2025-09-30, 16:13
Medlem
I senaste inlägget kritiserar hon vården för att de ej kan ta temp😡.

Hon säger också i ett annat inlägg att det är så synd om dem för S har inte
Kunnat jobba och det blir tufft ekonomiskt= hon fiskar efter fler allmosor.
Citera
2025-09-30, 16:20
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok
Han har ju ganska nyligen fått tillsvidare anställning på den firman.Dom är säkert nöjd nu att han vart hemma flera veckor.Så nu är det lika bra att vi skänker pengar till Ellie

Haha el så är det lika bra att vi inte gör det 😂

Hon hann bara komma hem så fick hon feberfrossa o ifrågasätter om sjukhuset har kunskap i att ta tempen på folk.. va? På riktigt 😨

Hon är inte frisk någonstans.. kan sätta en peng på att det är huset, kosttillskotten o alla katter som är boven i dramat.
Citera
2025-09-30, 16:26
Medlem
Nu kritiserar hon vården igen….
Citera
2025-09-30, 16:27
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Nu ska det säkert öppnas en GoFundMe till Stefan också. Och så ska det tjatas om det i kommande videor hur ansträngd ekonomin är.
— Stefan har väl pengar i huset han ska sälja. Han sa i en vlogg att han haft fem hus som han renoverat så med en normal bostadskarriär borde han inte ha så mycket lån så det borde bli en rejäl slant när han säljer om inte Fogden tar allt.
— Vid konkurs i ett AB har ägare i ett aktiebolag begränsat ansvar, vilket betyder att dem inte är personligt ansvariga för bolagets skulder. Om bolaget inte betalt skatt och moms kan VD och styrelseledamöter bli personligt betalningsansvariga. Kanske därför inte Stefan kan sälja sitt hus innan konkursen är avslutad.
Precis vad jag tror om konkursen och huset. Även Volvon som står oanvänd kan det vara så att den står på firman?
Har för mig att hon sa i nån vlogg att hon skulle köra den och de skulle ställa av hennes?
Citera
2025-09-30, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppskan
Precis vad jag tror om konkursen och huset. Även Volvon som står oanvänd kan det vara så att den står på firman?
Har för mig att hon sa i nån vlogg att hon skulle köra den och de skulle ställa av hennes?
Svart Volvo XC70 regnr OAP383 ägs av Stefan privat men avställd sedan 250511. Kanske därför de använder Ellies bil i de flesta vloggar, tex till Stockholm vid Cap behandlingen.
Citera
2025-09-30, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Svart Volvo XC70 regnr OAP383 ägs av Stefan privat men avställd sedan 250511. Kanske därför de använder Ellies bil i de flesta vloggar, tex till Stockholm vid Cap behandlingen.

De har nog ekonomiska problem, inte konstigt. Men annars ställer man inte av en bil när man bor i Norrsundet och jobbar på annan ort/skjutsar barn till skola och förskola. XC70:n är en mycket bättre landsortsbil än den hon har.
Har Stefan firmabil genom nya jobbet? Därför de klarar sig med en bil (skulle ändå ha valt hans bil och ställt av hennes då).
Citera
2025-09-30, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
De har nog ekonomiska problem, inte konstigt. Men annars ställer man inte av en bil när man bor i Norrsundet och jobbar på annan ort/skjutsar barn till skola och förskola. XC70:n är en mycket bättre landsortsbil än den hon har.
Har Stefan firmabil genom nya jobbet? Därför de klarar sig med en bil (skulle ändå ha valt hans bil och ställt av hennes då).
Stefan har 9 olika fordon. Många traktorer.
Citera
2025-09-30, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Stefan har 9 olika fordon. Många traktorer.

Ja? De tar han ju inte till jobbet iallafall… Han är en vanlig man i Norrland bara, med flera traktorer, släp och skotrar.
Citera
2025-09-30, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam

Ja, han har en vit Volvo som tjänstebil.
Citera
2025-09-30, 18:29
Medlem
Senaste videon= en timmes barnvaktsfilmning med Stefan och filmning av ansikte i olika vinklar. Allt så vad håller de på med?
Citera
2025-09-30, 18:48
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Senaste videon= en timmes barnvaktsfilmning med Stefan och filmning av ansikte i olika vinklar. Allt så vad håller de på med?

Jag snabbspolade… jag kollar för att jag är nyfiken på hennes status.. tror dom flesta kollar av samma anledning o skulle inte titta annars.

Hur kan dom tro att tittarna vill titta på när Stefan o lillpojken leker?? Tittarna har ingen crush på varken den stora el den lilla pojken lixom.. herregud 🙄
Citera
2025-09-30, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Varför ska han vabba ett friskt barn?

Om han jobbar kvällar så kan han vabba nu när Ellie ligger inne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto