2025-10-07, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonjaRovardotterr
Går att anmäla insamlingen , vet dock inte om det hjälper .

Då gör vi det. Hur gör man? Det här är fan så jävla svinigt.
Citera
2025-10-07, 19:57
Medlem
Jag kan tänka mig att Liv ska ha en viss % på Gofoundme! Eller vad tror ni?

ELLIE! Vart gör du av alla pengarna nu?
Citera
2025-10-07, 20:01
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Jag kan tänka mig att Liv ska ha en viss % på Gofoundme! Eller vad tror ni?

ELLIE! Vart gör du av alla pengarna nu?

Tror att Liv som är djupt involverad i pyramid företaget Zin…o har en fin fin hållhake på henne nu. Inom kort kommer E att göra smyg reklam för det bluffbolaget och hon kommer inte att kunna säga nej. Fast människan är ju så fullständigt korkad så gör det nog gladeligen.
Citera
2025-10-07, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppskan
Tror att Liv som är djupt involverad i pyramid företaget Zin…o har en fin fin hållhake på henne nu. Inom kort kommer E att göra smyg reklam för det bluffbolaget och hon kommer inte att kunna säga nej. Fast människan är ju så fullständigt korkad så gör det nog gladeligen.

Så sant. Hon har verkligen hållhake på Ellie. Så snart kommer det reklam från Liv.
Citera
2025-10-07, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyFaz
Din titel passar dig. Ett tips till dig: Om du har svårt för henne, lägg din tid och energi på annat i ditt liv. Följ personer du gillar istället. Det är ju tur att du inte bor där då, alla orkar inte gå och städa hela tiden.

Att säga en sån sak som du gör, så undrar jag hur du mår på insidan egentligen?
Hon är nog inte alls glad eftersom hon mår skit, men du kanske vill byta med Ellie?

Folk har ingen medmänsklighet kvar.

Håller helt med! Vad är det för människor som följer folk de hatar och skriver elaka saker. Hur orkar ni, ni mår nog inte bra själva. Fokusera på nåt positivt istället, get a life, istället för att grotta ner er i andras liv, som ni dessutom inte gillar. Så sorgligt och patetiskt.
Citera
2025-10-07, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Varför ska vi skämmas? Ellie är väl inte duktigare än nån annan..Du hänger ju här med och tjuv läser😂😂
Ellie gör inte som hon säger att andra ska göra..hon säger att folk ska köpa icke odlad lax. Men när hon gjorde smörgåstårta hade hon gravad odlad lax på..och hon som är så nyttig och ska äta antiinflammatorisk kost. Hon snusar och det är inte bra..
Skulle vilja se dig gå ner i tvättstugan efter ett hjärtstopp på 15 minuter och ta hand om ett hem och två barn..
Klart hon har ont..men hon sa redan för två eller tre månader sedan att hon hade Tsw. Men hon fick beskedet nyligen..ska med sätta egna diagnoser på mig och säga att jag har det ens efter det andra ..
Eftersom du dyrkar Ellie så kan du hålla dig till henne..

Jag tycker inte man ska hata på någon men speciellt inte på nån som är sjuk och har så ont. När vården inte räcker till är det väl klart att man desperat söker alternativa lösningar som kost mm och provar allt man kan, man har ju liksom inget att förlora. Sen är det väl ganska mänskligt tycker jag om man inte orkar fullfölja alla kostrekommendationer till punkt och pricka när man mår så dåligt att man ger upp ibland och försöker nåt annat. Man hoppas väl varje gång att det ska hjälpa, men så gör det inte det. Kan ni inte försöka förstå lite lite grann hur det är att må så dåligt och ha så ont?
Citera
2025-10-07, 23:22
Medlem
Trevligt den senaste vloggen började… Stefan blir utskälld för att han inte har filmat. Det är väl det enda han gjort senaste tiden. Minut in och minut in när han drar runt på ungen. Stefan säger också vänligt att hon inte ska ska ställa den varm matformen på laminatskivan. ”Den ska vi ju ändå inte ha kvar!!” Hon är på hugget denna video, sådär speedad igen.
Citera
2025-10-07, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterPelikan66
Jag tycker inte man ska hata på någon men speciellt inte på nån som är sjuk och har så ont. När vården inte räcker till är det väl klart att man desperat söker alternativa lösningar som kost mm och provar allt man kan, man har ju liksom inget att förlora. Sen är det väl ganska mänskligt tycker jag om man inte orkar fullfölja alla kostrekommendationer till punkt och pricka när man mår så dåligt att man ger upp ibland och försöker nåt annat. Man hoppas väl varje gång att det ska hjälpa, men så gör det inte det. Kan ni inte försöka förstå lite lite grann hur det är att må så dåligt och ha så ont?

Tänker du samma om Helge Fossmo? Var ska vi få ur oss vår frustration för kommenterar man direkt till henne och framför sin konstruktiva kritik blir man blockerad.
Citera
2025-10-07, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Trevligt den senaste vloggen började… Stefan blir utskälld för att han inte har filmat. Det är väl det enda han gjort senaste tiden. Minut in och minut in när han drar runt på ungen. Stefan säger också vänligt att hon inte ska ska ställa den varm matformen på laminatskivan. ”Den ska vi ju ändå inte ha kvar!!” Hon är på hugget denna video, sådär speedad igen.

Ja. Hon verkar mycket bättre nu med.
Vad ska hon göra med alla pengarna????
Citera
2025-10-07, 23:43
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterPelikan66

Fast det spelar ingen roll vad du tycker här inne!

Ja Ellie har ont.. det kan alla med ögon se o förstå…
Hon gav inte vården någon chans för hon var negativt inställd till all vård .. ist började hon experimentera med oljor, kosttillskott, tarmreningar, avgiftningar o candidabehandlingar.. det gick åt helvete för att hon var så jävla envis!

Jag hatar inte.. jag förstår hur det är att ha ont o må dåligt.. men mina sympatier har hon inte för hon är en hycklare!
Citera
2025-10-08, 07:09
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Fast det spelar ingen roll vad du tycker här inne!

Ja Ellie har ont.. det kan alla med ögon se o förstå…
Hon gav inte vården någon chans för hon var negativt inställd till all vård .. ist började hon experimentera med oljor, kosttillskott, tarmreningar, avgiftningar o candidabehandlingar.. det gick åt helvete för att hon var så jävla envis!

Jag hatar inte.. jag förstår hur det är att ha ont o må dåligt.. men mina sympatier har hon inte för hon är en hycklare!

Så är det. Och förmodligen har hon inte informerat hudläkaren om all kosttillskott mm hon äter innan UVB behandlingen. Vet inte om hon i någon vlogg talat om vilka sorter det är hon tarflera gånger om dagen men ex höga doser av E ,D och C vitamin samt betakaroten skall inte kombineras med UVB behandling.
Jag hatar inte heller. Hat är en mycket stark känsla däremot tycker jag inte om den Ellie som vi ser nu. Predikande och fördömande men lever definitivt inte som hon lär. Opålitlig och har uppenbart ljugit och vilselett vid upprepade tillfällen. Som jag sagt innan har man över 20.000 följare så har man ansvar för hur man uttalar sig om saker.
Citera
2025-10-08, 07:41
Medlem
Tycker hon behandla Stefan som skit. Så mycket han ställt upp på henne och Mellon. Nej, det förhållandet kommer inte att hålla. Ellie har fått smak på egentid. Skönt att nån annan ta hand om hennes unge, mat och hemmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in