:
Juden ÄR och bombar skiten ur Gaza i skrivande stund, och kommer så att göra månader framöver, många fler kommer att dö tills Hamas lämnas över av palestinier som inte står bakom Hamas, Hamas ger upp eller utrotas av Israel, sedan är jag relativt övertygad om att Västbanken står på tur.
Västbanken kryllar av terrorister, b la det relativt nya Lions Den som orsakade israelisk aktivitet på Västbanken för saker som hände innan den 7:e Oktober. Islamisterna ljuger när man påstår att raider där är mot helt oskyldiga. Vill man göra karriär i Palestina skapar man en terrorgrupp och hittar på medel att bedriva terror på folkets bekostnad för biståndspengar.
https://ecfr.eu/special/mapping_pale...ics/lions-den/