2023-10-17, 13:08
Medlem
Niggwards avatar
Hon har helt rätt. Vad är problemet
Citera
2023-10-17, 13:11
Medlem
-DaRude-s avatar
Efter terrordådet på Drottninggatan var det första media skrev att "statsministern är förd till säkerhet". Jag kan garantera att det var det sista folket bekymrade sig över när Ebba låg lemlästad på gatan. Det folk bryr sig om är vanligt folk, inte privilegierade och skyddade statsmän och politiker som lever på skattebetalarna och skor sig på förtroendet de nästan alltid fördärvar.

Givetvis kan man förstå att Stegrud borde ha tänkt sig för. Man måste inte säga allt man tycker och tänker. Men hon har ju rätt i sak.
Citera
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
I vad har hon rätt, att belgisk polis gjorde en felbedömning?
Att FR har ansvar den belgisk politik?
Att hon beklagar de mördades död?

Islamiseringen och massinvandringen är han till mycket stor del ansvarig för. Det är samma i Sverige och i hela Europa där detta är felaktigt och plågar våra europeiska folk och vårt svenska folk. Men det fattar ju tydligen inte du. Du är väl blind får jag anta.
Citera
Medlem
Hon har rätt och hon är definitivt en milf
Citera
2023-10-17, 13:12
Medlem
Stegruds inlägg var inte något mordhot eller hets mot Reinfeldt, utan snarare ett hätskt fördömande av hans politiska gärning. Det får han tåla som offentlig person.

Arga Maggan påpekade mycket riktigt att även Kristersson var med i Reinfeldts regering.
Citera
2023-10-17, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verderia
Att fokusera på syndabockarna utan att titta på hela bilden är sånt nazisterna pysslade med - är det så vi vill ha det? Det som räddat Sverige från nazism och kommunism har varit våra politikers förmåga att samarbeta för att värna om folket.
Det enda jag hör från SD är negativa uttalanden om Sverige och hur hemskt allt är här och vilka som gjort fel - och den politiken leder till krig. Ja, det finns problem och det är ingen som tänker lösa det med saft och bulle och det har framgått tydligt på senare tid.
Jag är inget stort fan av Reinfeldt men han beter sig åtminstone som en vuxen människa till skillnad från Stegrud. Vi behöver att politikerna och svenska folket jobbar tillsammans mot våld och terrorism, inte peka finger. Jag vill inte att muslimerna ska få söndra och härska - vill du?

Jaha du oskulden i byn! Och vad är dina idéer för att tillsammans stoppa våld och terrorism? Genuint nyfiken!

SD pratar inte ens om hälften av vad som sker och är på väg att hända i olika delar av samhället. Allt har inte nått bordet än. Bara så du vet.
Citera
2023-10-17, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toalettdykare
Väldigt porrig den där Jessica Stegrud hon gillar säker BBC hycklare. Men hon hade väl rätt i sak det hon sa.

Ja hon är garanterat utsvävande. Men svart kuk tar hon nog inte ens i med tång. Utom möjligen i nån onanifantasi.
Citera
2023-10-17, 13:16
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Efter terrordådet på Drottninggatan var det första media skrev att "statsministern är förd till säkerhet". Jag kan garantera att det var det sista folket bekymrade sig över när Ebba låg lemlästad på gatan. Det folk bryr sig om är vanligt folk, inte privilegierade och skyddade statsmän och politiker som lever på skattebetalarna och skor sig på förtroendet de nästan alltid fördärvar.

Givetvis kan man förstå att Stegrud borde ha tänkt sig för. Man måste inte säga allt man tycker och tänker. Men hon har ju rätt i sak.

Tvärtom bör svenskar och ansvarskännande makthavande svenskar framföra just detta vilket jag ser att hon gjorde bra och på ett helt korrekt sätt.
Citera
2023-10-17, 13:17
Medlem
trailblasers avatar
Det positiva för SD och Stegrud är att en väldigt stor andel svenskar håller med i detta. Inte så att hon uppmanade till mord. Hon sa det väldigt många tänker.
Citera
2023-10-17, 13:17
Avstängd
DenVildeSvenskens avatar
Plumpt och dumt fast man kan inte begära annat av ett våpigt fruntimmer. Samma med balkanhoran som sa helg seger - fan så dum bimbo.
Citera
2023-10-17, 13:18
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Tvärtom bör svenskar och ansvarskännande makthavande svenskar framföra just detta vilket jag ser att hon gjorde bra och på ett helt korrekt sätt.

Jag syftade mer på hennes egen självbevarelsedrift och karriär. Om den betyder något måste man ju "tyvärr" besinna sig ibland.
Citera
2023-10-17, 13:19
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Reinfeldt är i medias försvar. Helt uppenbart då han inte kritiserats för sin ansvarslöshet när han satt vid makten. Inte så konstigt förvisso då media nästintill är lika skyldiga till Sveriges situation som Reinfeldt.

Att bli kritiserad i en tweet är milt. Fanskapet borde spärras in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in