Idag, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Stefan jobbar borta söndag - torsdag eller fredag. Han är inte hemma då.

Ok
Citera
Idag, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Om han jobbar kvällar så kan han vabba nu när Ellie ligger inne
Han kan inte vabba när Ellie är sjuk. Är ju inte Mellon som är sjuk. Och man får ju bara vabba när han har tid på förskolan.
Citera
Idag, 20:24
Medlem
Den tråkigaste vloggen någonsin. Kul för oss tittare att sitta och glo i en halvtimme när Stefan och Mellon leker i ett väntrum. Självklar utfyllnad för att fylla en vlogg.
Ellie: "Ni tittare vill ha längre vloggar! Varsogoda!"
Mmm..... Kanske inte kul att glo när Stefan och Mellon leker i hela bloggen och bara i 30 minuter i ett väntrum! Väldigt tradigt!
Citera
Idag, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Jag snabbspolade… jag kollar för att jag är nyfiken på hennes status.. tror dom flesta kollar av samma anledning o skulle inte titta annars.

Hur kan dom tro att tittarna vill titta på när Stefan o lillpojken leker?? Tittarna har ingen crush på varken den stora el den lilla pojken lixom.. herregud 🙄
😂😂samma här snabbspolar hela styckena med Stefan och likaså när hon själv sätter på speed.
Citera
Idag, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Den tråkigaste vloggen någonsin. Kul för oss tittare att sitta och glo i en halvtimme när Stefan och Mellon leker i ett väntrum. Självklar utfyllnad för att fylla en vlogg.
Ellie: "Ni tittare vill ha längre vloggar! Varsogoda!"
Mmm..... Kanske inte kul att glo när Stefan och Mellon leker i hela bloggen och bara i 30 minuter i ett väntrum! Väldigt tradigt!
Trodde jag klickat igång en vlogg när Norrsundets öppna förskola var på utflykt 😂🙈
Citera
Idag, 21:29
Medlem
På storys nu berättar hon hur många som kommit fram till henne på sjukhuset, utanför sjukhuset, på Konsum - bor hela hennes fanclub i Gävle eller vaddå? 🧐
Citera
Idag, 21:38
Medlem
Eg0x3s avatar
En ny gofoundme skapad av någon Liv…

Skjut mig 🤯🤯🤯🤯🤯
Citera
Idag, 21:47
Medlem
Citat:

Skjut mig 🤯🤯🤯🤯🤯

Så jävla vidrigt. Vilka jävla snikare.
Citera
Idag, 21:49
Medlem
Citat:

Skjut mig 🤯🤯🤯🤯🤯

Som jag skrev förut. Det är ju snart jul. Då behövs det pengar till julklappar….
Citera
Idag, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Så jävla vidrigt. Vilka jävla snikare.
Skattefria pengar
Citera
Idag, 22:08
Medlem
Hur många konton tror ni hon har haft på gofoundme??? Och dragit in en massa jävla cash.🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in