2023-10-27, 13:15
Medlem
Alltså, massörskan tog på hans penis när han blivit masserad och var helt avslappnad. DET är sexuella trakasserier! Har 2 vänner som varit med om detta. Den ena kände sig utnyttjad och kom sig inte för att säga nej. Fick betala massa också. Den andra fick panik och sprang iväg utan tröja och jacka. Han kan än idag inte gå på massage fast han behöver. Tycker det är vidrigt att erbjuda dessa "tjänster/övergrepp" när någon är så avslappnad och precis fått vad man tror är en professionell behandling.

Självklart finns det säkert de som från början går dit med dessa intentioner men många blir "erbjudna" genom att massören tar på penisen. Alltså ett övergrepp.
Citera
2023-10-27, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Tror du på tomten också? Vem fan vill stå och runka nån mot betalning? Du har nån löjlig föreställning av att nån vill hålla i främmande mäns kukar hela dagarna för att tjäna pengar. Ditt försök till självövertygelse att denna form av verksamhet inte innehåller tvång och eller kvinnor som inte har några val är patetisk

Tror du att målaren vill stå och måla din dörrpost om han inte får betalt?

Vi måste alla jobba för mat och husrum, vi väljer sedan vad vi vill jobba med.

Dessa tjejer kommer från ett skitland där alla horar mer eller mindre, dom tycker garanterat att det är rätt okey här och bra betalt.
Citera
2023-10-27, 13:17
Moderator
Carlboms avatar
Rubrik förtydligad.

Tidigare: Svensk nöjesprofil åtalas för sexköp

/Moderator
Citera
2023-10-27, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Alltså, massörskan tog på hans penis när han blivit masserad och var helt avslappnad. DET är sexuella trakasserier! Har 2 vänner som varit med om detta. Den ena kände sig utnyttjad och kom sig inte för att säga nej. Fick betala massa också. Den andra fick panik och sprang iväg utan tröja och jacka. Han kan än idag inte gå på massage fast han behöver. Tycker det är vidrigt att erbjuda dessa "tjänster/övergrepp" när någon är så avslappnad och precis fått vad man tror är en professionell behandling.

Självklart finns det säkert de som från början går dit med dessa intentioner men många blir "erbjudna" genom att massören tar på penisen. Alltså ett övergrepp.

Ja fy, Niclas borde anmäla salongen
Citera
2023-10-27, 13:19
Medlem
Citat:
Tror du på tomten också? Vem fan vill stå och runka nån mot betalning? Du har nån löjlig föreställning av att nån vill hålla i främmande mäns kukar hela dagarna för att tjäna pengar. Ditt försök till självövertygelse att denna form av verksamhet inte innehåller tvång och eller kvinnor som inte har några val är patetisk

Men om de inte har några val, vad ska de göra istället?

Du kanske kommer med något exempel...men då säger du ju emot dig själv...då har de ju val.
Citera
2023-10-27, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argumentera
Ja fy, Niclas borde anmäla salongen
Det tycker jag faktiskt. Hur kan det vara ok att nån börjar smaka ens penis när man är där för massage??
Citera
2023-10-27, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Det tycker jag faktiskt. Hur kan det vara ok att nån börjar smaka ens penis när man är där för massage??
Är inte det våldtäckt?
Citera
2023-10-27, 13:25
Medlem
RazorKevlars avatar
Och jag som trodde det här var meningen med mångkultur!
Citera
2023-10-27, 13:26
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
I Sverige är sexköp olagligt. Vi vet att majoriteten av prostituerade är offer för trafficking och många minderåriga. Då låter man bli. Själv åker jag regelbundet till Tyskland där marknaden är reglerad och säker för båda parter.
Var har du fått det ifrån?
Majoriteten är högst troligt just tjejer från Thailand och de är i de allra flesta fall inte offer för trafficking. Du åter ger PK fakta som inte stämmer. Det i sammanhanget fåtal, men givetvis fullständigt oacceptabla, fall av trafficking som finns är orsaken till våra märkliga lagar gällande köpa av sex.
Citera
2023-10-27, 13:30
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Fast om du läser FUP så ser du att det pågår sexhandel på stället. Det lär väl finnas fler än NW som de plockat in.
Det är helt rätt att ta in allt de kan, man ska inte köpa sexuella tjänster.
Det är väl inte en normal kvinna som vill stå där vid en massagebänk och runka karlar.
Sånt här utförs för ATT DE MÅSTE.
Nä, ta fast alla och låt NW va ett varnande exempel.

Fattar iofs inte att man köper sån här tjänst o NW position....jag hade gjort det gratis
Vill är en uttryck som inte passar in här. Tjejerna väljer att komma hit och sälja sex för att det är ett bättre alternativ än de finner i Thailand.
Tror du rumänska tiggare vill stå utanför ICA mitt i vintern?
Citera
2023-10-27, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argumentera
Är inte det våldtäckt?
Smeka menar jag . Det jag vet är iallafall att min vän inte längre kan gå på massage och tycker beröring är jobbigt.
Citera
2023-10-27, 13:33
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ni har väl hämtat en fru från pattaya också som garanterat föll för er gubbmage, hängpung och spritdränkta andedräkt

Skön kommentar!

Det finns dock män likt mig själv som inte är horbockar men som anser att män som så är gott kan få vara det utan att jag ska vifta med pekpinnar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in