Flashback bygger pepparkakshus!
2023-11-01, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Johnny
Det är läskigt att läsa många, om inte flesta kommentarer här. Maken till ondska, hat och rasism går inte att finna på många forum.

Riktigt obehagligt ja. Det handlar om söndersprängda barn, familjer, barn som blir föräldralösa i ett brinnande inferno till helvete. Människorna där är instängda, det finns inte mat, vatten eller el. Sjukvården fungerar inte längre pga så hög belastning. Hur man då kan tänka och skriva som många här gör är helt obegripligt för mig. Jag funderar på om det är någon slags ai? Även hur vår regering agerar är obegripligt. Är det någon annan som styr? Ai? Jag har en olustig känsla.
Senast redigerad av Grantoppen2 2023-11-01 kl. 22:44.
Citera
2023-11-01, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Riktigt obehagligt ja. Det handlar om söndersprängda barn, familjer, barn som blir föräldralösa i ett brinnande inferno till helvete. Människorna där är instängda, det finns inte mat, vatten eller el. Sjukvården fungerar inte längre pga så hög belastning. Hur man då kan tänka och skriva som många här gör är helt obegripligt för mig. Jag funderar på om det är någon slags ai? Även hur vår regering agerar är obegripligt. Är det någon annan som styr? Ai?

Ja ondskan som ni som skyddar terrorister och deras anhängare besitter är ganska episk.
Citera
2023-11-01, 22:43
Avstängd
Islamister älskar verkligen att kidnappa, våldta, lemlästa och halshugga sina offer (glömde bränna levande).

Bra där!
Citera
2023-11-01, 22:44
Avstängd
Citat:
Riktigt obehagligt ja. Det handlar om söndersprängda barn, familjer, barn som blir föräldralösa i ett brinnande inferno till helvete. Människorna där är instängda, det finns inte mat, vatten eller el. Sjukvården fungerar inte längre pga så hög belastning. Hur man då kan tänka och skriva som många här gör är helt obegripligt för mig. Jag funderar på om det är någon slags ai? Även hur vår regering agerar är obegripligt. Är det någon annan som styr? Ai? Det var inte många månader sedan man varnade på att ai skulle kunna börja påverka oss. Allt känns utstuderat på något vis. Jag har en olustig känsla.

Olustig känsla när jag ser ISIS/Hamas slänga in granater i civila hus.
Citera
2023-11-01, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Ja ondskan som ni som skyddar terrorister och deras anhängare besitter är ganska episk.

Det är ingen som säger att det Hamas gjorde inte är lika fruktansvärt. Men det är ingen anledning till att göra likadant, vilket Israel gör nu. Israel är dessutom en stat och de gör detta utstuderat mot ett helt folk som inte kan fly. Det är sjukt. Vad de hoppas få ut av det vet jag inte men det blir ganska säkert slutet för Gaza och Israel.
Citera
2023-11-01, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Olustig känsla när jag ser ISIS/Hamas slänga in granater i civila hus.

Ja? Har jag sagt något annat. Nu pågår detta. Kan man påverka det som hänt - nej. Kan man förändra det som sker - ja. De som utförde terrordåden mot civila israeler ska man såklart få tag i. Men inte på bekostnad av att mörda tusentals civila, barn och familjer! Inte på bekostnad av en enda civil faktiskt. De har gjort något fruktansvärt som stat. Det går aldrig att reparera. De har förstört Israels framtid nu. Inte bara Gazas.
Citera
2023-11-01, 22:59
Avstängd
Citat:
Ja? Har jag sagt något annat. Nu pågår detta. Kan man påverka det som hänt - nej. Kan man förändra det som sker - ja. De som utförde terrordåden mot civila israeler ska man såklart få tag i. Men inte på bekostnad av att mörda tusentals civila, barn och familjer! Inte på bekostnad av en enda civil faktiskt. De har gjort något fruktansvärt som stat. Det går aldrig att reparera. De har förstört Israels framtid nu. Inte bara Gazas.

That escalated quickly!

Israels framtid är nog ljusare än någonsin utan ett terrorfäste bredvid.

"Bekostnad av att mörda tusentals", pratar du om terrorsekten Hamas som våldtog, kidnappade, stympade, brände civila israeler?
Citera
2023-11-01, 23:02
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Okej, enligt er ska Israel inte göra någonting utan bara se på när de blir attackerade och slaktade Så fungerar givetvis inte världen. Den 7 oktober var så mycket en krigsförklaring det kan bli och stater har förklarat krig för mycket mindre än så. Att Hamas är en terrorkult (och inte stat) är givetvis ingen förmildrande omständighet. Kritik som din, om att inte en enda civil får dö är oseriös och den uppfattningen får bara Israel att försöka sluta blidka världsopinionen då den inte förstår Israels utsatthet och smärta och ställer orimliga krav. De historier som sipprar ur från vad som hände den 7 oktober är så fasansfulla att de går inte ens att återge.
Citera
2023-11-01, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nigarn
Palestina har drygt 5miljoner invånare.
"According to the Israeli Defence Forces, Hamas has as many as 40,000 elite fighters,"

>1% av befolkningen kallar jag rätteligen några få.
Få in det in din skalle, efter at du tagit ur den ur röven.

Om 40.000 man är några få enligt dig så är det ju faktiskt EXTREMT jävla få som Israel haft ihjäl. Varför gråter alla om det när det är så få?
Citera
2023-11-01, 23:12
Medlem
Citat:

Detta hyckleri är så jävla störande. Israels reaktion är helt rimlig. Att hamas som är folkvalda skickar tusentals och åter tusentals raketer mot Israel år efter år är fan tillräckligt för att legitimera deras försök att utplåna hamas. Det är ju knappast att hamas endast avser att döda militärer med dessa raketer.
Citera
2023-11-01, 23:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Palestina med deras egna UN-organ, definitionen av snöflingor som ärver deras pinsamma flyktingstatus.

Bott i ett jävla läger i Libanon, dags för Hizbollah att bry sig eller?

Ett jävla jippo just nu, låt Israel jämna terroristfästet både under mark och över, sen ta över marken? Gissar att övriga muslimska länder inte bryr sig. Egypten vill definitivt inte ärva palestinska Hamas jihadister.
Citera
2023-11-01, 23:42
Medlem
Drozds avatar
Israeli Defecation Forces (IDF) lär tydligen inte sina soldater att inte samlas i större grupper. Då kan man få påhälsning från ovan:

https://www.bitchute.com/video/2RotEh3Btjl1/

Hamassoldater kryper upp ur tunnlarna och slår ut en Puma ingenjörs-pbv med Yasin-raketgevär:

https://www.bitchute.com/video/FDN0qk3Z2U5T/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in