2023-10-29, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Familjen Wahlgren/Ingrosso verkar vara besatta av sex. De köper till och med sex när de inte fått nog...
Det är kanske därför de är så många. Christina har fyra ungar, likaså Pernilla.
Citera
2023-10-29, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Låter spännande, har du en länk till FUP?

Kan det möjligen handla om en ansiktsbehandling? Han har sett rätt sliten ut en tid och behövde nog ett "lyft"

Man undrar dessutom vad han tänkte med när han tog ut kontanter, köpet av en sexuell tjänst måste väl nästan ha varit planerat?
Visst var det planerat.

Victoriakliniken ägnar sig åt plastikkirurgi.
https://www.victoriakliniken.com/
Citera
2023-10-29, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RazorKevlar
Det är just den typen moralprästeri som är så betecknande för det svenska tillståndet, drivet av äckelmedia som polariserar och förstör hela Sverige!

Ingenting annat än feminism!

Varför skulle feminister tycka det är okej med sexköp för NW?
Det handlar om att PR gick ut med det själv och NW har inget som går att bojkotta. Den som polariserar är du.
Citera
2023-10-29, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Det handlar om att PR gick ut med det själv och NW har inget som går att bojkotta. Den som polariserar är du.

Sen även pga vilken typ av prostituerade de gick till, Paolo: trasigt traffickingoffer Niclas: thaimassage
Citera
2023-10-29, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Måste ändå säga att vissa människor är riktigt känslokalla o vidriga i mina ögon. Varför skriva massa elakheter på hans mammas insta? Hon ska väl inte behöva stå till svars för vad hennes då 56-årige son gör? Hoppas för allt i världen att alla elaka tungor håller käften när det gäller N:s 12-årige son K*t. Han ska inte behöva utsättas för massa skitsnack om sin pappa.
Inte så smart att döpa sin son till Kåt när man i hemlighet sysslar med perversiteter?
Citera
2023-10-29, 07:50
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Vad feminister tycker kan inte bekomma mig mindre. Vi här i Värmland måste leva i parallella världar. Jag har seriöst inte ens en aning om vem Pernilla och Ingrosso är. Jag har hört namnen men inte den blekaste vad de gör. Än mindre visste jag att det fanns någon som hette Nicklas Wahlgren.
Sexköp jaså, jaha än sen. Det bästa han kan göra är att rakryggat hålla tal att detta minsann är bara början. Nu ska det konsumeras..!. Och ni era moraläckel ska bara hålla truten. Var finns feministerna i detta land, jo i medierna men inte i verkligheten.
Citera
2023-10-29, 07:54
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Klicka på militärbilden så ser man att en person har kommenterat: Hur går det med ditt sexköp? Plus en kopia på ärendet.

En annan svarar och börjar babbla om självmord.

Denna Sandra som har lagt upp Niclas brottsmål på hans facebook kan själv åtalas för förtal.
Citera
2023-10-29, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Är han åtalad men inte dömd? Och han har själv inte gått till gammelmedia. Är det skillnaden mot Paolo som fick löpa gatlopp. Olikt Sverige hänga ut en invandrare direkt men inte en kritvit man närmandes 60 och garanterat en SD väljare.

Paulo var inte direkt omtyckt av pk media och feministerna . Därav gjorde allt för att krossa honom när de väl fick chansen .

Tror detta kommer att blåsa förbi Nicke ganska snart .
Citera
2023-10-29, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Denna Sandra som har lagt upp Niclas brottsmål på hans facebook kan själv åtalas för förtal.
Grovt förtal med, spridningen är stor.
Citera
2023-10-29, 08:08
Medlem
Biancas morbror är till 100 % en torsk!

Jag undrar vad hon och hennes bror tycker om det och om det skadar deras karriärer nu.
Senast redigerad av Paul.Honecker 2023-10-29 kl. 08:10.
Citera
2023-10-29, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 00emperorofnothing
Vad feminister tycker kan inte bekomma mig mindre. Vi här i Värmland måste leva i parallella världar. Jag har seriöst inte ens en aning om vem Pernilla och Ingrosso är. Jag har hört namnen men inte den blekaste vad de gör. Än mindre visste jag att det fanns någon som hette Nicklas Wahlgren.
Sexköp jaså, jaha än sen. Det bästa han kan göra är att rakryggat hålla tal att detta minsann är bara början. Nu ska det konsumeras..!. Och ni era moraläckel ska bara hålla truten. Var finns feministerna i detta land, jo i medierna men inte i verkligheten.

”Vi här i Värmland” – haha! Kan garantera att du är i minoritet, även i Värmland, om att inte känna till Pernilla Wahlgren.
Citera
2023-10-29, 08:10
Medlem
Flor-Idas avatar
Tydligen var han ihop med Rebecca när han gjorde horbesöket. I alla fall enligt hans egen FB:
https://www.facebook.com/niclas.wahl...l?locale=sv_SE
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in