2023-11-10, 14:46
Medlem
Sikket hyckleri av media att inte namnpublicera.

Niclas Wahlgren åker på semester = flera artiklar
Niclas Wahlgren snyter sig i kassakön = flera artiklar
Niclas Wahlgren köper sex och döms i domstol = "känd profil"

Svensk media är lika förutsägbar som kass.
Citera
2023-11-10, 14:52
Medlem
Hårt slag för Sveriges andra kungafamilj.Har inte hört någonting från släkten.
Citera
2023-11-10, 15:13
Medlem
Kofflets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmliv
En äcklig människa som köper det han inte kan få gratis.

Gör inte alla det? Ingen brukar vilja tillaga fläskkotlett åt mig så jag köper den tjänsten. Ingen brukar vilja massera mig heller, så det har vid två tillfällen hänt att jag har betalat för det. Jag har även betalat för en hund, hittade dessvärre ingen gatuhund att ta gratis. Dessvärre har jag ingen egen vingård så även fredagsvinet köper jag.
Senast redigerad av Kofflet 2023-11-10 kl. 15:43.
Citera
2023-11-10, 15:51
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Nicke picke päronpung

Samt sin karriär förstörd. Så vem förlorade mest är ju frågan.

Med en uppgiven inkomst på 30.000 kr/mån så är han definitivt på fallrepet.
Citera
2023-11-10, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kofflet
Gör inte alla det? Ingen brukar vilja tillaga fläskkotlett åt mig så jag köper den tjänsten. Ingen brukar vilja massera mig heller, så det har vid två tillfällen hänt att jag har betalat för det. Jag har även betalat för en hund, hittade dessvärre ingen gatuhund att ta gratis. Dessvärre har jag ingen egen vingård så även fredagsvinet köper jag.
Wow...Kinky. Har du betalt för en hund...?...
Citera
2023-11-10, 16:41
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
18 000kr blev straffet för Nicke
Paolo fick väl där omkring 15tkr

En piss i havet rent ekonomiskt för Niclas. Ändå kan man inte låta bli att tycka synd om honom. Snutarna har gått all in som värsta Stasi och övervakat en massagesalong. Helt barockt. Samtidigt som den invandrarrelaterade brottsligheten med skjutningar, sprängningar och våldtäkter fortsätter.

Polistuffingarna som satte dit Niclas för en handtralla måste känna sig såå stolta.
Citera
2023-11-10, 17:10
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Denna kanske har postats tidigare, men de beskriver fallet ganska bra..

https://www.youtube.com/watch?v=8JpzKiUzvPo
Citera
2023-11-10, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
En piss i havet rent ekonomiskt för Niclas. Ändå kan man inte låta bli att tycka synd om honom. Snutarna har gått all in som värsta Stasi och övervakat en massagesalong. Helt barockt. Samtidigt som den invandrarrelaterade brottsligheten med skjutningar, sprängningar och våldtäkter fortsätter.

Polistuffingarna som satte dit Niclas för en handtralla måste känna sig såå stolta.
Snuten går väl på det dom klarar av. Bordeller och trimmade moppar.....
Citera
2023-11-10, 17:31
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Hon sa "en kompis" men det gör alla som ställer frågor om pinsamma saker på fb också. Yogi massage kallades det. Det var någon podcasts hon medverkade i. Tydligt vanligt att kvinnor går till Yogi och när de bokar kan de även beställa snygg kille för att man "använder kåtheten". Det handlar om att unga vältränade killar onanera kvinnor till orgasm. Alltså sexköp.

kollade lite på en annons, lade till några ord Man penis, så borde detta även vara lagligt för män. Sjukt att ingen verkar klassa detta som köp av sexuell tjänst

Vacker session för att stärka kärleken till dig själv.
Söker du en behandling med Yoni Massage eller vaginal/penis massage? Hos mig på Joy4Life kan du få behandling med yoni-massage, även kallad vaginal/penis massage eller yoni dearmorering.

