2026-09-07, 14:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Sjukdomen ger henne uppmärksamhet och empati från andra. Hon är desperat efter det.

Ja, hon har sjukdomsvinst vilket är väldigt farligt och väldigt sjukt…

Hon kommer fastna i sjukdom för att få omtanke och uppmärksamhet. Sorgligt att detta verkar vara ett återkommande tema för henne. Desperat efter att bli omtyckt och omhändertagen.
Citera
2026-09-07, 17:01
Medlem
Nu har hon varit på hudkliniken och fått bästa läkaren, för hon har blivit så missförstådd och inte fått hjälp tidigare. Men för helvete Ellie. Du har ju sagt att vården är skit och skrivit ut dig själv, men det passar ju bara när du mår bättre så fort din hud nu blivit sämre passar vården igen. Vad hände med att du gladeligen gav din plats till mer behövande 😱
Citera
2026-09-07, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Nu har hon varit på hudkliniken och fått bästa läkaren, för hon har blivit så missförstådd och inte fått hjälp tidigare. Men för helvete Ellie. Du har ju sagt att vården är skit och skrivit ut dig själv, men det passar ju bara när du mår bättre så fort din hud nu blivit sämre passar vården igen. Vad hände med att du gladeligen gav din plats till mer behövande 😱
En dag kommer hon bli allvarligt sjuk och ingen kommer tro på henne… att läk skulle sagt att sprutorna inte var behjälpliga är hennes sanning. Tror inte en sek på att läk sagt så 😂men det är fritt att tro vad man vill.
Citera
2026-09-07, 17:20
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
En dag kommer hon bli allvarligt sjuk och ingen kommer tro på henne… att läk skulle sagt att sprutorna inte var behjälpliga är hennes sanning. Tror inte en sek på att läk sagt så 😂men det är fritt att tro vad man vill.
Jag tror heller inte att dom har lovat att sprutorna skulle hjälpa. Evt att de sagt att många svarat bra på dom. Men hon filtrerar och hör/säger det som passar henne
Hon är en jävla bluff
Citera
2026-09-07, 17:34
Medlem
Sprutorna hjälpte ju. Hon såg helt okej ut i huden i våras tills hon var tvungen att sluta för biverkningen i ögonen.
Alla mediciner kan ge biverkningar även kaliumpergamagnat badet.
Sen ska vi inte glömma den faaantastisk maaagiska oljan från Zin***o. Inte ett ord om den längre. Ljuger så hon tror dig själv till slut.
Citera
2026-09-07, 17:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Sprutorna hjälpte ju. Hon såg helt okej ut i huden i våras tills hon var tvungen att sluta för biverkningen i ögonen.
Alla mediciner kan ge biverkningar även kaliumpergamagnat badet.
Sen ska vi inte glömma den faaantastisk maaagiska oljan från Zin***o. Inte ett ord om den längre. Ljuger så hon tror dig själv till slut.

Precis. Den helande oljan pratar hon inte om.
Men länken till hennes sida där man kan handla produkter hos Zin***o är kvar på Instagram. (Kanske TikTok också, orkar inte kolla det. Men såg igår länken på IG).
Citera
2026-09-07, 17:39
Avstängd
Citat:

Haha. Hon var sarkastisk när hon sade att hon gav sin plats till bättre behövande, och det var någon som skrivit det till henne att eftersom hon klagar på vården så borde hon ge sin plats till bättre behövande. Det blev hon sur av.

Men hon kritiserade. Hon krånglade och skulle filma inne på sjukhuset tills de hotade att skriva ut henne därifrån och att hon inte fick komma tillbaka.
Sen skrev hon ut sig själv och skulle AAALDRIG ta hjälp av vården igen. Hon skulle läka med inifrån med kost. Det var maaagiskt!

Hon är labil som fan. Som alltid - det hon säger idag kommer vara tvärtom imorgon. Kan någon ens lita på henne?

Inte konstigt att alla vänner hon hade i Sthlm aldrig syns till. De kunde ju hälsat på henne någon helg eller någon dag på sportlov, sommarlov eller nu på höstlov.

Hur många gånger har man inte fått höra om någon person som hon kallar för ”min bästa vän” eller ”jag ska vara med dig hela livet” men sen försvinner dem puts väck. (Sen är det kanske dem som försvinner från henne, hennes intention har säkert varit att det ska hålla).
Citera
2026-09-07, 17:41
Avstängd
Sen märks det i vissa äldre vloggar att när hon umgås med nya kvinnor så ser hon helt kär och besatt ut. Ögonen glittrar. Bra så. Men hon kanske blir så jävla intensiv att hon skrämmer bort folk. Jobbigt med intensiva personer man inte kan lita på, för det blir en relation som en bergochdalbana.

Jag tycker det är synd att hon inte har mer umgänge med de som var hennes vänner. Hon hade behövt det. Man blir lätt knäpp när man bara lever i sin egna värld utan andras input och åsikter.
Citera
2026-09-07, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jag tror heller inte att dom har lovat att sprutorna skulle hjälpa. Evt att de sagt att många svarat bra på dom. Men hon filtrerar och hör/säger det som passar henne
Hon är en jävla bluff
Men precis…. Jag kan dem där grejerna så jag vet vad jag pratar om.
Citera
2026-09-07, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Haha. Hon var sarkastisk när hon sade att hon gav sin plats till bättre behövande, och det var någon som skrivit det till henne att eftersom hon klagar på vården så borde hon ge sin plats till bättre behövande. Det blev hon sur av.

Men hon kritiserade. Hon krånglade och skulle filma inne på sjukhuset tills de hotade att skriva ut henne därifrån och att hon inte fick komma tillbaka.
Sen skrev hon ut sig själv och skulle AAALDRIG ta hjälp av vården igen. Hon skulle läka med inifrån med kost. Det var maaagiskt!

Hon är labil som fan. Som alltid - det hon säger idag kommer vara tvärtom imorgon. Kan någon ens lita på henne?

Inte konstigt att alla vänner hon hade i Sthlm aldrig syns till. De kunde ju hälsat på henne någon helg eller någon dag på sportlov, sommarlov eller nu på höstlov.

Hur många gånger har man inte fått höra om någon person som hon kallar för ”min bästa vän” eller ”jag ska vara med dig hela livet” men sen försvinner dem puts väck. (Sen är det kanske dem som försvinner från henne, hennes intention har säkert varit att det ska hålla).
Hon har ju sagt att hon inte kan detta med sarkasm, inte förstår det, så det kan det ju inte ha varit. Hon är ett stort skämt hela hon.
Citera
2026-09-07, 18:34
Avstängd
Citat:
Hon har ju sagt att hon inte kan detta med sarkasm, inte förstår det, så det kan det ju inte ha varit. Hon är ett stort skämt hela hon.

Hon kan det hon vill, när hon vill… Ljuger ju jämt. :/
Citera
2026-09-07, 18:43
Medlem
askungens avatar
Hennes mat ser verkligen vidrig ut! Äggröra i omelett med avokado som tillbehör (?) och samma lunch som senaste månaden och kalkonen som hon sa att hon skulle sluta med äter hon nu även till middag

Har hon tidigare nämnt att hon snusar?
Nu visar hon hela tiden...känns som hon läst här att hon inte vågar stå för vad hon gör, så måste hon visa upp...det gör det inte bättre med hennes hälsopredikan

Var på kroppen har hon gått ner 10 kg? Hon har nog abolut gått ner...lie smalare i ansiktet..men 10kg?
För ett tag sen ville hon ju inte säga vikten, men nu ska hon prata om den?
Hon vänder snabbt minst sagt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in