2023-10-18, 02:12
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Fotbollen är inte starkare än militanta muslimer med mord i sinnet. I fotbollen får du rött kort och blir utvisad, muslimer ger dig ett skott i skallen så hjärnan hamnar utanför.

Reinfeldt är en idiot som jämför sport med mord.

Ja, typ så...
Citera
2023-10-18, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Verkar som att det är dags att öppna våra hjärtan igen

Så först förstörde han Sverige, nu vill han knulla världen! Usch vilken vidrig människa!!!

"Fredrik Reinfeldt, ordförande för Svenska Fotbollförbundet, uttalar sig om terrordådet i Bryssel.

I SVT:s Aktuellt svarar han på frågor om hur svenska supportrar ska tänka inför kommande evenemang, exempelvis den kommande bortamatchen i Azerbajdzjan.

– Min förhoppning och min kärlek till fotbollen är att man ska få stå där med landströja på sig. Så vill jag att det ska vara i framtiden. Fotbollen är större och starkare och en viktig del i det öppna samhället, säger han i studion."

Orkar inte fetstila mer för egentligen allt han säger borde vara fetstilat och usch fy fan, vilken vidrig människa!!!
Min förhoppning är att folk slutar att gå på fotboll och dra på sig landströja tills han är borta från den.
Citera
2023-10-18, 02:16
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Min förhoppning är att folk slutar att gå på fotboll och dra på sig landströja tills han är borta från den.

Då är vi lite olika då kag tycker att ALLA SVENSKA FANS skall ta på sig tröjan bara för att!
Citera
2023-10-18, 02:17
Medlem
KOMAeLMJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Med all rätt. Det var ett fruktansvärt okänsligt uttalande som enbart gick att tolka på ett enda sätt: hon anser att Reinfeldt förtjänar att möta det islamistiska våld han i hennes mening har orsakat.

Nu ljuger du, det går att tolka som att Reinfeldt inte ska ha mer skydd än vanliga svenskar, för något han själv medorsakat.

Ja, såsom hon själv påstår att hon menade.

Personligen tänker jag dock som din vantolkning. Ingen svensk förtjänar att t.ex. få huvudet avskuret mer av en europeisk muslim, än Reinfeldt.

Det är också intressant att se hur ni PK-äckel blir mer upprörda över den åsikten, än huvudavskärningarna och terrorn i sig, som vi nu, tack vare er, måste leva med.

Alla på din sida på Twitter svarade på själva dådet med att mesigt uppmana till gemensam sorg, etc, inget hat och ilska mot terroristen eller hans vidriga religion.

Allt hat, allt förakt och alla starkt fördömande ord, kom först när ni fick prata om koranbränningar, SD och Jessica.

Ni är så jävla värdelösa och onda!
Citera
2023-10-18, 02:21
Medlem
Citat:
Då är vi lite olika då kag tycker att ALLA SVENSKA FANS skall ta på sig tröjan bara för att!
Det får de gärna ha, vad jag menar är att man bör bojkotta och göra tvärtom tills fotbollsförbundet inser att de satte fel man man på fel plats och gör sig av med honom.
Citera
2023-10-18, 02:25
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Det får de gärna ha, vad jag menar är att man bör bojkotta och göra tvärtom tills fotbollsförbundet inser att de satte fel man man på fel plats och gör sig av med honom.

Ah ok mitt fel, helt enig! Fel man på fel post!
Citera
2023-10-18, 02:28
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Oliver Rosengren är en av Sveriges största politiska kappvändare, han var väldigt starkt profilerad som en ny-moderat som starkt propagerade för invandring och mot SD. Nyliberalism och öppna gränser.

Nu på senare år han tonat ner den retoriken för att få vara med vid köttgrytorna.

Konstigt nog är denna kille jättebra kompis med Hanif Bali.

https://www.friatider.se/muf-topp-ma...ndringspolitik

https://www.aftonbladet.se/debatt/a/...re-manniskorna

Oliver Rosengren
Minns han från skoltiden. En riktig bror duktig typ, en bortskämd broiler född med silversked i röven. Liknande fjant.

FR orkar jag inte ens diskutera, inte ens värd att slösa ammo på.
Citera
2023-10-18, 02:29
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Med all rätt. Det var ett fruktansvärt okänsligt uttalande som enbart gick att tolka på ett enda sätt: hon anser att Reinfeldt förtjänar att möta det islamistiska våld han i hennes mening har orsakat.
Ja det är väl inget fel i det uttalandet. Varför ska vi andra men inte han leva med det elände han tyckte att vi ska ha?
Citera
2023-10-18, 02:31
Medlem
Flaklypans avatar
bumpar lite då ingen svarade tidigare!

(FB) Jessica Stegrud kritiseras i media efter uttalande om Reinfeldts livvaktsskydd
Citera
2023-10-18, 02:32
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Nä låt honom vara fotbollskung. Där gör han minst skada.
Citera
2023-10-18, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Inte dig jag diskuterade med, men du har uppenbarligen inte sett videon, alternativt behöver både gå på hörsel- och synkontroll. Videon visar hur de står med alu-rören vid trappuppgången till Kungstrappan och väntar på pöbeln, men lägger ner dem när polisbilens signaler hörs och de ser att våldsverkaren grips. Du har sannerligen bra fantasi. "Förberedelse av självförsvar" är hela skandalen. Att de kallat några vänsterhoror vid deras rätta namn är kanske en skandal i vänsterkretsar. Men SD särade på skinkorna vid minsta vänsterkritik på den tiden.

Det är nog du som behöver ta en titt på filmen igen. Du kanske har glömt bort den.

Killarna startar tjafs. De skrattar under händelseförloppet och verkar inte alls känna sig hotade.
"Vänsterhoran", som du kallar henne, ifrågasätter varför de gick tre på en, hennes politiska inställning redogörs inte för i klippet.
"Pöbeln" är alltså en jättefull kille.

Sen när de ser att polisen griper idioten som de tjafsade med, lägger killarna ner både rör och attityd och börjar spela att de var en obehagliga situation. När de gått ifrån polisen så skrattar de igen och säger att det lönar sig att vara ögontjänare.

Här har du en genomgång av en kille som är SD-apologet.
https://www.youtube.com/watch?v=6GvEoFsaI0I
Senast redigerad av pajabbat 2023-10-18 kl. 02:38.
Citera
2023-10-18, 02:33
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Nä låt honom vara fotbollskung. Där gör han minst skada.

Kung och kung....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in