2026-10-03, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Börjar tro att det var så här hennes mor var. Bipolär kan lätt gå över i en psykos.
Då kan vad som helst hända. Hon vet det men tar inte kontakt med psyk ändå. Hon har ju varit över gränsen 1 gång efter vad hon själv säger.

Finns väl tyvärr en risk… En omtumlande flytt, hormonell förändring med åldern och kanske kroppsligt trauma av TSW:n/eksemen/infektionen kan ju lätt ha utlöst psykisk ohälsa hos en redan skör individ som också dessutom har det i generna.
Utseendemässigt är hon också lik sin mamma… Ögonen, munnen, näsan.
Citera
2026-10-03, 19:26
Medlem
Jag hoppas socialen håller koll på hennes sociala medier.....
Citera
2026-10-03, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Ser ut som en riktig gammal hagga som blivit galen. Det värsta är att man märker att hon blir trött efter 30 sekunders ”dansande”. Så är det i alla hennes dansvideos. Och hennes barn är inte vuxna och stabila i sig själva än, hur kul är det att se morsan med kläder fulla i hudflagor, tuttar som flyger omkring och gör konstiga miner. Ser ut som hon får ryck. Synd om barnen om deras kompisar ser henne.
Ja det är inte klokt men antagligen normalt för henne då hon påstår att hon själv haft en tragisk barndom
Citera
2026-10-03, 20:06
Medlem
Citat:
Finns väl tyvärr en risk… En omtumlande flytt, hormonell förändring med åldern och kanske kroppsligt trauma av TSW:n/eksemen/infektionen kan ju lätt ha utlöst psykisk ohälsa hos en redan skör individ som också dessutom har det i generna.
Utseendemässigt är hon också lik sin mamma… Ögonen, munnen, näsan.
Ja risken är nog stor. Synd om hennes barn.
Vet inte hur hennes mor såg ut.
Citera
2026-10-03, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Jag hoppas socialen håller koll på hennes sociala medier.....
Eller den lilles lärare
Citera
2026-10-03, 20:13
Medlem
På Instagram idag undrar jag vistas den yngsta i detta sinnessjuka hem? Hög hemsk musik och en mor som uppför sig som en galning. Han borde plockas därifrån illa snabbt. Hoppas skolpersonal har koll och gör en anmälan. Det ska gå snabbt för hon går bara utför!
Citera
2026-10-03, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
På Instagram idag undrar jag vistas den yngsta i detta sinnessjuka hem? Hög hemsk musik och en mor som uppför sig som en galning. Han borde plockas därifrån illa snabbt. Hoppas skolpersonal har koll och gör en anmälan. Det ska gå snabbt för hon går bara utför!
Finns väl egentligen inget konkret i hennes videos som gör att någon skulle tycka att hon behöver hjälp ens. Hade soc däremot tittat på alla hennes videos från minst 1 år tillbaka så hade även de sett de stora problemen som finns.
Citera
2026-10-03, 20:35
Medlem
Blir nästan stressad av hur tafatt och klumpig hon är. Varför lade hon ut papper i trappan på det mest långsamma krångliga sättet någonsin för, istället för att dra rullen på längden två gånger bredvid varann. Mycket snabbare och då hade hon fått det täckt på själva kanten/steghöjden också. Stänker det färg så kommer det stänka där också inte bara på själva steget.

Sen kan man undra om de ens behövde lägga papp i trappan. Den ska de väl ändå slipa om de gör allt annat nymålat? Djupa hål i trappan så den behöver slipas djupt, då försvinner färgfläckar. Hon bör ju inte stänka så mycket ändå.

Tycker liksom synd om henne hur lite erfarenhet hon har av saker trots att hon är 42. Det gör allt extra krångligt för henne.
Citera
2026-10-03, 20:36
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Mellons pappa heter R. Han var i ett annat förhållande sen 2012 när han var otrogen med Ellie 2019/2020. Hon blev gravid. Han ville behålla också men ångrade sig och stack. Han är fortfarande ihop med samma tjej idag som då. Hon förlät hans otrohet och att han gjorde en annan tjej på smällen. Denna tjej verkar lite speciell när man kollar hennes Facebook 🧐😱
Mellon har några bröder på sin pappas sida också.

Länk till hennes fb?
Citera
2026-10-03, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Länk till hennes fb?

Tycker hon är konstig som vill vara med en man som inte tar ansvar för alla sina barn… Men kanske ändå inte ska lägga ut deras namn här men jag skickar dig ett pm.
Citera
2026-10-03, 21:52
Medlem
Citat:
Tycker hon är konstig som vill vara med en man som inte tar ansvar för alla sina barn… Men kanske ändå inte ska lägga ut deras namn här men jag skickar dig ett pm.
Skicka gärna till mig med 🙏🏼
Citera
2026-10-03, 23:02
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:

Tack 🙏🏻
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in