Yoni massage och Dearmorering är en intensiv healing process som kan lösgöra det förflutnas grepp i kroppen, frige och expandera livsenergi och stimulera vitalitet och lycka. Genom olika trauma och erfarenheter så lägger vi på oss en rustning på kroppen för att skydda oss. Denna rustning kan hindra att livskraften får flöda fritt i kroppen. Självklart kan du göra en dearmorering utan att arbeta intimt.

Denna session utgår vi utifrån där du är just nu. Öppet blir du hörd och sedd – utan att bli dömd. Denna session är ett sätt att öppna upp för livsenergin, livskraften, och sprida den i hela kroppen.

Kvinnans/mannens livskraft och kreativitet kommer mycket från livmodern/prostatan och bäckenet.

Dearmorering och ev. yonimassage kan hjälpa dig att återknyta kontakten med din kvinnlighet/manlighet och påminna dig om att din sexualitet och din kropp är helig. Avsikten är att stärka ditt egenvärde, din självrespekt och kärleken till dig själv. Min intention är att hjälpa ditt hjärta att öppnas så att du kan uppleva mera Kärlek i ditt liv.

Det är en session där jag kombinerar samtal, massage och olika läkande tekniker. Behandlingen kan också inkludera Yonimassage när du känner dig redo dvs. vi möter spänningarna inifrån/utifrån din vagina/penis. Allting sker i lugn takt för att du ska känna dig avslappnad med allt som händer. Varje kvinna/man och session är unik.

När du tillåter dig själv att släppa de spänningar du bär på, tillåts din energi, och din blodcirkulation, att flöda som den ska i kroppen.

Essensen är att med hjälp av tryck och inkänning hitta blockeringar i kroppen som hindrar livsenergin att flöda. Kroppen är mycket bra på att försöka skydda sig och under åren är det lätt att lagra emotionella och fysiska spänningar som skapar en obalans. När du avlägsnar blockeringar, skuld, skam och gamla beteendemönster som inte längre tjänar dig kan du få en mer kärleksfull inställning till din kropp.

Det är en djup helande behandling och är en kraftfull läkningsprocess som kan hjälpa dig att avlägsna smärta som lagras genom emotionella upplevelser och det resulterar att många kvinnor/män känner sig avstängda och har svårt för att slappna utav i sitt underliv. Du har kanske svårt för att njuta fullt ut vid sex, smärta, svårt för att slappna utav , lider utav torra slemhinnor/erektionsproblem , svårt att få orgasm/utlösning eller inga alls. Ibland kan det behövas några träffar där vi arbetar med att först läka gamla sår för att sedan göra en yoni-massage. Självklart har jag sekretess och allt stannar mellan oss.

Sessionen innehåller:

Inledande samtal
Öppna upp kroppen och energin
Dearmorering & yonimassage om du önskar
Integrering/avslutande samtal
Efter en behandling upplever många:

Mer känslighet
Mer kontakt med sin sexualitet och sitt kön
En större njutning vid sex
Återknyter kontakten med dig själv och din kropp
Tid: 120 minuter
Pris: 3600 kr
Moms tillkommer för företag.

Tid: 90 minuter
Pris: 3200 kr
Moms tillkommer för företag. Kvitto sänds med e-post.
Citera
2023-11-10, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
kollade lite på en annons, lade till några ord Man penis, så borde detta även vara lagligt för män. Sjukt att ingen verkar klassa detta som köp av sexuell tjänst

Vacker session för att stärka kärleken till dig själv.
Söker du en behandling med Yoni Massage eller vaginal/penis massage? Hos mig på Joy4Life kan du få behandling med yoni-massage, även kallad vaginal/penis massage eller yoni dearmorering.

Yoni massage och Dearmorering är en intensiv healing process som kan lösgöra det förflutnas grepp i kroppen, frige och expandera livsenergi och stimulera vitalitet och lycka. Genom olika trauma och erfarenheter så lägger vi på oss en rustning på kroppen för att skydda oss. Denna rustning kan hindra att livskraften får flöda fritt i kroppen. Självklart kan du göra en dearmorering utan att arbeta intimt.

