2023-10-26, 17:13
Medlem
Gubben är ju 58 år, ser väl sådär ut numera, inte så lätt kanske å få ett ragg längre.
Citera
2023-10-26, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autodidis
Är detta början på slutet för Ingrosso?

Först Hamasunderskriften och nu detta..

Ingrosso? Han heter Wahlgren. Hur insatt är du?
Citera
2023-10-26, 17:19
Medlem
Visste att det var något skumt med honom.. tänker på Wahlgren värld avsnittet när han och Pernilla tränade ihop i hennes hus. Och dom satt och gjorde juckande rörelse ihop.. med sitt syskon

Att man smutsar ner sitt namn när man är offentlig istället för att bara dra ut på krogen som vilken normal människa som helst och hitta någon för en natt, förstår jag inte..
Citera
2023-10-26, 17:19
Medlem
IngenKlimatkriss avatar
PK-kändisar är duktiga på detta. Titta vilka män som åkte dit under Metoo.
Citera
2023-10-26, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
"Niclas Wahlgren är åtalad för att köpt sex på en Östermalmsbordell i Stockholm. Kändisprofilen erkänner: – Hon tog på mitt kön med handen."

"Han nekar till en början att ha köpt någon sexuell tjänst. När polisen lägger fram sin bevisning med kopia av bankomatuttaget och thaisalongens egna bokföring av sexköpet tar Niclas Wahlgren och hans advokat Mikael Gonzalez en paus."

Så vad skrev thai-salongen? Avrunkning 1000:-?! Varför inte vara mer diskreta?

De bokför det ju inte som underlag till deklaration direkt. De sker svart såklart. Däremot tror jag de skriver upp alla extratjänster för sin egen skull. Betala ut" dricks" till sina anställa om vem som gjort vad osv..
Citera
2023-10-26, 17:23
Medlem
Så himmelens otur NW måste ha haft. Säkerligen första gången han prövade på spezialmassage och så slutade det så här.
Citera
2023-10-26, 17:29
Medlem
Han skulle blåneka hela vägen... Trots swish och kontantuttag är det inte helt lätt för polisen att bevisa att det var till just sexköp. Är väl om massören erkänner, men annars är det stor chans att bli frikänd. Neka neka och åter neka är det som gäller.
Citera
2023-10-26, 17:31
Medlem
Va pinsamt att köpa sex..

Dom vart snabba me att hänga ut Paulo när han köpte sex men inte lika snabba här.
Citera
2023-10-26, 17:32
Medlem
Går att se hans kontoutdrag från Swedbank (dec 2021 + jan 2022) i FUP:en för de se är nyfikna på hans övriga transaktioner, hur mycket han lägger på drivmedel, streamingstjänster osv
Citera
2023-10-26, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
"Niclas Wahlgren är åtalad för att köpt sex på en Östermalmsbordell i Stockholm. Kändisprofilen erkänner: – Hon tog på mitt kön med handen."

"Han nekar till en början att ha köpt någon sexuell tjänst. När polisen lägger fram sin bevisning med kopia av bankomatuttaget och thaisalongens egna bokföring av sexköpet tar Niclas Wahlgren och hans advokat Mikael Gonzalez en paus."

Så vad skrev thai-salongen? Avrunkning 1000:-?! Varför inte vara mer diskreta?

Gud va pinsamt! Hur kan dom ens Veta ja? Haha skulle inte förvåna mig om de va åt de hållet detta känns ju ganska pantat..
Citera
2023-10-26, 17:35
Medlem
brunnsangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av breatheintheair
Va pinsamt att köpa sex..

Dom vart snabba me att hänga ut Paulo när han köpte sex men inte lika snabba här.

Paulo hängde ut sig själv i tv dagen efter
Citera
2023-10-26, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Pablo hängde ut sig själv i tv dagen efter

Pinsamt det också och vad tjänade han på de egentligen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in