2026-09-02, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Det ska bli så tomt här hemma! Allt ska sälja i loppisen. Men ett 10 pack nya små skålar måste köpas på Costco. Minimalist ja tjena du.

Stefan kommentar ang skålarna: Finns snart i en loppis nära dig.
Citera
2026-09-02, 19:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Den som orkar och är nyfiken nog kan ringa Skatteverket och få ut information om hennes syskon och föräldrar. Man kan kolla folkbokföringen för att se vilka som var skrivna på samma adress när hon var barn. Man kan kolla hennes folkbokföring för att se var hon var fosterbarn som barn.
Det var ju någon som orkade kontakta Kronofogden, så den kanske orkar med sånt här också.
Jag har personligen inte lust att rota i syskonen, de verkar inte vilja vara offentliga + har inte växt upp tillsammans hela tiden så de har säkert ingen relation alls.
Nej så nyfiken är jag inte. Tänkte bara hur det gått för dom med tanke på Ellie blev så skadad.
Citera
2026-09-02, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Stefan kommentar ang skålarna: Finns snart i en loppis nära dig.
Citera
2026-09-02, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Nej så nyfiken är jag inte. Tänkte bara hur det gått för dom med tanke på Ellie blev så skadad.

De blev inte måltavla för styvpappans trakasserier enligt henne iallafall. Sen har hon utsatts för sexuella övergrepp (inte av familjen). Så det är väl mer som spökar kanske.
Citera
2026-09-02, 21:03
Medlem
Citat:
De blev inte måltavla för styvpappans trakasserier enligt henne iallafall. Sen har hon utsatts för sexuella övergrepp (inte av familjen). Så det är väl mer som spökar kanske.
Styvpappan var väl pappa till hennes lillebror. Systern vet jag inte om hon är äldre eller yngre.
Citera
2026-09-02, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Styvpappan var väl pappa till hennes lillebror. Systern vet jag inte om hon är äldre eller yngre.
Systern är yngre.
Citera
2026-09-02, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26

Styvpappan var iallafall pappa till hennes lillasyster. Mamman flyttade runt mellan kommuner för att soc då inte visste något från soc i grannkommunen enligt Ellie. (Just den biten, att soc hade noll koll, utnyttjade ju många föräldrar).
Så när mamman blev gravid igen ville hon ha tillbaka barnen igen.
Citera
2026-09-02, 22:22
Medlem
Hon har en grandios självbild och det vet vi ju vilka sorts människor som har det!

Det shoppas duktigt igen och inte håller hon sig till sin mat heller.
Citera
2026-09-02, 22:36
Medlem
Tyckte hon sa hon använder såpa att tvätta kläder men hon köpte flytande tvättmedel på Costco😂
Citera
2026-09-02, 22:55
Avslutad
I dagens vlogg när de går på costco. Är det grabben som flyttat till egen bostad?
Citera
2026-09-02, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
I dagens vlogg när de går på costco. Är det grabben som flyttat till egen bostad?

Ja, hennes äldsta bor i brf med sin flickvän. Mellersta bor hos pappan, yngsta bor hemma.
Citera
2026-09-02, 23:07
Avslutad
Citat:
Ja, hennes äldsta bor i brf med sin flickvän. Mellersta bor hos pappan, yngsta bor hemma.
Men var det den äldsta killen som var med i costco vloggrn? Blandar ihop dem.
Persimon kallar hon platta persikor. Persimon är sharon frukt. Även kallad kaki.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in