2023-10-17, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
-Snlla det r Spo som skter det.
Spo r en del av polisen.
Finns den vanliga ppna polisen, och s den hemliga.
Citera
2023-10-17, 08:31
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Efter skjutningen i Bryssel uttrycker Jessica ngra sanningens ord,Citat och klla frn Expressen tidningen med sting.
"Reinfeldt fr poliseskort ut frn arenan - efter att tv (troligen) svenska fotbollsfans ddats av islamist. Han om ngon borde tvingats sitta kvar utan ngot som helst polisskydd. Mina tankar gr till de ddade och deras anhriga. Mitt frakt gr till alla de politiker - inklusive FR - som lagt grunden fr detta.

r det rtt av Expressen i detta fall att pissa p Jessica ?
Br inte alla vara glada och se hoppet om liv terkomma till Sverige med en rst som Jessicas?
Alla fastnar vid hans polisbeskydd, men nr jag lser detta! S var min tolkning att han borde sitta kvar dr med alla de andra fansen. De fick ju tex sitta kvar till strax efter midnatt
Citera
2023-10-17, 08:31
Avstngd
Erik sts avatar
-"Det sista vi behver r splittring i vr nation" sa Shekarabi till Jomshof , s sluta tjafsa om vad Jessica skrev nu!

Hon raderade sin knslomssigt frhastade x-tweet , skrev en ny eftersom hon frstod att msm skulle hugga direkt misstolka och frvrnga as usual.
Senast redigerad av Erik st 2023-10-17 kl. 08:41.
Citera
2023-10-17, 08:32
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
P Fredag r allt detta som hnde i Bryssel skert glmt fr d ska dumsvennen kka sin frbannade tacos och titta p vrdelst skit som snds av TV4.

Ut och krv att samtliga under Reinfeldts och Lfvens regeringar hlls ansvariga till detta terrordd. Kvinnor kan inte lngre g skra p kvllen utan att riskera att bli vldtagna. Vi har utanfrskapsomrden dr finns ett utbrett hat mot etniska svenskar.

Reinfeldt startade detta och givetvis har Jessica Stegerud helt rtt i det hon skrev. Ollonskallen skulle sjlvklart inte ftt skydd, han ska in i fngelse som straff fr att ha slt vad som var ett tryggt land en gng i tiden.

En politiker skall ha landets bsta inom utveckling, trygghet och omsorg i sitt uppdrag. Inte experimentera med folkfrflyttningar, invandring och allskns experiment i landet.

Ge han en gul landslagstrja och skicka fanskapet till Belgien. Ngon copycat som Flink, Lasermannen eller Breivik fr grna kliva fram. Hoppas Spo inte gee fanskapet personskydd.

.
Citera
2023-10-17, 08:34
Medlem
stpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Fast nu var det ju Jessica som brjade utnyttja krisen till att svartmla Reinfeldt?
Det gr inte att svartmla Reinfeldt, han r redan s svartmlad man kan bli..
Citera
2023-10-17, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Reinfeldt stod ju dr vid podiet och bad mig ppna mitt hjrta fr Lfs alla kirurger och lkare frn Afhanistan, landet utan vatten&avlopp samt 70% anlafabeter...

Det var Reinfeldt som konstaterade att det fanns jttemycket utrymme fr svartskallar nr man flg ver landet...

Reinfeldt stod i brschen och hade de ngula ledartrjan p sig nr det kom till att vlkomna svartskallarna, han borde tvingats att sitta kvar fr att f knna p sin mngkultur samtidigt som media frgade om och om igen om det var detta som menades med ppna hjrtan?

Ta ansvar och uttala dig Conehead, g att du var fel ute och cyklade uppt vggarna, visa lite ballar!

Reinfeldt knde vl av blodsbanden
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...r-var-kannibal
och reagerade precis som klanerna gr idag: Han ville ha hit "sina egna".
Citera
2023-10-17, 08:46
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Efter skjutningen i Bryssel uttrycker Jessica ngra sanningens ord,Citat och klla frn Expressen tidningen med sting.
"Reinfeldt fr poliseskort ut frn arenan - efter att tv (troligen) svenska fotbollsfans ddats av islamist. Han om ngon borde tvingats sitta kvar utan ngot som helst polisskydd. Mina tankar gr till de ddade och deras anhriga. Mitt frakt gr till alla de politiker - inklusive FR - som lagt grunden fr detta.

Br inte alla vara glada och se hoppet om liv terkomma till Sverige med en rst som Jessicas?
Blir personkryss p Jessica Stegrud i nsta val. Vad r problemet? Reinfeldt tycker ju mngkultur r spnnande, mste han ha livvakter fr att njuta av den?
Citera
2023-10-17, 08:49
Avstngd
Erik sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenAnnan
Reinfeldt knde vl av blodsbanden
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...r-var-kannibal
och reagerade precis som klanerna gr idag: Han ville ha hit "sina egna".

Nu frstr jag varfr Reinfeldt ville att hela Sverige skulle bli ett enda stort tivoli med skjutbanor och allt!
Citera
2023-10-17, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Reinfeldt stod ju dr vid podiet och bad mig ppna mitt hjrta fr Lfs alla kirurger och lkare frn Afhanistan, landet utan vatten&avlopp samt 70% anlafabeter...

Det var Reinfeldt som konstaterade att det fanns jttemycket utrymme fr svartskallar nr man flg ver landet...

Reinfeldt stod i brschen och hade de ngula ledartrjan p sig nr det kom till att vlkomna svartskallarna, han borde tvingats att sitta kvar fr att f knna p sin mngkultur samtidigt som media frgade om och om igen om det var detta som menades med ppna hjrtan?

Ta ansvar och uttala dig Conehead, g att du var fel ute och cyklade uppt vggarna, visa lite ballar!

Det var precis dessa tv citat av flintskallen som gjorde att jag slutade rsta p M.
Citera
2023-10-17, 08:52
Medlem
Citat:

Fast man kan inte anklaga Reinfeldt fr detta, ven om idioten inte gjort mnga rtt s kan han inte styra ver invandringspolitiken i Belgien s hon har fel i sitt pstende
Citera
2023-10-17, 08:52
Avstngd
DenVildeSvenskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stpungen
Det gr inte att svartmla Reinfeldt, han r redan s svartmlad man kan bli..

Undrar om Stegrud likt Strandhll har problem med vin/ sprit? Fyllelulliga fittsmllor som twittrar och gr bort sig, h h ja ja....
Citera
2023-10-17, 09:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Fast man kan inte anklaga Reinfeldt fr detta, ven om idioten inte gjort mnga rtt s kan han inte styra ver invandringspolitiken i Belgien s hon har fel i sitt pstende

Klart det kan pverkas, vi r med i EU, och i den europeiska unionen tar man gemensamma beslut om hur man ska ta emot svartskallar, hans svartskallekramande blste ver hela Europa och en var en del av ett europpeiskt narrativ som nu leder till att svenskar inte kan ka p weekend resor utan att f en kolonineger p sig, Frankrike harm er eller mindre terrorbevakning p sin match ikvll, Europa r under belgring och det r p.g.a narrativet Conehead frde medan hans ex-fru slaktade landstinget, SOL kpte horor och Anders Borg krde helikoptern p kndisfester....

Alla medlpare har ett ansvar, alla tidningar som vgrar lyfta kaosblatteproblematiken inrikes och utrikes, alla tidningar som tvingar p oss att vi ska gilla olika, alla efterblivna muppar som gr ut med ljus och sjunger "we shall overcome", alla har ett ansvar, men Reinfeldts ansvar och svansfring i Bryssel d det begav r en stor faktor till den problematik!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in