2023-10-27, 00:12
Medlem
Aprak69s avatar
Det enda rimliga nu är att Staffan Hildebrand spelar in en porrfilm med sina gamla stjärnor, Niklas och Paolo. Staffan kan säkert få loss kapital från LO, (S) och andra delar av ”rörelsen”. Det är hans specialitet.
Citera
2023-10-27, 00:18
Medlem
Så att för att komma undan med ett sexköp på thaisalong.
Ta ut kontanter vid en annan dag ju längre bort i tid desto bättre. Ring salongen med skyddad nummer för att boka tid. Uppge falskt namn, om de vill boka i ett namn. Betala kontant.
Borde iofs vara självklart.
Citera
2023-10-27, 00:31
Bannlyst
Dumt av honom att göra sin insta privat, nu får övriga familjen ta skiten, till och med Christina Scholin.
Bättre han öppnat den och lagt upp en svart bild och skrivit, varsågoda och hata, och låtit pöbeln skriva av sig nån vecka och sen raderat inlägget.
Konstigt att inte Pernilla och Bianca låter nån av sina assistenter radera kommentarer på sina instas!
Alla skulle behöva mig som rådgivare.
Citera
2023-10-27, 00:32
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjh
Efter att ha läst FUP så är det några saker som jag finner anmärkningsvärda:

Det första är polisens bevisning. Den bygger, mer eller mindre, på att NW varit på platsen, att han har betalat för en massage, att man INTE har noterat i salongens så kallade bokföring att han INTE har köpt extratjänster och till sist att han har tagit ut 1000 i kontanter strax innan (och man har också kollat upp att det är ovanligt att han tar ut kontanter).

Jag skulle nog inte kalla det för en vattentät bevisning. I bästa fall en indicie-kedja med ganska svaga länkar.

Och det leder till nästa punkt: den advokat som han för egna pengar har tagit med sig lyckas alltså inte att förklara för NW att polisens bevisning är så svag som den rimligen är. Och att det bästa därför torde vara att helt enkelt inte erkänna något alls, utöver att han fått en helt vanlig massage. Det hela har inträffat två år innan förhöret, så att hävda att man helt enkelt inte minns detaljer kring det aktuella tillfället hade t.ex kunnat vara en strategi.

Jag tillåter mig att tvivla på att det ens blivit ett åtal om han inte hade gjort ett, förvisso relativt otydligt, erkännande. Än mindre en fällande dom. Nu lär han bli fälld, tack vare sin advokats råd (eller brist på desamma) och sitt eget erkännande.
Niclas trodde ju att han hade sprutat under massagen. Går det för dig om någon kliar dig på ryggen?
Citera
2023-10-27, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulpensel
Så att för att komma undan med ett sexköp på thaisalong.
Ta ut kontanter vid en annan dag ju längre bort i tid desto bättre. Ring salongen med skyddad nummer för att boka tid. Uppge falskt namn, om de vill boka i ett namn. Betala kontant.
Borde iofs vara självklart.
Det är faktikst enklare än så. Gå aldrig till en Thaisalong.
Citera
2023-10-27, 00:36
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Dumt av honom att göra sin insta privat, nu får övriga familjen ta skiten, till och med Christina Scholin.
Bättre han öppnat den och lagt upp en svart bild och skrivit, varsågoda och hata, och låtit pöbeln skriva av sig nån vecka och sen raderat inlägget.
Konstigt att inte Pernilla och Bianca låter nån av sina assistenter radera kommentarer på sina instas!
Alla skulle behöva mig som rådgivare.
Kan du inte ge klanen rådet att försvinna? Ge dom rådet att aldrig visa sina breda käftar mer i varken radio, TV och tidningar. Då skulle jag ge dig ett diplom och rekommendera dig till alla som behöver en duktig rådgivare.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-10-27 kl. 00:39.
Citera
2023-10-27, 00:38
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Jag begriper inte heller det, helt ofattbart. Han konfronteras med att han varit där och betalat 400 spänn för en massage, vilket var helt lagligt. Polisen har noterat att han en stund innan massagen tog ut 1000 spänn i kontanter. Polisen berättar för NW att massören hävdar att hon säljer sexuella tjänster kontakt. Då plötsligt erkänner NW självmant att han betalat för en sexuell tjänst. Det kan inte vara många hjärnceller i den mannens lilla huvud...

Hade han bara nekat och sagt att han bara köpte en vanlig massage hade han nog blivit friad. Det var som jag förstår det över ett år sedan. Borde vara nästan omöjligt för polisen att bevisa. Fanns ingen kondom, ingen Swish, inget skriftligt…
Citera
2023-10-27, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigfatandhappy
Jag sätter mitt kort på Niclas Wahlgren....fråga mig inte varför, jag vet inte.
Jepp! Det är han!
Citera
2023-10-27, 00:43
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Hade han bara nekat och sagt att han bara köpte en vanlig massage hade han nog blivit friad. Det var som jag förstår det över ett år sedan. Borde vara nästan omöjligt för polisen att bevisa. Fanns ingen kondom, ingen Swish, inget skriftligt…
Det var ju därför han åkte dit. Han gick till bankomaten istället för att swisha. Sen kan ju kondomen hamnat i hinken med 30 andra vilket skulle kunna drabba flera om dom tog DNA-test på samtliga. Sen brukar dom väl inte skriva avtal eller kvitton om det gäller en påsättning
Citera
2023-10-27, 00:44
Medlem
peterZiipens avatar
Jag är i grunden inte speciellt konspiratoriskt lagd, meeeeeen kan det verkligen bara vara en slump att Pernillas nya show heter Happy Ending? Nån ny form av sjuk gerillamarknadsföring.

Ett av hennes senaste klipp från idag på insta innehåller t.o.m ett massagesbänk.
Citera
2023-10-27, 00:47
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Jag är i grunden inte speciellt konspiratoriskt lagd, meeeeeen kan det verkligen bara vara en slump att Pernillas nya show heter Happy Ending? Nån ny form av sjuk gerillamarknadsföring.

Ett av hennes senaste klipp från idag på insta innehåller t.o.m ett massagesbänk.
Hela den familjen har bara sex i huvudet så det förvånar inte alls. Dom har väl berättat detaljerat om varje sexakt och det är bara Benjamin som inte kommit ut ur garderoben än. Han borde gå till bordellen och få en lektion istället för att morbror Nicklas ränner där.
Citera
2023-10-27, 00:52
Medlem
Jag var på salongen dagen innan den stängdes, så finns garanterat med på kameraövervakningen, men är ingen kändis, swishade inte, betalade massagen kontant. Har inte hört något och snart är det preskriberat.

Jag kan garantera att det inte bara varit handtrallor, då det användes en så stor mängd kondomer. Ingen kondom behövs/används vid en handtralla.

Kan faktiskt säga att några av tjejerna där var riktigt duktiga på att massera. Jag frågar aldrig efter sex, men fick frågan varje gång på den salongen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in