Citat:
Ursprungligen postat av
HanSomForsvann
Du har uppenbarligen tittat på flera klipp och fullt ut vad det verkar enligt egen utförlig beskrivning. Tittar man på klipp som visar grovt våld har man svåra problem i skallen. Det enda jag skulle acceptera som ok är väl i rent utredningssyfte dvs internationella domstolar eller motsvarande.
Du är långt ifrån ensam att gå igång på liknande vidrigheter, du har sällskap av tusentals andra vita incels som postar om Ukraina och Israel både här på flashback, på reddit och på många sidor som tillhandahåller videoklipp. Nästan bara trygga, vita pojkar som ryggdunkar varandra om hur förträffligt det är med "att spegla verkligheten"och hur onda den ena sidan är. Vill du göra något (dvs du bryr dig på riktigt) så åker du givetvis ner till berörd krigshärd och sätter på dig arbetshandskarna. Du kan ju skyffla lik eller dela ut mat och kläder till traumatiserade barn och kvinnor om du inte skulle vilja delta i själva slakten.
Mvh
Jag citerar det som Blinken har sagt. Det är inte samma sak som att själv se på grova våldsvideor. Är du så logiskt handikappad så du inte kan se skillnaden? Höj dig själv.
Du snackar skit. Om du har läst mina andra kommentarer här på forumet så skulle du veta att jag aldrig tittar på gore. Så det du säger stämmer inte. Däremot har jag tittat på den video som jag länkade till där Blinken vittnar om vad han har sett ifrån en amerikansk domstol. Om man inte vågar se på en sådan video så är man nog ganska vek... den videon har setts av massor med människor, går de igång på det hela för att de följer nyhetsflödet? Givetvis inte.
Att ge en detaljerad beskrivning görs för att upplysa folk. För att förstå vad som pågår i världen så måste man veta nivån på grymheterna.
Sluta säg saker som du inte har något fog för, annars blir du blockerad.
Att kalla folk för incels är inget jag tar åt mig av. Det är en ytterst liten andel människor som inte får några kvinnor alls. Jag tillhör inte den andelen.
Eftersom du far med osanning, ljuger och diskuterar i dålig tro och hittar på saker så kommer jag blockera dig. Jag tänker inte ge dig negativ uppmärksamhet bara för du mår dåligt och känner för att gå till personangrepp. Du får en blockering. Jag kommer inte läsa ditt svar så ingen vits att svara.
Att ljuga verkar vara ditt signum.