Denna session utgår vi utifrån där du är just nu. Öppet blir du hörd och sedd – utan att bli dömd. Denna session är ett sätt att öppna upp för livsenergin, livskraften, och sprida den i hela kroppen.

Kvinnans/mannens livskraft och kreativitet kommer mycket från livmodern/prostatan och bäckenet.

Dearmorering och ev. yonimassage kan hjälpa dig att återknyta kontakten med din kvinnlighet/manlighet och påminna dig om att din sexualitet och din kropp är helig. Avsikten är att stärka ditt egenvärde, din självrespekt och kärleken till dig själv. Min intention är att hjälpa ditt hjärta att öppnas så att du kan uppleva mera Kärlek i ditt liv.

Det är en session där jag kombinerar samtal, massage och olika läkande tekniker. Behandlingen kan också inkludera Yonimassage när du känner dig redo dvs. vi möter spänningarna inifrån/utifrån din vagina/penis. Allting sker i lugn takt för att du ska känna dig avslappnad med allt som händer. Varje kvinna/man och session är unik.

När du tillåter dig själv att släppa de spänningar du bär på, tillåts din energi, och din blodcirkulation, att flöda som den ska i kroppen.

Essensen är att med hjälp av tryck och inkänning hitta blockeringar i kroppen som hindrar livsenergin att flöda. Kroppen är mycket bra på att försöka skydda sig och under åren är det lätt att lagra emotionella och fysiska spänningar som skapar en obalans. När du avlägsnar blockeringar, skuld, skam och gamla beteendemönster som inte längre tjänar dig kan du få en mer kärleksfull inställning till din kropp.

Det är en djup helande behandling och är en kraftfull läkningsprocess som kan hjälpa dig att avlägsna smärta som lagras genom emotionella upplevelser och det resulterar att många kvinnor/män känner sig avstängda och har svårt för att slappna utav i sitt underliv. Du har kanske svårt för att njuta fullt ut vid sex, smärta, svårt för att slappna utav , lider utav torra slemhinnor/erektionsproblem , svårt att få orgasm/utlösning eller inga alls. Ibland kan det behövas några träffar där vi arbetar med att först läka gamla sår för att sedan göra en yoni-massage. Självklart har jag sekretess och allt stannar mellan oss.

Sessionen innehåller:

Inledande samtal
Öppna upp kroppen och energin
Dearmorering & yonimassage om du önskar
Integrering/avslutande samtal
Efter en behandling upplever många:

Mer känslighet
Mer kontakt med sin sexualitet och sitt kön
En större njutning vid sex
Återknyter kontakten med dig själv och din kropp
Tid: 120 minuter
Pris: 3600 kr
Moms tillkommer för företag.

Tid: 90 minuter
Pris: 3200 kr
Moms tillkommer för företag. Kvitto sänds med e-post.

Det där är väl något helt annorlunda än thaimassagen?
Citera
2023-11-10, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse

Ekonomiskt en piss i havet, men ryktet kostar då mer.
Helt rätt att de åkte dit. Alla som skitar ner samhället är noll värda.
Citera
2023-11-10, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocSpot12
Tror du inte att media laddar inför domen ? Tror inte att media går på tå för fam Wahlgren. En fd barnprogramledare från en av Sveriges kändaste familjer köper sex på en välkänd salong där gästarbetarna sover på madrasser och kön ringlar ute på gatan av töntar som inbillar sig att de har en ömsesidig överenskommelse mellan två vuxna… men det måste först betala salongägarens ställföreträdande madam 😆. Ett skambrott ingen normal människa vill gå nära. Media kan omöjligt missa detta.

Ja nu har ju domen kommit och nog verkar media fortfarande tassa runt lite på tå. Har inte sökt så mycket men AB o Expr nämner att en ”nöjesprofil” torskat för sexköp, men inget mer.

Media kommer nog att hålla den här linjen framöver, om inget nytt oförväntat sker.

Bäst så för alla, dvs NW, Klanen och media.

Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Med en uppgiven inkomst på 30.000 kr/mån så är han definitivt på fallrepet.

Men det ligger ju inte i hans intresse att uppge en hög inkomst: hög inkomst = högre dagsböter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in