Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-11, 21:28
Medlem
Ha ha. Folk börjar skriva att de inte har råd att prenumerera på detta.
Citera
2025-11-11, 21:38
Medlem
Jag mår illa av alla influensers som ska upplysa, coacha, lära alla andra precis som om alla inte kan tänka själva. För att inte tala om allt de ska sälja på en med rabattkoder. Jag är så trött på skiten rent ut sagt! Ellies dagens ord som du inte har bett om är totalt onödigt och som sagt inget nytt under solen...
Citera
2025-11-11, 23:33
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Det kanske klagas och skrivs negativt men hey vi är på flashback.. här är nästan allt tillåtet.

Jag gillade Ellie o hennes approach från början… det var riktigt avkopplande att titta på hennes vloggar.. men sen kom flytten o en personlighetsförändring som gav mig dålig smak i munnen.
Att jag skulle hata Ellie som ladyfaz påstår är bara ett töntigt kraftuttryck från ladyns sida.. jag ogillar henne för det hon blev efter flytten… men hat? Jag hatar faktiskt ingen!

Alla får ha sin åsikt.. även om det inte faller alla i smaken.. det är en rättigheter alla i Sverige har :-)

LadyFaz.. FYI så följer inte jag sin stora stjärna.. jag kommenterar inte på hennes Instagram el YouTube.. har aldrig gjort o kommer aldrig att göra… jag har inte ens råkat titta in hos henne för nyfikenhetens skull på minst 1 vecka.. MINST
Den senaste vloggen jag såg är den 28/10.
Ta en lugnande tablett så slipper du bli så uppjagad här inne Ladyn.. Puss

Och där visade du åter igen vem-du-är.
Sorgligt att du inte inser själv hur negativ och nedvärderande du är i din personlighet.
Citera
2025-11-11, 23:37
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
Jag mår illa av alla influensers som ska upplysa, coacha, lära alla andra precis som om alla inte kan tänka själva. För att inte tala om allt de ska sälja på en med rabattkoder. Jag är så trött på skiten rent ut sagt! Ellies dagens ord som du inte har bett om är totalt onödigt och som sagt inget nytt under solen...

Du ska inte vara på sociala medier jag blir orolig för din mentala och fysiska hälsa.
Jag menar att må illa är ju inte trevligt alls.
Mår du bättre nu när du spytt ur dig all negativitet? Hoppas du fick ut allt denna gången.
Senast redigerad av LadyFaz 2025-11-11 kl. 23:40.
Citera
2025-11-11, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyFaz
Du ska inte vara på sociala medier jag blir orolig för din mentala och fysiska hälsa.
Mår du bättre nu när du spytt ur dig all negativitet? Hoppas du fick ut allt denna gången.
Men Lady-Karen, tala för dig själv och kom ner från din höga häst!
Hoppas du sover gott inatt, ta hand om dig.
Citera
2025-11-12, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyFaz

Jag tycker faktiskt att de är mer sorgligt att du själv LadyFaz inte inser att du är fruktansvärt nedvärderande och negativ i dina kommentarer också.
Jag tror faktiskt att för ditt eget mående och för ditt eget bästa så bör du kanske fundera på att sluta följa denna tråd eftersom du verkar ta allt så personligt. För de ser faktiskt ut som att du tycker väldigt illa om MrsAlwaysRight eller kanske till å med nästan känner en gnutta hat gentemot henne, å enligt dig själv så är de ju den som är olycklig som känner så å då projicerar du de just nu på MrsAlwaysRight vilket innebär att du måste må väldigt dåligt över dig själv nu å vara väldigt olycklig…eller menar du att de bara är åt ett håll de funkar så? Jag blir lite förvirrad känner jag så du får gärna förklara 🤔😂
Citera
2025-11-12, 07:36
Medlem
[quote=Korpfageln|93461604]
Jag tycker faktiskt att de är mer sorgligt att du själv LadyFaz inte inser att du är fruktansvärt nedvärderande och negativ i dina kommentarer också.
Jag tror faktiskt att för ditt eget mående och för ditt eget bästa så bör du kanske fundera på att sluta följa denna tråd eftersom du verkar ta allt så personligt. För de ser faktiskt ut som att du tycker väldigt illa om MrsAlwaysRight eller kanske till å med nästan känner en gnutta hat gentemot henne, å enligt dig själv så är de ju den som är olycklig som känner så å då projicerar du de just nu på MrsAlwaysRight vilket innebär att du måste må väldigt dåligt över dig själv nu å vara väldigt olycklig…eller menar du att de bara är åt ett håll de funkar så? Jag blir lite förvirrad känner jag så du får gärna förklara 🤔😂
[/QUOTE
Har slutat titta på Ellies vloggar hon pratar bars om sjukdomar och psyk mående och att hon har ont om pengar trist liv.
Citera
2025-11-12, 08:15
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
”Vi är på Flashback” är ju dock ofta bara en dålig ursäkt för att få bete sig som as, förutom på vissa delforum där folk faktiskt beter sig som folk.

