2023-10-27, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Haha, det är ju nästan för bra för att vara sant, Happy Endings!
Nästan lika kul som att poliskvinnan som tog Nicke heter Hor-Gen i efternamn (Horgen)

Hahaha klockrent!
https://www.youtube.com/watch?v=CDOzUeVY7zs
Citera
2023-10-27, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Faktiskt lite lustigt att det är en medlem i familjen Wahlgren. Blir kul på de närmaste släktträffarna. Verkar ju förvirrat kring fitt- och kukmassage

Kan den familjen dåligt men vad är han känd för? Är han bror till Pernilla Wahlgren eller ingift eller hur ligger det till??

Är brottet i paritet med uppståndelsen (med betoning på stånd)... kommer det att tas upp i Biancas talk show??

Alla behöver erotik o sex. We aint nothing but animals...
Citera
2023-10-27, 16:40
Medlem
Kan inte juridiken så därav min fråga.

Om vi nu har en relativt ny samtyckeslag, varför nyanserar inte den sexköpslagen?

Som i det här fallet: om man kommer fram till att kvinnan gav sitt samtycke och hela tiden var fri att säga nej/avsluta, varför kan då inte det få fungera som ett "undantag" i sexköpslagen?
Citera
2023-10-27, 16:50
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handknuten
Hahaha, Ja här överträffar verkligheten dikten. Det här är ju sjukt roligt. För alla utom de inblandade.

Petter-Niclas Wahlgren och Horgen 🥳
Citera
2023-10-27, 16:51
Medlem
Peace2023s avatar
Ska han inte bli lika socialt utfryst som Roberto nu då?
Citera
2023-10-27, 16:58
Medlem
Pernilla Wahlgren kör showen.

Biljetter till Pernilla Wahlgrens Happy Ending

Bjuder hon i Peter- "Niclas" ( incest is best).
Citera
2023-10-27, 17:01
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niclaswahlgren på twitter
Varit på 1 timmas thaimassage efter jobbet. Skönt att skämma bort sig själv.
https://twitter.com/NiclasWahlgren/s...17612299694080 (2012)
rutinerad kille, antagligen därför han tänkte på att ta ut kontant innan.
Citera
2023-10-27, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
För att det vore förtal att hänga ut honom i dagsläget. Förtal är inte bara när man anklagar någon som de facto är skyldig utan det räcker med att framställa personen som klandervärd.
Att sprida förundersökningar är också förtal.
Oavsett vad du och jag och folk överlag tycker är det så.

Att Paolo är så puckad att han bokar in en intervju med
Jenny Strömstedt morgonen efter och själv går ut med allt var ju hans eget val. Innan han gjorde det benämndes han som ”tv-profilen” eller liknande i media.

Att sprida allmänna handlingar kan väl aldrig vara förtal. Ev. Sekretess är förhoppningsvis maskat. Tidningar skriver ju om kändisar som ska skilja sig tack vara handlingar som skickats till tingsrätten. Vad är problemet med att skriva en kort artikel om vem som åkt fast för vad, samt att tidningen försöker nå personen I fråga?
Senast redigerad av EternalBliss 2023-10-27 kl. 17:17.
Citera
2023-10-27, 17:14
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ja, är det en slump att både Paolo och Nicke var med i den filmen? Och att regissören visat sig vara pedofil.
Lägg av nu för fan, skulle ni vilja försörja alla kändisar som köpt sex?
Tänkte väl det, dom är oerhört många de jag känner till.
Citera
2023-10-27, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Han satt med sin advokat när han förhördes och erkände!
Lille nicke nyfiken är väl 60 år gammal men känns som en fjortis. Fint ändå att han inte klarade av att ljuga när han fick lite press. Det får man ändå ge honom. Kommer han att få en roll i Pernillas nya show "happy ending" nu tro? Är det kanske rent av ett pr-trick? När börjar showen?
Citera
2023-10-27, 17:23
Medlem
jessewn372s avatar
Ska vi prata om priset? Han har betalat 1400kr för en halvtimma. Sjukt. Ibland betalar jag frisören 1500:- och då är jag där i två-tre timmar och hon gör ett jobb som jag absolut inte kan göra själv. Resultatet håller alla fall i sex veckor.
Niclas har betalat 2800kr/h för ett jobb som han enkelt kan göra själv (då utgår jag ifrån att det nog inte i huvudsak rörde sig om vanlig kroppsmassage) och där glädjen inte kan sitta i många minuter. Verkligen uselt investerade pengar. Killen måste bada i dem.
Citera
2023-10-27, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getkalle
Håller med dig om bögarna! Dom ska lägga sig i allt dom inte har o göra med! Sen tycker dom det inte är konstigt att ge en av samma kön en tryckare i chokladbrunnen.
Låt folk köpa om dom vill!
Om man inte vill sälja sex går man till polisen eller flyr.

Ja, fan vad hemskt det är om en thai brud som det står i arbetsbeskrivningen att fråga om en trevlig avslutning till kunder! Och extra jobbigt med vältränade Wahlgren, kändis och hyfsat stilig får man väl ändå säga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in