2023-10-27, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Mamma C har skrivit ett inlägg om sin son på Instagram för er som är nyfikna
Instagram är djävulens påfund, någon som har skärmdump?
Citera
2023-10-27, 22:26
Medlem
ozyrecons avatar
Kan vi förvänta oss en cancel likt Paolo?
Antagligen inte, men det gamla fula talesättet i att dom lugna vattnen simmar dom absolut fulaste fiskarna bekräftas ju med detta fall.
Citera
2023-10-27, 22:31
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Den största skammen i det här är att han kallas för Nöjesprofil.
Har jag någonsin överhuvudtaget skrattat åt Niclas Wahlgren?
Aldrig i hela mitt liv.
(Aldrig att jag skrattat åt Pernilla Wahlgren heller. Hon däremot, skrattar åt sig själv.
Hela tiden! )

Men kanske vill Aftonbladet med benämningen Nöjesprofilen att vi ska associera till Kulturprofilen? Inte mig emot, att Wahlgrens solkas med sådana epitet.
Kulturprofilen = Aftonbladetprofilen?
Citera
2023-10-27, 22:32
Medlem
Tror ni Pernilla kommer byta namn på sin show?

https://pernillawahlgrenshappyending.se/

Helt otrolig ironi.
Citera
2023-10-27, 22:32
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Det finns mycket att säga i ämnet. Men Niclas borde ha en viss fördel när det gäller kvinnor i Sverige. Om denna herre springer till luder så hur har det vanliga män i dag?

Sverige måste vara det sämsta landet i välden att vara man i. Ett stort tack till feminister som älskar araber.
Intressant observation. NW var klart över genomsnittet back in the day, kanske inte riktigt hunk dock, och har ju hållit sig någorlunda i form.
Citera
2023-10-27, 22:36
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norsk80
Instagram är djävulens påfund, någon som har skärmdump?

Det stod inte så mycket. Hon tackade sonen för trevliga dagar i solen på den spanska sydkusten och att "ni som kommenterar elakt - ni kommer att blockeras. Bara så ni vet!"
Citera
2023-10-27, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmeen123fakhri
Att folk är så kåta på att hänga ut en människa för dennes "vuxenlivs aktivitet" är ett mysterium för mig. Har inte svenska folket något bättre för sig än att sitta och styra W*hlgrens kuk-pulsationer? Visst han kunde ha åkt till ett mer civiliserade land som tyskland och ha utfört sina önskemål utan att behöva PK-analyseras av världens deppiga (o dummaste) folk. Men han har ju tagit den risken med fullt förstånd och gjort det, plus erkänt hos polisen och tagit ansvar för sitt agerande. Vad vill ni folket honom mera? Ska han begå självmord som Mats Löfving gjorde för att slippa bära med sig PK-landets islamistiska värderingar?
Du har svårt att förstå att människor blir intresserade av att en kändis blir dömd för lagbrott som ger fängelsestraff(villkorligt)?

Är det många saker du har svårt att förstå?
Citera
2023-10-27, 22:43
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jessewn372
Ska vi prata om priset? Han har betalat 1400kr för en halvtimma. Sjukt. Ibland betalar jag frisören 1500:- och då är jag där i två-tre timmar och hon gör ett jobb som jag absolut inte kan göra själv. Resultatet håller alla fall i sex veckor.
Niclas har betalat 2800kr/h för ett jobb som han enkelt kan göra själv (då utgår jag ifrån att det nog inte i huvudsak rörde sig om vanlig kroppsmassage) och där glädjen inte kan sitta i många minuter. Verkligen uselt investerade pengar. Killen måste bada i dem.

Fel. Att få en bra massage är en skön, avslappnande och annorlunda upplevelse som blir till en underbar extas, speciellt om det avslutas med happy ending som pricken över i:et.
Citera
2023-10-27, 22:44
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Det stod inte så mycket. Hon tackade sonen för trevliga dagar i solen på den spanska sydkusten och att "ni som kommenterar elakt - ni kommer att blockeras. Bara så ni vet!"

Underhållande kommentarsfält dock! 😂

"Ja blocka alla som hittar på såna påståenden. Helt rätt Christina!"

"Svensk avundsjuka är det fulaste som finns!"
Citera
2023-10-27, 22:47
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClupeaHarengus
Underhållande kommentarsfält dock! 😂

"Ja blocka alla som hittar på såna påståenden. Helt rätt Christina!"

"Svensk avundsjuka är det fulaste som finns!"

Till och med när vissa hänvisar till förundersökning och att han erkänt så säger vissa
"Nej detta är lögn! Ge mig en trovärdig källa!".
O folk liksom:
"Ja förundersökning från tingsrätten"
Följt av..
"Jag tror inte på detta ryktet!!"
Senast redigerad av snutan 2023-10-27 kl. 22:49.
Citera
2023-10-27, 22:48
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Läst igenom sista fem sidorna i tråden och det blir ju bara mer och mer besynnerligt.

Han verkar ha varit i ett förhållande vid tidpunkten det hände, det förhållandet tog slut ett par månader senare. I så fall är DETTA det värsta brottet enligt mig...att svika den man är tillsammans med !

Åren 2018-2019 var Niclas tillsammans med Fitness-Julia Friberg, 39 från Habo. 4-barnsmamma, personlig tränare, föreläsare och egenföretagare.

Nu har Niclas exflickvän Fitness-Julia gift sig med en riktig råbarkad Alfahanne. Trots att Julia har 4 barn sen tidigare så var det inget problem att hitta en karl för henne eftersom det råder stort mansöverskott i Sverige.

Niclas ville inte bli plastpappa åt 4 skrikiga ungar så han drog vidare....till Thai-salongen.

Niclas var alltså singel i januari 2022, när han låg på britsen på Armfeldtsgatan 12.

Efter handtrallan (eller trallorna) så träffade han gym-Rebecca i oktober 2022, det förhållandet höll tills mars i år.

Egentligen är Niclas smart. Han dumpade fyrbarnsmamman för en snabb handtralla. Han fick sina behov tillfredsställda, slapp tjat och att ta hand om nån annans gnälliga ungar. Den uppgiften fick Fitness-Julias nya alfa-make, vars belöning i bästa fall blir ett nyp på söndagsmorgnarna.
Citera
2023-10-27, 22:50
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Till och med när vissa hänvisar till förundersökning och att han erkänt så säger vissa
"Nej detta är lögn! Ge mig en trovärdig källa!".
O folk liksom:
"Ja förundersökning från tingsrätten"
"Jag tror inte på detta ryktet!!"
Sammanfattar det svenska, faktaresistenta samhället rätt bra. Känslor trumfar fakta. Tyckonomi helt enkelt. Ganska allvarligt läge.
Senast redigerad av lakritc 2023-10-27 kl. 22:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in