2023-10-29, 17:25
Medlem
trailblasers avatar
Jag är helt fascinerad (och bedrövad) över hur medier väljer och vrakar vad som ska publiceras. Nä, det finns ingen objektivitet. Allt vägs mellan för/nackdelar. I NWs fall är det helt enkelt bättre att tiga så de inte tappar intervjuer, samarbeten m.m med den mäktiga familjen.
Citera
2023-10-29, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
"Åker åt helvete" är väl lite överdrivet. Han har väl ändå bara betalat en katoy för ett handjobb.
I Danmark, Nederländerna och några till länder är det business as usual.

Och vem FAN satt i tv-soffan och hoppades att Klüft skulle åka på doping? Ingen jag känner!
Men sålla lite! Du behöver väl inte ta allt på orden du läser.Kortfattat är att det är kul när präktiga och duktiga och skenheliga människoråker dit.för sanningen kommer fram förr eller senare.Fattar du nu då?

Ska du behöva att krångla till det så förbannat?
Citera
2023-10-29, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Just skadeglad är ju ordet på dig.
Annars är ju grejen en småsak. Det är ju vuxna nyktra personer med fri vilja det handlar om.
Varit på thai massage själv. Märkt att dom ( massörerna) blir väldigt irriterade när jag inte vill ha ”extra”. N. W. ville kanske vara snäll (dum)?

Jaja,whatever. Jag är inte skadeglad. Fortsätt med dina thaibesök du, själv skulle jag inte sätta min fot på något dylikt hak.
Citera
2023-10-29, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Spelar kvitta. Han är bortgjord och jag hoppas att fjanten förpassas till medialt dunkel. Det står inget detta i svenska PKmedia? Afghaner, somalier och Inavelsgrens ska man inte kritisera. Hemskt äcklig familj. Usch!

Men han var väl redan i medialt dunkel? Han var väl inte lika offentlig som dom andra?
Citera
2023-10-29, 17:37
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djuphavet
Men sålla lite! Du behöver väl inte ta allt på orden du läser.Kortfattat är att det är kul när präktiga och duktiga och skenheliga människoråker dit.för sanningen kommer fram förr eller senare.Fattar du nu då?

Ska du behöva att krångla till det så förbannat?
Hur fan menar du att JAG krånglar till det? Som du ser i tråden verkar du ganska ensam om din uppfattning att man ska vara skadeglad när saker händer ärliga och rättframma personer.

Sitt du kvar i föräldrarnas källare.
Citera
2023-10-29, 17:40
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petitoo
Torskengren själv är ju inte särskild känd heller.

Niclas kändisskap är i nivå med kompisen Kicken. Alltså mest känd som kändis.

Niclas spelade med i ungdomsfilmen G för 40 år sen.

Niclas har uppträtt på Rix FM festival och varit med i barnprogram på TV.

Niclas är personlig tränare och har dejtat några fina gymtjejer, men det höll tyvärr inte.

Nu har Niclas stjärna dalat ytterligare pga besöket på Armfeldtsgatan 12 i januari 2022.

Kommer Niclas att resa sig likt Paolo Roberto ? Starta företag och prata om att han har slagit undan benen på sig själv, men att nederlaget väcker kämparglöden och gör honom ännu mer motiverad att lyckas.
Citera
2023-10-29, 17:57
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Men han var väl redan i medialt dunkel? Han var väl inte lika offentlig som dom andra?
Nej han har väl alltid varit i skuggan av de andra.
Citera
2023-10-29, 18:19
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofstom
Jag är förvånad att NW betalade för könsorganen på salong...
Det är så lätt att avslöja....
-host.. host...

Ett tusen st kvinnor vill ha NW i sängen... gratis och samtycke kontrakt klart och klapp..

Synd om klanen W blir smutsig på NW:avslöjning om horaköp.

Jag skulle ALDRIG gå till såna salonger asiat ...

Sverige MÅSTE släppa sin olaglighet att män och kvinnor ska få massage på sina könsorgan för att minska deppa fetma ångest hälsa alkoholism m.m.

Det går inte att runka med samma hand.
Handsexy ska vara någons hand och annat känsla hand på könsorgan...

Skäms på Sveriges lagliga blir häxjakt på handtralla...

Vore mumma om det blir grovt koppleri för bordellmamman.
Citera
2023-10-29, 18:36
Medlem
genusvaetares avatar
Man förstår ju varför herr Wahlgren gick till thaimassage. Han skulle givetvis kunna välja och vraka bland kvinnorna men problemet är att det finns alldeles för många psykon därute. Vem fan vill ha en galen stalker efter sig efter ett ons?
Citera
2023-10-29, 18:47
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermi-Tage
Det är ju lite magstarkt att kräva att PW ska fördöma sin brorsa när hennes ståndpunkt är glasklar.
Generellt är det bog få kvinnor som anser att prostitution är en bra idé

Vi borde kanske fråga oss varför PW har en så pass "glasklar" ståndpunkt när det gäller sexköp och prostitution?

Hon och brorsan NW har väl vuxit upp i samma hem med samma uppfostran/värderingar?

NW ville dock lätta på trycket på en massagesalong och hans syrra skryter om 11 år gamla ligg (Lets Dance) för att hon inte har nåt annat "intressant" att berätta. Båda verkar alltså göra saker utan att tänka sig för.

PW borde rimligtvis ställa upp för NW och ge honom sitt stöd i denna svåra stund för klanen/familjen och förklara att alla kan begå misstag ☺️
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2023-10-29 kl. 18:48. Anledning: Tillägg
Citera
2023-10-29, 18:54
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanningsdemokrat
Var menar du att är han anställd? Så vitt jag vet frilansar han som PT

Då missuppfattade jag hans anställning, hur kommer det sig att han inte jobbar på radio längre?

Han har kanske haft problem av olika slag och dövade ångesten med ett sexköp?

Jag har absolut ingenting emot NW, han verkar rätt vettig till skillnad från resten av familjen men att köpa sex på en massagesalong var ett illa genomtänkt beslut.
Citera
2023-10-29, 19:08
Medlem
Hermi-Tages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vi borde kanske fråga oss varför PW har en så pass "glasklar" ståndpunkt när det gäller sexköp och prostitution?

Hon och brorsan NW har väl vuxit upp i samma hem med samma uppfostran/värderingar?

NW ville dock lätta på trycket på en massagesalong och hans syrra skryter om 11 år gamla ligg (Lets Dance) för att hon inte har nåt annat "intressant" att berätta. Båda verkar alltså göra saker utan att tänka sig för.

PW borde rimligtvis ställa upp för NW och ge honom sitt stöd i denna svåra stund för klanen/familjen och förklara att alla kan begå misstag ☺️

Det är nog smartare att inte nämna brorsans horande alls. Inget positivt kommer att komma ur ett sånt uttalande. Ur familjens synvinkel så kan det med lite tur så bli nya gängskjutningar eller bomber i Skärholmen och Israel som förflyttar fokuset från Niklas till andra problem.
Sen var problemet löst.
Ja, för alla utom Niklas som är CP-körd för all framtid ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in