Flashback bygger pepparkakshus!
2023-11-10, 19:35
Medlem
Tror Ni att Pernilla Wahlgren och Sofia Wistam kommer göra en ny podd "Torsk 2" 😅😅😅

https://poddtoppen.se/podcast/973949...stam/279-torsk

Var ett jävla liv när Paolo Roberto åkte ditt och hur synd om eskort kvinnan (som jag tycker iofsg). Nu vill jag se att Pernilla Wahlgren beskriver "Dena" (kvinnan i thai salongen) utsatta situation att hennes gris till b**r har utnyttjat "Denas" sociala situation

Ngn som tror det blir en podd "Torsk 2" ?? ngn som sätter emot/för Place your beatings ladies and gentlemans

Wahlgren är ett fredat namn så 🤫🤫🤫🤫 bara personer som Paolo som inte kallas för feminist skall hängas ut och lynchas

Söker ni domen: B 16363-23
Stockholms Tingsrätt, allmän handling
Senast redigerad av David1982 2023-11-10 kl. 19:45. Anledning: tillägg
Citera
2023-11-10, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Niclas har hållit en ganska låg profil de senaste åren och hans handtralla på en massagesalong har inget nyhetsvärde. Till skillnad mot Paolo som var med mycket på TV4 när han åkte dit.

Snutarna måste ha fått utlösning av att få sätta dit "brottslingen" Niclas Wahlgren.

Vanliga skattebetalare är lätta att mjölka på pengar för en liten skitförseelse som handtrallade i samband med massage... samtidigt som den grova invandrarrelaterade gängbrottsligheten snart har tagit över landet.

Oerhört bra formulerat!!!
Citera
2023-11-10, 20:13
Medlem
Stoppa pressarna skrev om honom utan att tveka...

Förtal är om (rätta mig om jag har fel) syftet är att förstöra för NW tex. Annars skulle vilken person som helst anmäla för förtal , så enkelt är det ju inte. Tex Ebba Busch, där var det helt onödigt att ta upp advokatens bakgrund.

Men om jag skriver Ebba Busch fälldes i domstol för förtal eller Mona Sahlin för falsk intygande så går det inte i förtal.

Men rätta mig om jag har fel

Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Vad jag förstår ska det väldigt mycket till för att JK ska öppna ett förtalsmål mot media. Men visst, det kan vara anledningen.
Senast redigerad av David1982 2023-11-10 kl. 20:14. Anledning: rättelse
Citera
2023-11-10, 21:39
Tydligen förelåg samtycke mellan Nicklas Wahlgren och kvinnan. Tala om att rätten till privatlivet kränks av sexköpslagen. Hade han betalt sin fru ,om han har någon, eller sambo för samma sak ,hade det varit lagligt
Senast redigerad av BMH 2023-11-10 kl. 21:42.
Citera
2023-11-10, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmeen123fakhri
Har han faktiskt klarat sig på skattepengar? Det är ju typiskt svensk att man drar "skattepengar" kortet i minsta lilla felet en människa begår. Men hur som helst tror jag att han tjänar bättre än dig och de allra flesta här i forumet. Även om låt oss säg att han fick 1000 från sos och köpte sex med dem pengarna, ska man verkligen hänga ut honom till döds gränsen? förtjänar en människa det egentligen?
Jaha, och det berättigar honom till att göra vad han vill? Har du investerat i bitcoin?
Citera
2023-11-10, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enders.Aldebrink
Roberto var ju hatad av PK media redan innan och dom bara älskade att få sätta dit honom och krossa hela hans liv och verksamhet.
Nu är de nåt helt annat. Inte ett ord i media utan allt är knäpptyst.

Paulo gick ju ut själv på TV4 och outa sig.
Citera
2023-11-10, 22:07
Medlem
Har det ngn betydelse om det var samtycke?
Vi kan debattera om sexköpslagen hela natten , vad går gränsen, vad larvigt när två vuxna är ok med det. Är porrstjärnor sexköp? varför inte? men thai salong etc är det? . Ingen åklagare ännu vågat ta upp fallet om sex med kamera tex

Men idag är sexköp OLAGLIGT i Sverige som det utspelades i NWs fall, så spelar noll roll om det var samtycke. Sen att NW inte åkte ner till Danmark om lusten var för stark är mig ett mysterium.

Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Tydligen förelåg samtycke mellan Nicklas Wahlgren och kvinnan. Tala om att rätten till privatlivet kränks av sexköpslagen. Hade han betalt sin fru ,om han har någon, eller sambo för samma sak ,hade det varit lagligt
Citera
2023-11-10, 22:26
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Tror Ni att Pernilla Wahlgren och Sofia Wistam kommer göra en ny podd "Torsk 2" 😅😅😅

https://poddtoppen.se/podcast/973949...stam/279-torsk

Var ett jävla liv när Paolo Roberto åkte ditt och hur synd om eskort kvinnan (som jag tycker iofsg). Nu vill jag se att Pernilla Wahlgren beskriver "Dena" (kvinnan i thai salongen) utsatta situation att hennes gris till b**r har utnyttjat "Denas" sociala situation

Ngn som tror det blir en podd "Torsk 2" ?? ngn som sätter emot/för Place your beatings ladies and gentlemans

Wahlgren är ett fredat namn så 🤫🤫🤫🤫 bara personer som Paolo som inte kallas för feminist skall hängas ut och lynchas

Söker ni domen: B 16363-23
Stockholms Tingsrätt, allmän handling

Det börjar bli tröttsamt att rätta alla som påstår att Paolo "blev uthängd", men en sista(?) gång då:
Herr Roberto trädde självmant fram i media när det skrevs om en kändis som åkt dit för sexköp.

Paolo hängde alltså ut sig själv!
Senast redigerad av pestloppan 2023-11-10 kl. 22:39.
Citera
2023-11-10, 23:15
Innan 1999 var sexköp inte ett brott i Sverige. Den kom till för att hjälpa utsatta. Undrar om detta massageinstitut verkligen utförde sina sexuella handlingar med kvinnligt anställda som var svårt utsatta. Sen om avrunkning gäller i sexköpshänseende. Tydligen men är det juridiskt det man menar med sexuell förbindelse som menas i sexköpslagen
Senast redigerad av BMH 2023-11-11 kl. 00:07.
Citera
2023-11-10, 23:55
Medlem
Ja och?

Pernilla behövde väl inte göra en podd om det ? men nu har hennes sviniga b*** gjort samma då kan de prata om den kvinnan i thai massage salongen , hennes utsatthet?

Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Det börjar bli tröttsamt att rätta alla som påstår att Paolo "blev uthängd", men en sista(?) gång då:
Herr Roberto trädde självmant fram i media när det skrevs om en kändis som åkt dit för sexköp.

Senast redigerad av David1982 2023-11-10 kl. 23:59. Anledning: rättelse
Citera
2023-11-11, 01:27
Medlem
1c9r5s avatar
Varför har man inte hört något om detta när det hördes mkt om Paulo? Hade ingen aning om att det gällde denna personen. USCH.
Citera
2023-11-11, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan

Han blev säkert lurad av TV4 att gå ut, riktigt omoraliskt av TV4 att lura en trotjänare på detta sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av BMH
En del invändningar som finns är att det finns inga sexuella relationer som inte är förknippade med pengar och gåvor och presenter. Är sexköpslagen överhuvudtaget förenlig med verkligheten

Ja så är det ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in