Den tråkigaste vloggen någonsin. Kul för oss tittare att sitta och glo i en halvtimme när Stefan och Mellon leker i ett väntrum. Självklar utfyllnad för att fylla en vlogg.
Ellie: "Ni tittare vill ha längre vloggar! Varsogoda!"
Mmm..... Kanske inte kul att glo när Stefan och Mellon leker i hela bloggen och bara i 30 minuter i ett väntrum! Väldigt tradigt!
Jag snabbspolade… jag kollar för att jag är nyfiken på hennes status.. tror dom flesta kollar av samma anledning o skulle inte titta annars.
Hur kan dom tro att tittarna vill titta på när Stefan o lillpojken leker?? Tittarna har ingen crush på varken den stora el den lilla pojken lixom.. herregud 🙄
😂😂samma här snabbspolar hela styckena med Stefan och likaså när hon själv sätter på speed.
Den tråkigaste vloggen någonsin. Kul för oss tittare att sitta och glo i en halvtimme när Stefan och Mellon leker i ett väntrum. Självklar utfyllnad för att fylla en vlogg.
Ellie: "Ni tittare vill ha längre vloggar! Varsogoda!"
Mmm..... Kanske inte kul att glo när Stefan och Mellon leker i hela bloggen och bara i 30 minuter i ett väntrum! Väldigt tradigt!
Trodde jag klickat igång en vlogg när Norrsundets öppna förskola var på utflykt 😂🙈
På storys nu berättar hon hur många som kommit fram till henne på sjukhuset, utanför sjukhuset, på Konsum - bor hela hennes fanclub i Gävle eller vaddå? 🧐
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!