2023-10-18, 00:55
Avstngd
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Ja, de vljare som har rstat fram dem. Man fr det man rstar p. En galen befolkning kommer tillstta galna politiker.

Fr jag frga vad herr Nilsson har rstat p under de fyra senaste valen?
Nu r det fan dags att du bjussar p nt..
Citera
2023-10-18, 00:55
Medlem
Mnsans avatar
Citat:
Det r ju vnstern som helt avgr vad som r provocerande. De kommer lgga 100 ggr mer tid p twittrande SD-ledamter n p muslimsk terror. Enda sttet fr SD att vara passiva r att helt hlla kft.

Att sl till vid rtt tillflle avfrdar vnstern och public service som bekant som "blame game".

Ironiskt nog var det Reinfeldt som tillmpade "ledsen hund"-strategin som du frordar.

Svensken frtjnar *verkligen* sitt de. Jisses vilka sndermuterade idioter.

Praktiskt med halmgubbar, enklast att argumentera mot.
Hur fan fick du mitt inlgg att frorda ledsen hund-strategi? "Hrt, skoningslst och genomtnkt" r motsatsen.
Citera
2023-10-18, 00:56
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
I det andra blir det OT, men det finns tillrckligt med information ltt tillgngligt fr den som vill veta. Avfrdar du det r du antingen faktaresistent eller kopplad till """dem""".
Haha, var det svar p mitt inlgg om att civilisationers uppgng och fall? Judar skulle allts st bakom samtliga civilisationers fall i hela mnsklighetens historia, t.ex. det antika Greklands fall. Allt annat r "faktaresistens" eller s r man kopplad till den judiska konspirationen.
Citera
2023-10-18, 01:01
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Hur fan fick du mitt inlgg att frorda ledsen hund-strategi? "Hrt, skoningslst och genomtnkt" r motsatsen.
Ja, men fram till att man slr till var det "ledsen hund" som gllde. Annars lr man ju frarga vnstern.

Frresten hjlper det inte alltid ens att hlla kft. Nr vnstern inte hittade ngot bttre kritiserades Ebba Busch fr sin kldsel. En vit klnning tolkades som tydlig signal att hon ville gifta sig politiskt med kesson.

Frgan r varfr vnstern skulle skmmas nr man slr till "Hrt, skoningslst och genomtnkt". Stegruds tweet visar att det gr inte att ens ppeka Reinfeldts bottenlsa hyckleri nr muslimer skjuter svenskar. Vad skall d vnstern skmmas ver och hamna p hlarna av?
Citera
2023-10-18, 01:06
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermi-Tage
Fast i den hr takten med elnde som drabbar Sverige s rcker det inte med att de trgfattade s smningom ska frst.

Politik r strategi och politik.
Stegerud verkar inte vara s bra p det.

Hon pminner lite om Mona Sahlin, stort hjrt men dum eller som Gran Persson uttryckte saken:
Hennes styrka r inte tnkandet.

Fast det hon skrev var ju onekligen rtt i sak, till 100%. Hon frtydligade det i en uppfljande tweet. Tycker det finns andra frn 7K som i andra frgor agerat vldigt mycket vrre i viktigare sammanhang n den hr, i sammanhanget betydelselsa tweeten.

Citat:
Haha, var det svar p mitt inlgg om att civilisationers uppgng och fall? Judar skulle allts st bakom samtliga civilisationers fall i hela mnsklighetens historia, t.ex. det antika Greklands fall. Allt annat r "faktaresistens" eller s r man kopplad till den judiska konspirationen.

Nej, jag skrev att det var OT.
Citera
2023-10-18, 01:11
Avstngd
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Fr jag frga vad herr Nilsson har rstat p under de fyra senaste valen?
Nu r det fan dags att du bjussar p nt..

Jag frvntar mig inget svar, men det vore snyggt att redogra fr hur populasen borde ha rstat istllet fr att rsta som de har gjort..
Visa lite cohones och ryggrad nu, herr Nilsson..
Citera
2023-10-18, 01:22
Medlem
Flaklypans avatar
Verkar som att det r dags att ppna vra hjrtan igen

S frst frstrde han Sverige, nu vill han knulla vrlden! Usch vilken vidrig mnniska!!!

