Citat:
Ursprungligen postat av
PamBam
”Vi är på Flashback” är ju dock ofta bara en dålig ursäkt för att få bete sig som as, förutom på vissa delforum där folk faktiskt beter sig som folk.
Att man har yttrandefrihet betyder fortfarande inte att man behöver spy galla och hata, det är bara ohälsosamt för en själv. Alla gör som de vill - men då får de också acceptera att själva få kritik för hur de beter sig.
I mitt tycke rejält loserbeteende att kräkas på att någon städar ur sina överfulla förråd. Då har man liksom problem och för lite att bli upprörd över här i livet.
En dålig ursäkt säger du.. vad har du för ursäkt?
Nu talar jag bara utifrån mig själv.. visst är det toxiskt att titta på o följa en person som retar upp en… jag kom till insikt.. till slut! O har därför slutat titta på henne… har eg inte så mycket mer att tillägga här inne heller för tillfället.
Vad andra beklagar sig över när det gäller Ellie får vara upp till vara o en :-)
I min mening så är det Ladyn själv som står för det största hatet i den här tråden för tillfället.. Men hey.. vi är på flashback.. även om det är en dålig ursäkt ;-)
Jag hoppas att Ellies gränslöshet inte förvärras utan snarare mildras.