2023-10-17, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
-Snälla det är Säpo som sköter det.
Säpo är en del av polisen.
Finns den vanliga öppna polisen, och så den hemliga.
Citera
2023-10-17, 08:31
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Efter skjutningen i Bryssel uttrycker Jessica några sanningens ord,Citat och källa från Expressen tidningen med sting.
"”Reinfeldt får poliseskort ut från arenan - efter att två (troligen) svenska fotbollsfans dödats av islamist. Han om någon borde tvingats sitta kvar utan något som helst polisskydd. Mina tankar går till de dödade och deras anhöriga. Mitt förakt går till alla de politiker - inklusive FR - som lagt grunden för detta.”

Är det rätt av Expressen i detta fall att pissa på Jessica ?
Bör inte alla vara glada och se hoppet om liv återkomma till Sverige med en röst som Jessicas?
Alla fastnar vid hans polisbeskydd, men när jag läser detta! Så var min tolkning att han borde sitta kvar där med alla de andra fansen. De fick ju tex sitta kvar till strax efter midnatt
Citera
2023-10-17, 08:31
Medlem
Erik Östs avatar
-"Det sista vi behöver är splittring i vår nation" sa Shekarabi till Jomshof , så sluta tjafsa om vad Jessica skrev nu!

Hon raderade sin känslomässigt förhastade x-tweet , skrev en ny eftersom hon förstod att msm skulle hugga direkt misstolka och förvränga as usual.
Senast redigerad av Erik Öst 2023-10-17 kl. 08:41.
Citera
2023-10-17, 08:32
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
På Fredag är allt detta som hände i Bryssel säkert glömt för då ska dumsvennen käka sin förbannade tacos och titta på värdelöst skit som sänds av TV4.

Ut och kräv att samtliga under Reinfeldts och Löfvens regeringar hålls ansvariga till detta terrordåd. Kvinnor kan inte längre gå säkra på kvällen utan att riskera att bli våldtagna. Vi har utanförskapsområden där finns ett utbrett hat mot etniska svenskar.

Reinfeldt startade detta och givetvis har Jessica Stegerud helt rätt i det hon skrev. Ollonskallen skulle självklart inte fått skydd, han ska in i fängelse som straff för att ha sålt vad som var ett tryggt land en gång i tiden.

En politiker skall ha landets bästa inom utveckling, trygghet och omsorg i sitt uppdrag. Inte experimentera med folkförflyttningar, invandring och allsköns experiment i landet.

Ge han en gul landslagströja och skicka fanskapet till Belgien. Någon copycat som Flink, Lasermannen eller Breivik får gärna kliva fram. Hoppas Söpo inte gee fanskapet personskydd.

.
Citera
2023-10-17, 08:34
Medlem
stpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Fast nu var det ju Jessica som började utnyttja krisen till att svartmåla Reinfeldt?
Det går inte att svartmåla Reinfeldt, han är redan så svartmålad man kan bli..
Citera
2023-10-17, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Reinfeldt stod ju där vid podiet och bad mig öppna mitt hjärta för Lööfs alla kirurger och läkare från Afhanistan, landet utan vatten&avlopp samt 70% anlafabeter...

Det var Reinfeldt som konstaterade att det fanns jättemycket utrymme för svartskallar när man flög över landet...

Reinfeldt stod i bräschen och hade de ngula ledartröjan på sig när det kom till att välkomna svartskallarna, han borde tvingats att sitta kvar för att få känna på sin mångkultur samtidigt som media frågade om och om igen om det var detta som menades med öppna hjärtan?

Ta ansvar och uttala dig Conehead, äg att du var fel ute och cyklade uppåt väggarna, visa lite ballar!

Reinfeldt kände väl av blodsbanden
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...r-var-kannibal
och reagerade precis som klanerna gör idag: Han ville ha hit "sina egna".
Citera
2023-10-17, 08:46
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Efter skjutningen i Bryssel uttrycker Jessica några sanningens ord,Citat och källa från Expressen tidningen med sting.
"”Reinfeldt får poliseskort ut från arenan - efter att två (troligen) svenska fotbollsfans dödats av islamist. Han om någon borde tvingats sitta kvar utan något som helst polisskydd. Mina tankar går till de dödade och deras anhöriga. Mitt förakt går till alla de politiker - inklusive FR - som lagt grunden för detta.”

Bör inte alla vara glada och se hoppet om liv återkomma till Sverige med en röst som Jessicas?
Blir personkryss på Jessica Stegrud i nästa val. Vad är problemet? Reinfeldt tycker ju mångkultur är spännande, måste han ha livvakter för att njuta av den?
Citera
2023-10-17, 08:49
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenAnnan
Reinfeldt kände väl av blodsbanden
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...r-var-kannibal
och reagerade precis som klanerna gör idag: Han ville ha hit "sina egna".

Nu förstår jag varför Reinfeldt ville att hela Sverige skulle bli ett enda stort tivoli med skjutbanor och allt!
Citera
2023-10-17, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Reinfeldt stod ju där vid podiet och bad mig öppna mitt hjärta för Lööfs alla kirurger och läkare från Afhanistan, landet utan vatten&avlopp samt 70% anlafabeter...

Det var Reinfeldt som konstaterade att det fanns jättemycket utrymme för svartskallar när man flög över landet...

Reinfeldt stod i bräschen och hade de ngula ledartröjan på sig när det kom till att välkomna svartskallarna, han borde tvingats att sitta kvar för att få känna på sin mångkultur samtidigt som media frågade om och om igen om det var detta som menades med öppna hjärtan?

Ta ansvar och uttala dig Conehead, äg att du var fel ute och cyklade uppåt väggarna, visa lite ballar!

Det var precis dessa två citat av flintskallen som gjorde att jag slutade rösta på M.
Citera
2023-10-17, 08:52
Medlem
Citat:

Fast man kan inte anklaga Reinfeldt för detta, även om idioten inte gjort många rätt så kan han inte styra över invandringspolitiken i Belgien så hon har fel i sitt påstående
Citera
2023-10-17, 08:52
Medlem
DenVildeSvenskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stpungen
Det går inte att svartmåla Reinfeldt, han är redan så svartmålad man kan bli..

Undrar om Stegrud likt Strandhäll har problem med vin/ sprit? Fyllelulliga fittsmällor som twittrar och gör bort sig, hå hå ja ja....
Citera
2023-10-17, 09:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Fast man kan inte anklaga Reinfeldt för detta, även om idioten inte gjort många rätt så kan han inte styra över invandringspolitiken i Belgien så hon har fel i sitt påstående

Klart det kan påverkas, vi är med i EU, och i den europeiska unionen tar man gemensamma beslut om hur man ska ta emot svartskallar, hans svartskallekramande blåste över hela Europa och en var en del av ett europpeiskt narrativ som nu leder till att svenskar inte kan åka på weekend resor utan att få en kolonineger på sig, Frankrike harm er eller mindre terrorbevakning på sin match ikväll, Europa är under belägring och det är p.g.a narrativet Conehead förde medan hans ex-fru slaktade landstinget, SOL köpte horor och Anders Borg körde helikoptern på kändisfester....

Alla medlöpare har ett ansvar, alla tidningar som vägrar lyfta kaosblatteproblematiken inrikes och utrikes, alla tidningar som tvingar på oss att vi ska gilla olika, alla efterblivna muppar som går ut med ljus och sjunger "we shall overcome", alla har ett ansvar, men Reinfeldts ansvar och svansföring i Bryssel då det begav är en stor faktor till den problematik!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in