"Fredrik Reinfeldt, ordfrande fr Svenska Fotbollfrbundet, uttalar sig om terrorddet i Bryssel.

I SVT:s Aktuellt svarar han p frgor om hur svenska supportrar ska tnka infr kommande evenemang, exempelvis den kommande bortamatchen i Azerbajdzjan.

Min frhoppning och min krlek till fotbollen r att man ska f st dr med landstrja p sig. S vill jag att det ska vara i framtiden. Fotbollen r strre och starkare och en viktig del i det ppna samhllet, sger han i studion."

Orkar inte fetstila mer fr egentligen allt han sger borde vara fetstilat och usch fy fan, vilken vidrig mnniska!!!
Citera
2023-10-18, 01:28
Avstngd
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Verkar som att det r dags att ppna vra hjrtan igen

S frst frstrde han Sverige, nu vill han knulla vrlden! Usch vilken vidrig mnniska!!!

"Fredrik Reinfeldt, ordfrande fr Svenska Fotbollfrbundet, uttalar sig om terrorddet i Bryssel.

I SVT:s Aktuellt svarar han p frgor om hur svenska supportrar ska tnka infr kommande evenemang, exempelvis den kommande bortamatchen i Azerbajdzjan.

Min frhoppning och min krlek till fotbollen r att man ska f st dr med landstrja p sig. S vill jag att det ska vara i framtiden. Fotbollen r strre och starkare och en viktig del i det ppna samhllet, sger han i studion."

Orkar inte fetstila mer fr egentligen allt han sger borde vara fetstilat och usch fy fan, vilken vidrig mnniska!!!

Den dr jvla idioten ska bort frn SvFF.. Han har inte mitt mandat att representera Sverige i ngot sammanhang..
-Det ursvenska r blott barbariet..
Citera
2023-10-18, 01:41
Medlem
Mnsans avatar
Citat:
Ja, men fram till att man slr till var det "ledsen hund" som gllde. Annars lr man ju frarga vnstern.

Frresten hjlper det inte alltid ens att hlla kft. Nr vnstern inte hittade ngot bttre kritiserades Ebba Busch fr sin kldsel. En vit klnning tolkades som tydlig signal att hon ville gifta sig politiskt med kesson.

Frgan r varfr vnstern skulle skmmas nr man slr till "Hrt, skoningslst och genomtnkt". Stegruds tweet visar att det gr inte att ens ppeka Reinfeldts bottenlsa hyckleri nr muslimer skjuter svenskar. Vad skall d vnstern skmmas ver och hamna p hlarna av?

Man ska frarga vnstern. Hrt och resolut. Inte med trista tweets dr de angripna omedelbart kan flytta fokus med hjlp av media. Som i detta fall dr Stegruds attack levererades exakt nr hela folket deppade ver de skjutna svenskarna.

Det r ju snarast du sjlv som agerar som en strykrdd hund.
"Buhu, vi kan inte sga att 7-klvern gjort Sverige till ett helvete... fr vnstern sger att det r ett att blame-game, snrvel, snyft"
Citera
2023-10-18, 01:41
Medlem
S3ONs avatar
Med all rtt. Det var ett fruktansvrt oknsligt uttalande som enbart gick att tolka p ett enda stt: hon anser att Reinfeldt frtjnar att mta det islamistiska vld han i hennes mening har orsakat.
Citera
2023-10-18, 01:44
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Den dr jvla idioten ska bort frn SvFF.. Han har inte mitt mandat att representera Sverige i ngot sammanhang..
-Det ursvenska r blott barbariet..

Citera
2023-10-18, 01:52
Avstngd
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Med all rtt. Det var ett fruktansvrt oknsligt uttalande som enbart gick att tolka p ett enda stt: hon anser att Reinfeldt frtjnar att mta det islamistiska vld han i hennes mening har orsakat.

Vad r det fr fel med det d? Ett fullt rimligt ppekande..
Det r nu vi glmmer alla fisfrnma och fruktansvrt oknsliga uttalanden och ser verkligheten som den har blivit. Eru med, fntratt?
Senast redigerad av EgoistN 2023-10-18 kl. 01:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in