2023-10-26, 22:45
Moderator
oilslicks avatar
FUP finns nu i inlägg #2.

/Moderator
Citera
2023-10-26, 22:59
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanningsdemokrat
Det ska bli intressant att se om syrran Pernilla kommer tillägna ett eget podasvnitt till brorsan Niclas för detta sexköp. Hon och Sofia Wistam gjorde avsnittet ”Torsk” som handlade om när Paolo åkte dit, och var inte direkt nådiga i sin kritik mot honom: https://open.spotify.com/episode/4bl...RjC6nYgUpDczzw

Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Det där är faktiskt jävligt intressant. Pernilla hamnar i ett dilemma här och det kommer även Laila Bagge att göra som sänkte Paolo efter hans snedsteg. Nu är det helt plötsligt pappan till hennes son hon ska slänga under bussen. Man skall alltid räkna med karma när man sänker någon offentligt. Och detsamma bör väl alla torskhatande debattörer här i tråden fundera på. Hur reagerar ni om det skulle råka vara er far/bror/son som torskar? Är det då också fortfarande en våldtäkt och människohandel som borde bestraffas med döden?

Kommer bli locket på från hycklarna. Sanna mina ord.
Citera
2023-10-26, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Är han inte en uppskattad radiopratare nuförtiden?

De andra i familjen är väl inte lika nedtryckta mentalt och socialt som han?

Upplever inte honom som dryg eller otrevlig. Helt ofarlig och, som du skriver, en ”cuck”.

För att Nicke ville knulla inom en timme?

Nej, så *är* det inte.

Du förstår dig inte på statistik och din analys lider kraftigt av bekräftelsebias.

Det är en viss grupp män som skriker om att tjejerna ska ligga runt och anser att sexuell frigörelse ”är bra för dem”.

Det är en annan grupp som inte vill ha dessa tjejer som fästmö eller fru.

Jag lyssnar inte på radio så jag har inte hört han, sedan ska han ha slutat, tydligen i samband med "The happy ending"...

Pappan Hans verkar vara en sån ja, eftersom han har fått en son som köper horor.
Det är inget fel i det tycker jag och NW har ju erkänt, så om han är så jävla bra borde han försvara sin hora och säga åt den där äckliga SH att dra åt h-e och gå och runka någonstans!

Jag tycker alla som "säljer sex" skulle gå ihop och demonstrera för en legalisering... och alla som har en efterfrågan borde stå för det.
Citera
2023-10-26, 23:05
Medlem
mrmiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Det där är faktiskt jävligt intressant. Pernilla hamnar i ett dilemma här och det kommer även Laila Bagge att göra som sänkte Paolo efter hans snedsteg. Nu är det helt plötsligt pappan till hennes son hon ska slänga under bussen. Man skall alltid räkna med karma när man sänker någon offentligt. Och detsamma bör väl alla torskhatande debattörer här i tråden fundera på. Hur reagerar ni om det skulle råka vara er far/bror/son som torskar? Är det då också fortfarande en våldtäkt och människohandel som borde bestraffas med döden?
Är väl inget dilemma. Gillar de inte horköpare är det så. Sen ska ingen av dem inbilla sig att de inte känner, umgås med eller knullar horköpare. Pernillas man horköpare, Lailas alla ex. horköpare.
Citera
2023-10-26, 23:15
Medlem
lumss avatar
Lugn nu alla dubbelmoraliserande incels på Flashback, det har väl aldrig varit en sådan högtravande moral i något trådämne tidigare, Niclas Wahlgren kommer betraktas likt en jailbreaker. När detta lagt sig är det trendigt att besöka prostituerade och massageinstitut, brottsnivån i framtiden blir att jämföra med att gå mot röd gubbe eller få parkeringsböter.
Citera
2023-10-26, 23:19
Medlem
Äh, låt han va!

Borde va straff nog att krypa till korset här och familjens skenhelighet har genomskådats sedan länge av de som har ögon att se med.