Att man har yttrandefrihet betyder fortfarande inte att man behöver spy galla och hata, det är bara ohälsosamt för en själv. Alla gör som de vill - men då får de också acceptera att själva få kritik för hur de beter sig.

I mitt tycke rejält loserbeteende att kräkas på att någon städar ur sina överfulla förråd. Då har man liksom problem och för lite att bli upprörd över här i livet.

En dålig ursäkt säger du.. vad har du för ursäkt?

Nu talar jag bara utifrån mig själv.. visst är det toxiskt att titta på o följa en person som retar upp en… jag kom till insikt.. till slut! O har därför slutat titta på henne… har eg inte så mycket mer att tillägga här inne heller för tillfället.

Vad andra beklagar sig över när det gäller Ellie får vara upp till vara o en :-)

I min mening så är det Ladyn själv som står för det största hatet i den här tråden för tillfället.. Men hey.. vi är på flashback.. även om det är en dålig ursäkt ;-)

Jag hoppas att Ellies gränslöshet inte förvärras utan snarare mildras.
Citera
2025-11-12, 08:32
Medlem
Citat:

Nu talar jag bara utifrån mig själv.. visst är det toxiskt att titta på o följa en person som retar upp en… jag kom till insikt.. till slut! O har därför slutat titta på henne… har eg inte så mycket mer att tillägga här inne heller för tillfället.

Vad andra beklagar sig över när det gäller Ellie får vara upp till vara o en :-)

I min mening så är det Ladyn själv som står för det största hatet i den här tråden för tillfället.. Men hey.. vi är på flashback.. även om det är en dålig ursäkt ;-)

Jag syftade inte på någon specifik person (därför jag inte skrev några namn), utan flera återkommande i tråden.
Citera
2025-11-12, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Men nu har hon väl ändå tappat det när hon vill att man ska prenumerera för 69 kr för att stötta henne i att skapa ’ord du inte bett om’. Men alla skulle ändå få hennes visdom gratis. Och så får man ju rysningar av hamstrarna hon har i armhålorna.

Hade hon skapat Dagens ord… själv så visst, är man intresserad av dem är det väl ok ta ut en peng för det. Men hon kopierar ju mycket rakt av. Om hon skapade något av värde till sina prenumeranter kunde man förstå, men nu är det mest ett nytt sätt få pengar på.
Smartare för henne om hon skapade ytterligare insamling för prenumerationerna behöver hon skatta på, inte en insamling 🤣
Citera
2025-11-12, 11:25
Medlem
Ja den här Ladyn står oavbrutet för den typ av otrevligheter som hon projicerar på andra. Och när det gäller Ellie, hennes gränslöshet när det kommer till att utnyttja andra människor, som i många fall tyckts ha svårt att säga nej, är bedrövlig! Hon utnyttjar dem med sina, många gånger rena floskler, som är direktkopierade. De har redan skänkt hennes över 100 000 kronor och hon ger sig inte. Lurar av folk pengar som t o m öppet säger att de tyvärr inte har råd. Det blir närapå sektliknade. Skamligt är ett milt uttryck!
Citat:

Citera
2025-11-12, 12:29
Medlem
Jag minns när Ellie sa i en av sina vloggar eller på insta att någon föreslog en insamling (för pengar är ju ett återkommande problem trots att hon shoppar) men då i alla fall så sa hon "Nej, det där är inte jag" hon ville alltså inte ha någon insamling via swish eller så. Det var mycket därför jag följde henne, hon hade integritet då. Nu 160 K + senare not so much och mycket vill ha mer. Kan inte fatta att hennes insta har växt så mycket när hon bara klagar, gnäller och beter sig narcissistiskt mesta av tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in