2023-10-27, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mark2
Tror du själv ska fundera över innebörden. Högoddsare betyder att det är liten chans, lågoddsare betyder att det är stor chans.
Om Halmstad BK skulle möta Milan så skulle det vara jäkligt höga odds på att HBK skulle vinna medans oddset på att Milan vinner knappt skulle vara över 1.0

Är du helt jävla efterbliven? Eftersom han kan få vad han vill så är chansen LITEN att han har betalat för en avrunkning. Det är alltså en högoddsare
Citera
2023-10-27, 12:49
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Känner du upphetsning när du blir masserad måste det vara köp av sexuell tjänst. Kan till och med vara bara den vanliga massagen du blir mer sexuellt tillfredsställd av än att massösen rör din penis. Kanske massösen också känner upphetsning av att massera och tycker skinnbanjon är bara tråkig och är neutral inför det hela.

Flummig lag.

Den man som är konstruerad så att den blir mer upphetsad av att en annan kroppsdel vidrörs borde fundera på sin könstillhörighet.
Citera
2023-10-27, 12:54
Medlem
Så hur kommer de olika familjemedlemmarna i familjen Wahlgren ta detta med att NW åkt dit för köp av sexuella tjänster? Vad säger Emilio? Vad säger snuten som är farsa till Pernillas oäkting? Kommer de allihop att tiga? Bianca kan jag tänka mig är den som kommer att snacka ut om detta. Resten lär hålla käft.

Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Tror du på tomten också? Vem fan vill stå och runka nån mot betalning? Du har nån löjlig föreställning av att nån vill hålla i främmande mäns kukar hela dagarna för att tjäna pengar. Ditt försök till självövertygelse att denna form av verksamhet inte innehåller tvång och eller kvinnor som inte har några val är patetisk
Du anar inte hur många som hellre gör det än att torka av bajs på småungar/gamlingar/sjuklingar.
Citera
2023-10-27, 12:57
Medlem
Radonhattens avatar
Kostade handtrallan 18 lax? Ja fy fan, Sverige är ett märkligt land. Etablissemanget bjuder ibland på dylika cirkuskonster så pöbeln får lite underhållning. Ja, lite kul är det förstås.
Citera
2023-10-27, 12:59
Medlem
Han har gömt sig hos mamma Christina 🤣🤣🤣
Citera
2023-10-27, 12:59
Medlem
skvallertackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Vi kan begränsa beskrivningen till snäll vänsterkille.
Var har han ens visat sig vara vänster?
Wahlgrenarna är mycket, men politiska? Vardå? Närdå? Hurdå?
Citera
2023-10-27, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radonhatten
Kostade handtrallan 18 lax? Ja fy fan, Sverige är ett märkligt land. Etablissemanget bjuder ibland på dylika cirkuskonster så pöbeln får lite underhållning. Ja, lite kul är det förstås.

Är väl inte så konstigt? De ansvariga fick väl typ betala 400 lax var..
Citera
2023-10-27, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Tror du på tomten också? Vem fan vill stå och runka nån mot betalning? Du har nån löjlig föreställning av att nån vill hålla i främmande mäns kukar hela dagarna för att tjäna pengar. Ditt försök till självövertygelse att denna form av verksamhet inte innehåller tvång och eller kvinnor som inte har några val är patetisk
Vakna upp för fan!

Du påstår att dessa kvinnor på thaisalongerna har inget val eller är tvingade att vara där?

Garanterat att 90% har valt att flyga till Sverige och jobba extra helt frivilligt pga pengarna. Finns alltid undantag, men ingen tvingar dem att stanna och dom kan lämna när dom vill. Skulle dom vara där pga tvång som du beskriver det så hade den salongen inte blivit gammal. Thaitjejerna håller ihop och skyddar varandra och jag har ganska bra insyn i detta då jag har förmedlat jobb åt dem i 20 års tid inom restaurang/sjöfart.

Spel är dock ett problem och kan försätta dom i svåra situationer, men ytterst få TVINGAS till att utföra det du beskriver.

Sluta läs skvallertidningarna och håll dig till fakta istället.
Citera
2023-10-27, 13:06
Medlem
imrichbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Ja, ett mysterium att kända karlar (som dessutom ser bra ut) som NW och Paolo köper handjobb på billiga thai-syltor och andra bordeller. Som du skriver, det kryllar av tanter som skulle runka av dem gratis, säkert även sära på benen.

Inte alls ett mysterium. Det handlar om kravlöst sex.
Citera
2023-10-27, 13:06
Medlem
Radonhattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willard123
Är väl inte så konstigt? De ansvariga fick väl typ betala 400 lax var..

Jaså 400 lax var för de som skötte salongen, det visste jag inte. Det är bra att de styr upp Östermalm lite, vi vill ju inte att det blir nya Große Freiheit.
Citera
2023-10-27, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radonhatten
Mer än så om man räknar in betalningen till den som runkade av NW.

"Målet kan avgöras utan huvudförhandling. Åklagarens påföljdsförslag: 50
dagsböter ā 360 kronor. Summa: 18 000 kronor.
Såvida inte något väsentligt nytt inkommer bedöms åklagarens talan vara
slutförd genom denna stämningsansökan."
Citera
2023-10-27, 13:13
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Din och den sexuella prefensen beror ju på din brist på erfarenhet och dina möjligheter att få ligga på riktigt.

Men lägg av nu. Jag beställer ofta handjobb eller blåsjobb i Tyskland. Inte för att jag inte vet hur man har sex vaginalt, utan för att jag har haft sex i snitt 300 gånger per år sen jag var i nedre tonåren, och har inte lust att köra hela baletten med förspel och göra det mesta av arbetet själv varje gång. Ibland vill jag bara luta mig tillbaka och bli avsugen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in