NW lär nog klara sig ändå... ?
Citera
2023-10-26, 23:23
Medlem
picapicans avatar
Blev Niclas Wahlgren avrunkad? Var avsikten att gå dit för sex?
Citera
2023-10-26, 23:29
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Blev Niclas Wahlgren avrunkad? Var avsikten att gå dit för sex?
Niclas tar det som finns och nu när han blivit gammal och ful få han börja hosta upp vad det kostar. Niclas liknar mer och mer en byfåne.
Citera
2023-10-26, 23:33
Medlem
Lillamig72s avatar
Känns bara bra att glorian trillar ner för den här Wahlgrenklanen… Tycker inte synd om NW alls..
Citera
2023-10-26, 23:36
Medlem
Efter att ha läst FUP så är det några saker som jag finner anmärkningsvärda:

Det första är polisens bevisning. Den bygger, mer eller mindre, på att NW varit på platsen, att han har betalat för en massage, att man INTE har noterat i salongens så kallade bokföring att han INTE har köpt extratjänster och till sist att han har tagit ut 1000 i kontanter strax innan (och man har också kollat upp att det är ovanligt att han tar ut kontanter).

Jag skulle nog inte kalla det för en vattentät bevisning. I bästa fall en indicie-kedja med ganska svaga länkar.

Och det leder till nästa punkt: den advokat som han för egna pengar har tagit med sig lyckas alltså inte att förklara för NW att polisens bevisning är så svag som den rimligen är. Och att det bästa därför torde vara att helt enkelt inte erkänna något alls, utöver att han fått en helt vanlig massage. Det hela har inträffat två år innan förhöret, så att hävda att man helt enkelt inte minns detaljer kring det aktuella tillfället hade t.ex kunnat vara en strategi.

Jag tillåter mig att tvivla på att det ens blivit ett åtal om han inte hade gjort ett, förvisso relativt otydligt, erkännande. Än mindre en fällande dom. Nu lär han bli fälld, tack vare sin advokats råd (eller brist på desamma) och sitt eget erkännande.
Citera
2023-10-26, 23:42
Medlem
Det är en högoddsare att "Nicke" har betalat för en avrunkning.

https://www.youtube.com/watch?v=6X25...AiENB0&index=8

Citat:
Du jag vet ett sätt
om man skulle vara blyg (så blyg)
en liten grej så lätt
som man gör sådär i smyg (smyg)
jag har en egen grej
som gör att ingen nånsin mer kan säga nej (nej nej nej)

Ja du kan flörta med ögat
skjuta från höften
vifta på örat
så får du som du vill
Du kan flörta med ögat
skjuta från höften
vifta på örat
så får du som du vill
Citera
2023-10-26, 23:55
Citat:
Ursprungligen postat av cjh
Efter att ha läst FUP så är det några saker som jag finner anmärkningsvärda:

Det första är polisens bevisning. Den bygger, mer eller mindre, på att NW varit på platsen, att han har betalat för en massage, att man INTE har noterat i salongens så kallade bokföring att han INTE har köpt extratjänster och till sist att han har tagit ut 1000 i kontanter strax innan (och man har också kollat upp att det är ovanligt att han tar ut kontanter).

Jag skulle nog inte kalla det för en vattentät bevisning. I bästa fall en indicie-kedja med ganska svaga länkar.

Och det leder till nästa punkt: den advokat som han för egna pengar har tagit med sig lyckas alltså inte att förklara för NW att polisens bevisning är så svag som den rimligen är. Och att det bästa därför torde vara att helt enkelt inte erkänna något alls, utöver att han fått en helt vanlig massage. Det hela har inträffat två år innan förhöret, så att hävda att man helt enkelt inte minns detaljer kring det aktuella tillfället hade t.ex kunnat vara en strategi.

Jag tillåter mig att tvivla på att det ens blivit ett åtal om han inte hade gjort ett, förvisso relativt otydligt, erkännande. Än mindre en fällande dom. Nu lär han bli fälld, tack vare sin advokats råd (eller brist på desamma) och sitt eget erkännande.

Nja.

Dom har bevis för att NW varit där, vilken tid, swish osv. Även att salongens loggbok anger att massösen inte fått betalt standard massage.

Så kanske aningen svag bevisföring. Skulle dock säga att FL är ganska skicklig, advokaten faller nästan fortare än NW.

Säger som NW i förhöret.

Beat it.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in