2025-08-16, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Det lät inte som det var någon hon kände så väl iaf… märkligt att hon ens tog med den lilla sekvensen
Hon pratar om redigering och redigering hela tiden. Ändå är det så låg nivå på vloggarna, samma snabbspolning, samma musik och dålig klippning. Vad är det hon redigerar hela dagarna?
Citera
2025-08-16, 22:28
Medlem
Så vad tror vi? Hur länge ska hon smaska i sig gelépuddingen? En vecka, två? Sellerin är ju ute ur bilden. Rökelsen som hon ”tänder varje dag” såg vi en gång. Bastun är ute ur bilden för länge sen. I senaste vloggen häller hon i sig en konstgjord kaffe i burk som är sååå god. Vad är nästa påhitt? Hon verkar ju vara på bättringsvägen iom att hon är ute och springer nu. Är hon på bättringsvägen för att stålarna är slut eller vaddå? För ser inga omläggningar av diverse plåster och liknande i dom senaste vloggarna.
Citera
2025-08-17, 12:35
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Sätt på textning och höj ljudet så hörs det tydligt att hon säger att hon skickat ett meddelande på Messenger.

Behöver ingen text och hörlurarna gör jobbet bra,ja jag hörde det också.Men det är ingen hon känner eftersom den andra personen började inledningen så som hon gjorde.
Citera
2025-08-17, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok
Behöver ingen text och hörlurarna gör jobbet bra,ja jag hörde det också.Men det är ingen hon känner eftersom den andra personen började inledningen så som hon gjorde.
Jag tycker iallafall att det låter som Vanessa. Dessutom verkar det som hon inte tillhör innersta kretsen eftersom Ellie aldrig nämner henne längre.
Senast redigerad av Granasen 2025-08-17 kl. 13:46.
Citera
2025-08-17, 13:55
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok

Ja jag hör det oxå.. ser även ut som att hon sträcker fram handen för att hälsa
Citera
2025-08-17, 17:49
Medlem
Väldigt vad hon svamlar hon tiden hon mådde dåligt på Instagram… Hon känns ostabil… Hon var väldigt hypad i senaste vloggen och nu låg…
Citera
2025-08-17, 18:36
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Väldigt vad hon svamlar hon tiden hon mådde dåligt på Instagram… Hon känns ostabil… Hon var väldigt hypad i senaste vloggen och nu låg…

Tänkte oxå på det.. ett bevis på att hon verkligen inte är stabil..visst kan humöret svänga lite.. med betoning på liiiite men hennes svänger mer än lite..

(Gissar fortf på att hon lider av bipolär)
Citera
2025-08-17, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Väldigt bipolär.

Hennes diagnoser:
1. Bipolär
2. Hypokondri

Hon säger JÄMT att hon har autism
Jag kan inte se ett enda tecken på att hon har autism.
Citera
2025-08-17, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Väldigt bipolär.

Hennes diagnoser:
1. Bipolär
2. Hypokondri

Hon har ju utövat självmordsförsök förr. Jag säger absolut inte att hon är där och nosar men jag tänker mycket på hur hennes mående påverkar hennes barn…
Citera
2025-08-17, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Väldigt bipolär.

Hennes diagnoser:
1. Bipolär
2. Hypokondri

Glöm inte ADHD’n.
Citera
2025-08-17, 19:39
Medlem
Eg0x3s avatar
Nej nej nej.. jag får utslag av att bara se kranen inne på toa… vidrigt!

https://postimg.cc/gr0PmkfL
Citera
2025-08-17, 19:43
Medlem
Nu pumpar jag inläggen men kan inte vara tyst… Kollar nämligen den nyaste vloggen. Dom handlar på Ica Maxi och Mellon sitter i kundvagnen och moffar godis efter godis från sin godispåse han har bredvid sig. Hur mycket godis käkar den ungen? Plus besöket på Ikea, där köps nån mjukisdjurs-apa. Behöver han alltid få nåt…Stör ihjäl mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in